MeG Napisano 12 Maj 2003 Napisano 12 Maj 2003 hmm ja mma tez redeona tyle ze 9700 i nie mam problemow z open gl na direct x leci mi max strasznie wolno moze hmm spytaj google moze cos pomoze zaraz poszukam i moze cos znajede na ten temat wysle ci cos na mail albo u2u pa i jeszce raz super praca !
Witek Napisano 12 Maj 2003 Napisano 12 Maj 2003 Spoko pracka tylko zmien teczowki na jakies ciemniejsze
Max Schreck Napisano 12 Maj 2003 Autor Napisano 12 Maj 2003 Źrenice nie mogą być czarniejsze niż czarne;) Chodziło Ci zapewne o tęczówki ale zamierzam je zostawić tak jak są (czyli wyblakłe).
Conq Napisano 12 Maj 2003 Napisano 12 Maj 2003 Pracka mi się bardzo podoba !! Teksturki są świetne, wogóle model jest anatomiczny. Ale najbardziej mnie intryguje jak zrobiłeś tą krew, tzn że jest taka realistyczna i super wygląda jak spływa po rekach.
Max Schreck Napisano 12 Maj 2003 Autor Napisano 12 Maj 2003 No więc krew na dłoni zacząłem robić odłączając (kopia) kilka poligonów od dłoni. Zwłaszcza palce i górna część dłoni. Potem powycinałem co mi nie było potrzebne. Same strużki robiłem ekstrudując (to chyba nie po polsku) krawędzie i układałem je odpowiednio na ręce. Dokładniej mówiąc każda strużka ma wszerz trzy krawędzie (box bez jednej ścianki). Jak widać jestem dosyć kiepski w wyjaśnianiu.:D
Max Schreck Napisano 13 Maj 2003 Autor Napisano 13 Maj 2003 Dzisiaj pomajstrowałem trochę przy twarzy.
SiD Napisano 13 Maj 2003 Napisano 13 Maj 2003 tylko troche ?? wypassione hehe jaki czadzior starsz sie nam pokazac ze nie ma twoja praca zdnych blędów hmm nie zabrdzo widze do czego by sie przyczepic bo spełnia wszystkie wymagania hehe :)
Phantom Napisano 13 Maj 2003 Napisano 13 Maj 2003 dla mnie to extra wygląda...tylko oczy ma jakieś takie nie mrawe...nie wiem...czy będziesz to jeszcze zmieniał??
Max Schreck Napisano 13 Maj 2003 Autor Napisano 13 Maj 2003 Oczy są niemrawe bo nic w nich się jeszcze nie odbija. Muszę wrzucić jakąś mapkę jako tło, albo w kanał reflection.
MeG Napisano 14 Maj 2003 Napisano 14 Maj 2003 heh te zebiska sa super piekielnie realistycznie wyglada nic tylko usiasc i podziwiac !!!
Max Schreck Napisano 14 Maj 2003 Autor Napisano 14 Maj 2003 Dodałem trochę krwi spływającej z ust. Muszę to jeszcze trochę dopracować.
Pablo Napisano 14 Maj 2003 Napisano 14 Maj 2003 ja tez tak chce !!!! :o[wow][wow][urwanie glowy][hmmm]
darkelf Napisano 14 Maj 2003 Napisano 14 Maj 2003 czesc! model super, jazda. Oklepany temat zombiego ale pomimo tego stworzony geniealnie. Morda troche psuje ogolna postac, ale cialo i ...ten podarty jeans...ehhh. Ale bym chcial taki zamodelowac. Nic tylko gratulowac i marzyc o takich umiejetnosciach :D. powodzenia ci chyba nie trzeba ;p.
Pablo Napisano 14 Maj 2003 Napisano 14 Maj 2003 witam.....wszystki piekne \":)))...tylko jeden mi nie pasuje.....jest bardzo male ale zawsze ALE :P:)...a mianowicie...jesli w tym miejscu jest on podarty to troche nie naturalnie jest ulozony...powinien byc oklapniety na dol....to tylko moja uwaga... pozdr
Pablo Napisano 14 Maj 2003 Napisano 14 Maj 2003 witam.....wszystki piekne \":)))...tylko jeden mi nie pasuje.....jest bardzo male ale zawsze ALE :P:)...a mianowicie...jesli w tym miejscu jest on podarty to troche nie naturalnie jest ulozony...powinien byc oklapniety na dol....to tylko moja uwaga... pozdr
MeG Napisano 15 Maj 2003 Napisano 15 Maj 2003 i znowu ta krew cudne ... w sumie oklepany temat ale przez ciebie doprowadzony do apogeum grozy i perfekcyjnei wykonana swietne ... i ta krew ![wow][wow][wow]
Max Schreck Napisano 15 Maj 2003 Autor Napisano 15 Maj 2003 Pablo: Masz chyba rację, gdyż modelując wzorowałem się na całych spodniach, a nie podartych. Ale chyba nie będę tego przemodelowywał, bo mi się tekstura \"rozjedzie\". Chociaż, jak zostanie mi trochę czasu to może to poprawię. Witek: Tak, to jest scanline.
Max Schreck Napisano 15 Maj 2003 Autor Napisano 15 Maj 2003 Originally posted by darkelf Morda troche psuje ogolna postac. Mógłbyś być trochę bardziej szczegółowy? W jaki sposób psuje? (może da się coś z tym zrobić)
darkelf Napisano 15 Maj 2003 Napisano 15 Maj 2003 czesc! wiec tak: dla mnie ta morda wyglada jak jakiegos trolla, ogra?(taka szczeka) i to tak troche nie pasuje(moim zdaniem). Wiec raczej nie zmienisz tego :). Ale pracka jest lux, powinna byc gdzies na podium :D.
Max Schreck Napisano 15 Maj 2003 Autor Napisano 15 Maj 2003 Raczej nie zmienię;) Ale dzięki za komentarz.
Max Schreck Napisano 15 Maj 2003 Autor Napisano 15 Maj 2003 Zrobiłem mu włoski i brwi. Zastanawiam się jednak, czy włosy nie powinny być dłuższe.
sith_LORD Napisano 15 Maj 2003 Napisano 15 Maj 2003 stary fajne włski..naprawdę całośćrobi wrażene...powodzenia..[piwo]
Bremen Napisano 15 Maj 2003 Napisano 15 Maj 2003 Pelen odjazd !!...bardzo ladnie zes polaczyl wlosy z glowa...naprawde bardzo ladnie to wyglada
lukasz Napisano 15 Maj 2003 Napisano 15 Maj 2003 [boje się][boje się][boje się][boje się][boje się][boje się][boje się][boje się][boje się][boje się][boje się][boje się] - no coment.................
pazzi Napisano 16 Maj 2003 Napisano 16 Maj 2003 MRCN, ja mam poważne pytanie, na które bardzo bym chciała dostać odpowieć; a mianowicie: jak ty robisz tą cieknącą krew? ...nie lubię krwi ale ta jest naprawdę niesamowita....wygląda trochę jakby szybko krzepła więc dałabym jej inny odcień.... ...i textura na twarzy: jak dla mnie zbyt tęczowa! skoro facet ma takie śliczne gołębie włosy to pasowałaby mi tu jakaś szarość (lub coś innego w każdym bądź razie nie tęcza!) A WŁOSY MA NAPRAWDĘ GENIUSZOWSKIE!!! No i spodnie też! ...jak wszystkim i mnie się podobają... POWODZENIA
Max Schreck Napisano 16 Maj 2003 Autor Napisano 16 Maj 2003 Test oświetlenia. Jeszcze muszę to dopracować. I okazało się, że tekstura na spodniach do poprawy (w tym oświetleniu).
Max Schreck Napisano 16 Maj 2003 Autor Napisano 16 Maj 2003 Kurcze! Chyba za bardzo skompresowałem tego jpega!
Sharp Napisano 16 Maj 2003 Napisano 16 Maj 2003 Włosy rzeczywiscie jak prawdziwe, krew mi tylko nie pasi a mianowicie tekstura-wygląda jak zwykła farba
Max Schreck Napisano 16 Maj 2003 Autor Napisano 16 Maj 2003 Co do tej krwi, to jest to geometria plus tekstura w odpowiednich miejscach. Ponieważ jestem kiepski w wyjaśnianiu umieszczam siatkę krwi na ręce. Może to w czymś pomoże. A jeśli chodzi o odcień krwi to ja jestem daltonista odnośnie koloru czerwonego:D. Wyszło to na jaw kiedyś na laborce z fizy na uczelni (ćwiczenie z pryzmatem), a w ten wtorek na badaniach, które wykonywałem aby dostać zaświadczenie uprawniające do kierowania pojazdem.
Pablo Napisano 17 Maj 2003 Napisano 17 Maj 2003 mowisz ze texturka do poprawy na spodniach....a mi sie wlasnie taka teraz podoba...taka ciemna i klimatyczna....te wcezsniejszy byly za jasne...i za bardzo sterylne...pomysl nad tym....ta pracka ma teraz klimat !! :) pozdr[piwo]
Gość Karawan Napisano 18 Maj 2003 Napisano 18 Maj 2003 Podoba mi sie - a wlasnie jak w inny lepszy sposob zrobic tą krew? przez particle?
Max Schreck Napisano 18 Maj 2003 Autor Napisano 18 Maj 2003 No, więc od początku: Projekt jest w całości mojego pomysłu, choć jakąś tam inspiracją był film George Romero \"Noc żywych trupów\" (\"The night of the living dead\") z 1968 roku. Stąd też tytuł pracy. Początkowo scena miała rozgrywać się w prosektorium, ale reguły bitwy (brak otoczenia) wymusiły na mnie pewne zmiany. Całość wykonałem samodzielnie w 3ds Max 5.1, a tekstury stworzyłem w Photoshop 7.0. Teraz kilka słów o teksturach: - ciało - malowana przeze mnie (Photoshop+myszka); rozmiar 4096x2048 - głowa - malowana przeze mnie (Photoshop+myszka); rozmiar 4096x2048 - dłonie - na podstawie skanu własnej ręki, posklejane i pokolorowane w Photoshopie; rozmiar 2048x1024 - jeans - na podstawie skanów elementów spodni, posklejane i pokolorowane w Photoshopie; rozmiar 4096x4096; - zęby - malowane przeze mnie (Photoshop); rozmiar 2x1024x1024 - oczy - malowane przeze mnie - podłoże - mix dwóch tekstur ze standardowej biblioteki 3dsmax. Oto finalny efekt (~450 kb): Najlepiej oglądać po ciemku :) I dwa obrazki przedstawiające głowę w zbliżeniu: I w nieco innym oświetleniu:
Bremen Napisano 19 Maj 2003 Napisano 19 Maj 2003 Gdyby nie krew na klacie to pracka bylaby genialna :)...niestety ta krew nie wyglada jakby sciekala z klatki tylko raczej jakbys tam to domalowal :)
inespew Napisano 19 Maj 2003 Napisano 19 Maj 2003 twoja`postać`nie`ma`miednicy`i`dlatego`spodnie`w`pasie`wygladają`za`płasko.....[rotfl]
MeG Napisano 20 Maj 2003 Napisano 20 Maj 2003 dla mnie praca jest piekna .... ludzi esie jak zwykle czegos czepiaja a ja sie nie mam do czego przyczepic bo genialny jest ten twoj zombie ta atmosfra przypomina mi resident evil/ gre nie ten film/ jak dla mnie bomba !!![boje się][boje się][boje się] swietna pracka cudowna [wow]
darkelf Napisano 21 Maj 2003 Napisano 21 Maj 2003 czesc!! super zajawa, ale zmienilbym klatke piersiowa i OCZY :). To tak tyle ode mnie, kompozycja moze byc, troche za ciemna... postaraj sie w jakis inny sposob uchwycic mroq tej postaci.
SiD Napisano 21 Maj 2003 Napisano 21 Maj 2003 Dla mnie wypas , podoba mis ie ta krew , co tak ocieka nie iwem jak tego dokonałes ale jest konkretne hehe :D
felav Napisano 21 Maj 2003 Napisano 21 Maj 2003 Fajny taki residentowy klimat... Naprawde bardzo ladne, szczegolnie wlosy i krew
Max Schreck Napisano 22 Maj 2003 Autor Napisano 22 Maj 2003 Dzięki za komentarze. Właściwie to pracę tą uważam za zakończoną (choć bawię się jeszcze SSS, volumelight i glowem). Teraz mogę się zająć, tym co ostatnio trochę zaniedbałem, czyli kursem na prawo jazdy.
Gość LightMen Napisano 10 Czerwiec 2003 Napisano 10 Czerwiec 2003 [pomocy]jak tyś to do jasniej ciasnej zrobił [pomocy] ja sie dopiero ucze ale mam nadziej że będzą mi wychodziły takie rzeczy jak tobie obowiązkowo odpisz [email protected][cfaniak]
Max Schreck Napisano 11 Czerwiec 2003 Autor Napisano 11 Czerwiec 2003 Czy nie mógłbyś być nieco bardziej szczegółowy w swoim pytaniu? Chodzi Ci o modelowanie, teksturowanie, oświetlenie, czy o wszystko razem?
MeG Napisano 12 Czerwiec 2003 Napisano 12 Czerwiec 2003 gratuluje wyroznienie MRCN zasluzonego coz ja tam bede gadac super praca !! ale ty chyba to wiesz ! bravo bravo [jupi] [jupi] [jupi]
Gość LightMen Napisano 13 Czerwiec 2003 Napisano 13 Czerwiec 2003 chodzi mi o modelowanie a reszta to przy okazji ale bardziej mi zależy żebyś powiedział jak modelowałeś???[pomocy]jak chce Ci sie pisać to ożesznapisać również jak to tekturowałeś nalepiej jak napiszesz to emilem !!! prosze z góry dzienkuje!!
Gość LightMen Napisano 14 Czerwiec 2003 Napisano 14 Czerwiec 2003 dzienki za emila ale niestety ze względów mojej amatorskiej zabawy 3D s max\'em nie kapuje 1/2 tego co napisałeś wiem o co chodzi z tymi poleceniami ale reszta to lipa nic nie wiem !! jeżeli nie chcesz to nie musisz sie fatygować z odpowiedzią ale z góry dzienki!! [heej][3m się]
Rekomendowane odpowiedzi