Napisano 11 Marzec 200520 l no qrde ... swietnie ... ja mam pomysl ktory sam chcialem wykonac (ale nie wyszlo) idz sobie gdzies zrob na zielonym czy niebieskim tle fotke i wstaw w wieżyczke ... niech ci zazdroszczą ;] swietny model ... zapowiadal sie od poczatku ... chyba nikogo nie zawiodles ...
Napisano 12 Marzec 200520 l teraz scenka... moim zdaniem najlepiejsze by bylo pole bitwy... ale jak chcesz
Napisano 12 Marzec 200520 l Swietna pracka, ale jesli chcialbym sie do czegos przyczepic, to na spawach nie widac brudu. (jak plama brudu czy co to jest to brazowe przebiega przez miejsce gdzie jest spaw to to wyraznie widac). Btw wie ktos jak zrobic zeby zlikwidowac taki wlasnie problem?
Napisano 29 Styczeń 200619 l Sorry za zabawy w gornika, ale sproboj przy tym modelu Uncle zrobic tak: Nakladasz texturke na wszystkie polygony lacznie z tymi przeznaczonymi na spawy, unwrapujesz, a nastepnie robisz detach na poly ktore maja byc spawami, i nakladasz ta sama texture tylko z bumpem. koordynaty zostaja zachowane, wiec textura do siebie pasuje. Przynajmniej w prostym modelu, tak naszybko sprawdzilem, jestem ciekaw czy zawsze to dziala. Zalaczony przykladowy box w ktorym to wyszlo.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto