Napisano 24 Marzec 200520 l Nie przegladalem topicu od poczatku. Bedzie z tego jakas animka?? A model bardzo ladny.
Napisano 25 Marzec 200520 l Autor Niestety animki nie będzie :-(, bo wychodzę z założenia, że aby animować, wpierw trzeba mieć co animować... Na animacje przyjdzie czas, jak naucze sie modelowania, teksturowania świateł... :D A skoro o świałach mowa... Nowy update, bardzo poważnie różniący się od poprzednich... P.S. Nie ma dymu, bo go nie wyrenderowałem, ale on tam jest, uwieżcie mi, to zostaje po staremu :-)!!! Przepraszam za jakość, ale komprasja :-(...
Napisano 25 Marzec 200520 l Fajne efekty ale wpasowane wg. mnie na sile. Kolorystyka sie gryzie: niebieskie (zimne) keble i zolte (cieple) podlorze+laser a reszta robota neutralna. Glowa teraz strasznie przyciaga wzrok, powinna byc chyba w centrum kadru. Ja jednak chetnie bym zobaczyl animke bo sam robot jest niczego sobie a uczyc sie animacji nigdy za wczesnie.
Napisano 26 Marzec 200520 l ehh widze że cie glow pociąga ;] mi ten dino podobał się najbardziej bez broni :)
Napisano 26 Marzec 200520 l 1 te neonki wychodzące z głowy są tandetne i ich wogole nie rozumiem o co z nimi chodzi. 2 te druciki czy cos przy rękach i nogach – generalnie mogło by ich nie być, ale skoro już chcesz je pokazać to zrób to tak żeby były atrakcja sama w sobie a nie tylko dodatkiem- niech pną się dynamicznie ale naturalnie, ich forma musi być czytelna na pierwszy rzut oka 3 może mógłbyś spróbować wyciągnąć trochę na zewnątrz butle i powiększyć, może było by bardziej efektownie. Ja bym jeszcze ściął trochę krawędzie na „stopach” No i powiedz w jakim srodowisku chcesz to umieścić Powodzenia shi
Napisano 26 Marzec 200520 l eeee spieprzyles go tymi wszyskimi bajerkami teraz to to naprawde nieciekawie wyglada, podpisuje sie pod chvetim :D pozdro
Napisano 26 Marzec 200520 l jak dla mnie model jest spoko, ale cała reszta, głównie efekty kiepsko, jakoś psuje to ostateczny odbiór dina pozdro
Napisano 26 Marzec 200520 l Autor Dla odskoczni daje mojego pierwszego Dino-warriora... Wtedy to było czasy, ehhh :-) P.S. Jak ma ktoś pomysł na scenke do tego nowego, niech się podzieli, chwilowo mam deficyt, jeśli chodzi o pomysły :-(
Napisano 27 Marzec 200520 l ooo dużo lepiej teraz ot ma charkter no ale musisz toche zróżnicować amterialy bo sie zlewa wszystko.
Napisano 27 Marzec 200520 l jak dla mnie materiały mogą nawet zostać, ale co bym zmienił to, T-rex chyba się aż tak nie garbi, zmieniłbym żuchwę bo jest jakaś okrągła, no i trochę grzbiet, jakiś taki płaski pozdro
Napisano 27 Marzec 200520 l Autor Fajnie, że się mój "Retro-dino" podoba, ale to juz rozdział zamknięty :-( Teraz nowego dina trzeba skończyć :-) Powróciłem do korzeni (Dino bez broni, ale z pazurami) i dodałem scenerie... Sądźcie sami... :D A poza tym Wesołych Świąt!!!!!
Napisano 27 Marzec 200520 l Autor Nowy update.... Spoko, że są świeta, troche wolnego czasu :D Może to srodowisko bardziej spasuje do mojego Dina :D
Napisano 28 Marzec 200520 l 1 nic nie widac 2 fajny pomysl z tymi jajami podpietymi do neonów 3 neony nie musza wcale tak walić po oczach – wiem ze kontrast jest fajny ale we wszystkim trzeba znać umiar. To co teraz robisz to efekciarstwo, - dobra rzecz jak trzeba ćos odwalić szybko. Ale skoro jak zakładam robisz to wyłączenie dla nauki nie spiesz się i zrob tak żeby było mniejefektowne ale czytelne
Napisano 28 Marzec 200520 l Autor Ta sama scenka ale troche jaśniejsza... główny problem - oświetlenie... Jestem otwarty na wszelkie propozycje...
Napisano 28 Marzec 200520 l Ja bym proponował odpocząć od modelu, przespać się z tym i następnego dnia przemyśleć temat od nowa. Kiedy będziesz już wiedział że pomysł na tło jest dobry powoli zabierz się do pracy, Z tego co widać brakuje ci pomysłu (może jest inaczej ale tak to wygląda) Totalny chaos, powrzucane elementy średnio do siebie pasujące. Cienie i w ogóle oświetlenie jest bardzo kiepsko rozwiązane. Sam mam z tym problem więc trudno mi tutaj coś poradzić. Przede wszystkim cienie bardzo odwracają uwagę. Są ostre, kontrastowe i wprowadzają sporo bałaganu w kompozycji. Światłem staraj się wydobyć najważniejsze elementy, sylwetkę robota. Nie ustawiaj omni gdzie popadnie bo skutki takiego działania są dla pracy tragiczne. Pamiętaj również że kolor światła nigdy nie jest biały. Żarówki są zabarwione na lekko żółtawy kolor, jarzeniówki na niebieski / zielonkawy itd. itd. Wszystko to ma wpływ na odbiór pracy, realistykę, atmosferę. Ps. Co do kompozycji.. staraj się nie ucinać bez powodu pierwszoplanowego modelu w scenie. Jeśli chcesz żeby robot wyglądaj groźnie (a myślę że taki masz zamiar) ustaw kamerę niżej. Im bliżej będzie ziemi tym większy będzie się wydawał robot. Na razie z postury przypomina wilczura a to trochę mało jak na mechanicznego T-rex`a :)
Napisano 29 Marzec 200520 l ja nie rozumiem dlaczego tak sie bronisz nadać jemu charakter .. Mało tego że chłopak oświetlenie zajada , widać że ma być groźny ... a Ty mu napewno nic z oczami nie chcesz zrobić? :> P.S. O I JESZCZE JEDNO !! Chcesz dać mu wyrazu . Spójrz jak on stoi.. on nie stoi tylko go postawiono. Nadaj mu kontraposty (w udach) .. poprzesuwaj stopy .. zrób krok do przodu stary ;) .
Napisano 29 Marzec 200520 l http://spin.ict.pwr.wroc.pl/bremen/Galeria/Darek%20G/dino-robo-park(3d).jpg wrzucam bomoze cie zainteresowac - zroc uwage na ciekawy pomysł otoczenia!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto