Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Skoro nie ma chodzic to po co tak rozbudowane "podpórki" (bo nie "nogi")?

Zawsze wydawało mi się, że mechy są z założenia robotami kroczącymi.

  • Odpowiedzi 60
  • Wyświetleń 10,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

buahahaha....jakby miało być tak że to co sie wymodeluje to ma zawsze działać jak to napisałes to wszystkie samochoy powinny być robione z największą precyzją łącznie z wszystkimi elementami silnika(bo wiadomo ze nic nie jest niepotrzebne) , paskami itd :/

Napisano

Nie o to chodzi. Nie musisz robic kazdego elementu ktorego i tak nie widac. Trzeba po prostu popatrzec czy jakby w rzeczywistosci taki pojazd istniał to czy by sie wogóle utrzymał na nogach. Muszą byc proporcje. Jakbysmy sie rodzili z głowami wielkości dużej, dmuchanej piłki plażowej to byśmy musieli się wozić taczkami.

Tu masz przykład mojego Mecha (wzorowany na Mechwarriorze przyznaje ;) ), którego WIP był kiedyś na tym forum, ale już dawno temu obrazki zniknęły. Hmm może jak znajde czas to kiedyś go wreszcie dokończe?

Napisano

ojojoj - zdolność zwana "czytaniem ze zrozumieniem" chyba powoli zanika...

Nic nie pisałem o modelowaniu łożsyk czy innych pierdoł - chodzi o to, ze jest kilka rzeczy o których trzeba pamietac przy tworzeniu wszelkiego rodzaju obiektow. Ty o nich nie pamietales i ten robocik wyglada kichowato.

Konkretnie:

Punkt podparcia wylądował na "piętach", a nie calych stopach,

Brak czegoś co by działało jak miednica - nie ma jak przeniesc srodka masy, a co za tym idzie poruszenia się w jakimkolwiek kierunku.

Napisano
  • Autor

dobra looz teraz to chociaż konkretnie napisałes co masz na myśli ;) pomyśle o tym .. a tym czasem jak możesz to napisz co by można poprawić i w jaki sposób, krótszy kadłub tak ?? przesunąc jakoś nogi tj stopy do przodu i co jeszcze ?

Napisano

Po pierwsze to radze tak.

 

-Wywalić nogi

-Korpus dać wyzej

-wywalic rakiety pod korpusem

-dorobic "miednice"

-i dorobic pasujace, masywne i opancerzone nogi (niekoniecznie z palcami)

 

To powinno pomóc :)

 

Jesli nie... to wrócić do postaci czołgu ;).

Napisano

Albo porostu dodaj mu jeszcze dwie nogi z tyłu żeby coś w rodzaju pająka powstało :].

Napisano

kurcze to ja sie chowam ze swoimi "ciemnymi renderami, chyle głowe, pan i władca dla mnie (potocznie oczywiście)

Napisano

te lapki sa troche smieszne ... :) ale ogolnie fajnie to wyglada ... zwlasza w Vrayu :)

 

pozdrawiam i zycze powodzenia ;)

Napisano

dodaj mu trzecią nogę pośrodku (tam gdzie wychodzi środek ciężkości) z możliwością obrotu w każdą stronę a będzie łaził gdzie chce i jak chce.

hehe to był żart.

Napisano

Ukhm... Chyle czoła. Ale z tym obracaniem sie, to racja. Albo zrobisz 4 (lub wiecej) nogi, albo doładujesz miednice z dwoma zgrabniutkimi nóżkami i wyrównasz do środka ciężkości, coby sie mech nie glebnął, bo by juz raczej klocek nie wstał :) Pozdr!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.