Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 106
  • Wyświetleń 11,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no qrde ... swietnie ...

 

ja mam pomysl ktory sam chcialem wykonac (ale nie wyszlo)

 

idz sobie gdzies zrob na zielonym czy niebieskim tle fotke i wstaw w wieżyczke ...

 

niech ci zazdroszczą ;]

 

swietny model ... zapowiadal sie od poczatku ... chyba nikogo nie zawiodles ...

Napisano

Swietna pracka, ale jesli chcialbym sie do czegos przyczepic, to na spawach nie widac brudu. (jak plama brudu czy co to jest to brazowe przebiega przez miejsce gdzie jest spaw to to wyraznie widac). Btw wie ktos jak zrobic zeby zlikwidowac taki wlasnie problem?

Napisano

Sorry za zabawy w gornika, ale sproboj przy tym modelu Uncle zrobic tak:

 

Nakladasz texturke na wszystkie polygony lacznie z tymi przeznaczonymi na spawy, unwrapujesz, a nastepnie robisz detach na poly ktore maja byc spawami, i nakladasz ta sama texture tylko z bumpem. koordynaty zostaja zachowane, wiec textura do siebie pasuje. Przynajmniej w prostym modelu, tak naszybko sprawdzilem, jestem ciekaw czy zawsze to dziala. Zalaczony przykladowy box w ktorym to wyszlo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności