Marcin Napisano 11 Marzec 2005 Napisano 11 Marzec 2005 no qrde ... swietnie ... ja mam pomysl ktory sam chcialem wykonac (ale nie wyszlo) idz sobie gdzies zrob na zielonym czy niebieskim tle fotke i wstaw w wieżyczke ... niech ci zazdroszczą ;] swietny model ... zapowiadal sie od poczatku ... chyba nikogo nie zawiodles ...
Pawelkos Napisano 11 Marzec 2005 Napisano 11 Marzec 2005 teraz az sie prosi zeby go wstawic w jakas poligonowa scenke
Szczupal Napisano 12 Marzec 2005 Napisano 12 Marzec 2005 teraz scenka... moim zdaniem najlepiejsze by bylo pole bitwy... ale jak chcesz
Horus Napisano 12 Marzec 2005 Napisano 12 Marzec 2005 Swietna pracka, ale jesli chcialbym sie do czegos przyczepic, to na spawach nie widac brudu. (jak plama brudu czy co to jest to brazowe przebiega przez miejsce gdzie jest spaw to to wyraznie widac). Btw wie ktos jak zrobic zeby zlikwidowac taki wlasnie problem?
Horus Napisano 29 Styczeń 2006 Napisano 29 Styczeń 2006 Sorry za zabawy w gornika, ale sproboj przy tym modelu Uncle zrobic tak: Nakladasz texturke na wszystkie polygony lacznie z tymi przeznaczonymi na spawy, unwrapujesz, a nastepnie robisz detach na poly ktore maja byc spawami, i nakladasz ta sama texture tylko z bumpem. koordynaty zostaja zachowane, wiec textura do siebie pasuje. Przynajmniej w prostym modelu, tak naszybko sprawdzilem, jestem ciekaw czy zawsze to dziala. Zalaczony przykladowy box w ktorym to wyszlo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się