Skocz do zawartości

Pojazd 3D: czolk


uncle

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 106
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dawno mnie tu nie było...a widze ze warto było zajrzeć...model swietny!. pzkpfw III jak malowany. Zgrzytam zębami z zazdrości. Dołączam do Archangela z pytaniem o mapę spawów. czekam na tekstury. A może by tak nieformalny klub czołgistów skrzyknąć...jest kilku zapaleńców... ale to pytanie natury ogólnej..ale ciekawy jestem co Ty na to....Pionier pewnie tez by się ucieszył:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AcidBoyXL

no no uncle ty to masz tempo, cos czego ja ostatnio nie moge wyrobic przez to ze mam sporo innych zajec :(( niezla robota pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te blotniki to displace;)

co do malowania jutro zaczynam, mam nadzieje ze sie szybko uwine, narazie musze sie dowiedziec jak zrobic 2 rozne mapowania dla jednego obiektu (wie ktos jak?)

 

spawy wyglodaja tak:

j_26_spawy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uncle - jak to 2 mapowania do jednego obiektu ? ;]

 

robisz mesh selecy i mapujesz ta czesc co ci potrzebna ... pozniej jak skaczysz to robisz kolejne mesh select i nastepne mapowanie ...

 

no chyba ze chcesz dwa rozne mapowanie pod dwa rozne bitmapy w slotach to masz przeciez mapping ID w uvw map i taksamo w opcjach bitmapy ;]

 

a model swietny ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA PIER...!!!!!!

kolejny wypas! APC był super a to sie jeszcze lepiej zapowiada, pozatym ile lat już sie grafikom zajmujesz bo twoja prowizorka wygląda lepiej niż cokolwiek co ja zrobiłem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

textura wydaje sie byc ogolna, a nie szyta na miare i do kazdej czesci, na blotnikach powinno byc bloto, bloto nie osadza sie jak farba sprayu tylko jak, jak jak,,, sam najlepiej wiesz, Displace, zawalcz z tym, pozatym ile to ma poly?, wow: ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe mozesz jeszcze odp na moje pyt ile to ma poly?, jestem strasznie ciekaw: ] bo wyglada na to ze wiele, pozdrawiam.,,,, aaaa jesczsze nie wiem jak ty ale ja lubie sobie poogladac dioramy jakichs modelarzy czasem sa wstanie stworzyc rzeczy nie z tej ziemi,,cze : ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E no zaczyna wyglądać bardzo fajnie i realistycznie (na ile w ogóle może wyglądać czołg na prześcieradle ;) ), to co jeszcze razi to shadery... Nie wygląda niestety na kilkadziesiąt ton (bardziej na model)... Ale pewnie potestujesz jeszcze i finalnie będzie oki :).

 

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie shadery to zagadka dla mnie, czolgi byly kompletnie matowe, i nie bardzo mi sie widzi robic swiecacego odbijajacego jajka;) moze jeszcze sie tym zajme, pewnie zmontuje jakas scenke na boku i go dostawie, wtedy nie bedzie na przescieradle;) ale puki co robie dalej, w nocy puszcze render od tylca bo tam tez jest sporo ciekawych smieci;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności