Napisano 20 Luty 200520 l Prawdopodobnie jako pierwszy spróbuję stworzyć w maxie kombiwar. Pierwszy obrazek to zdjęcie oryginału. Narazie mało, ale jeszcze dzisiaj postaram się o update.
Napisano 20 Luty 200520 l Hehe fajnie, pracuj pracuj, mi sie pomysl podoba. Rzeczywiscie jestec chyba pierwszy :P Narazie chyba nie jest zle. Pozdrawiam
Napisano 20 Luty 200520 l juz widac maly blędzik po prawej na dole prze tym jakby uchwycie.... wychwyc go
Napisano 20 Luty 200520 l Autor Dzięki za wszystkie komentarze. Fajnie, że sie wam pomysł podoba Szczupal -> faktycznie w tym miejscu troche sie pomyliłem, teraz jest lepiej, ale wciąż daleko od ideału. Materiały to narazie wersja tymczasowa, żeby nie przedłużać zbytnio renderów
Napisano 20 Luty 200520 l Powodzenia w pracy. Mam nadzieje ze idziesz w tym modelu na realnosc renderow, no bo do czego moze jescze sluzyc samotny kombiwar ;]
Napisano 21 Luty 200520 l Autor Postaram się (w miarę moich możliwości) żeby wyglądał dość realnie. Wybrałem kombiwar, bo narazie nie dam rady z niczym bardziej skomplikowanym. Jednocześnie niektóre elementy sprawiają mi trudność i jeśli go skończę napewno trochę się nauczę. Może w przyszłości dołącze ten model do jakiejś wizualizacji kuchni. Narazie nie biorę się za nic takiego - jestem za cienki :( Poniżej kolejne etapy tworzenia górnej części
Napisano 22 Luty 200520 l Myslalem ze widzialem juz wszystko na Wip - ie . A tu prosze :) Lumpy zakoczyles mnie !!! :) narazie fajnie czekam na kolejne renderki
Napisano 22 Luty 200520 l Pomysł bardzo oryginalny.Jak sie postarasz to na pewno osiagniesz zamiezony efekt.Powodzenia
Napisano 22 Luty 200520 l Autor Uff... Prawie cały dzień nad tym siedziałem, ale nie jestem zachwycony. Wyszło troche krzywo i z paroma błędami w smooth. Może to tak zostawie i wezmę się za detale (głupio byłoby utknąć na samym początku) a dzięki oświetleniu i materiałom usterki staną się niewidoczne.
Napisano 23 Luty 200520 l spoko, nie wygląda to tak źle jak mówisz, pomysł rzeczywiście oryginalny, mi się podoba, jak na razie nie widzę błędów, pracuj dalej pozdro
Napisano 23 Luty 200520 l Autor Oto jak prezentuje się całość: Model prawie gotowy. Teksturek narazie brak. Czekam na opinie i kometarze.
Napisano 2 Marzec 200520 l Autor Malutki apdejcuk. Teraz myśle jak o urządzenie oteksturować... Mam drobny problem z vray'em, więc renderki scnanline'owe.
Napisano 2 Marzec 200520 l Autor Nie, booleanem byłoby trudno :) Zaznaczyłem krawędzie (edge) dodałem Chamfer, wybrałem polygony i dałem ujemny extrude. Potem było troszkę weldowania, żeby smooth nie robił błędów.
Napisano 3 Marzec 200520 l ekhm...co ty powiedziałeś? kurde...musze tego spróbować...a kombiwar czy jak to sie nazywa to fajne jest...podobać mi sie nawet bardzo szczególnie ta góra
Napisano 4 Marzec 200520 l ja mu się nie dziwie, z taką ilością rowków z Bolean było by dużo je****, a tak zaznacza wszystkie polygony i ujemnie extruduje, nieźle P.S. ja też ma problemy z V-Ray' owskim światłem, a konkretnie to chyba chodzi o Global Illumination pozdro
Napisano 4 Marzec 200520 l Autor W tej scenie było już troche boolean. I teraz zaczyna sprawiać pewne problemy np: Wycina tylko część tego, co powinno zniknąć. Nawet gdybym "zmusił" maxa do poprawnego działania, ta metoda wydawała mi się prostrza.
Napisano 9 Marzec 200520 l Autor Zacząłem już jakiś czas temu eksperymentować z rendererami i materiałami. Uznałem, ze najlepszy bedzie mental. Co powiniennem zmienić w opcjach żeby uzyscać efekt caustics? Niedawno przesiadłem się z maxa 6 na 7 i nie mogę połapać się w ustawieniach. Gdzie się podział: Global Light Properties z zakładki Indirect Illumination?! --edit-- OK mam, znalazłem Global Energy Multiplier
Napisano 10 Marzec 200520 l no za ten tutorial o metalach to ci sie jakoś musze zrewanżować...no to ci napisze posta będziesz zawsze miał o jednego więcej. Co do tego szkła no prawie wygląda jak szkło...tylko dlaczego zawsze ludzie dajecie szkło na drewnie, może daj ten klosh czy jak to nazwać na jakieś inne coś żeby miało coś więcej do przerejtrejsowania...no nie wiem może sie nie znam...troche słaba ta textura podłoża może dlatego tak kiczowo wygląda to szkło...ale na pewno jak gdzieś indziej postawisz to pewnie będzie o wiele lepiej wyglądało...no powodzenia życzyć tylko...ja tam z moją zapalniczką do takiego kombiwara to se moge...
Napisano 13 Marzec 200520 l szkiełko wychodzi już nawet całkiem fajnie Lumpy, jakiego masz kompa? pozdro
Napisano 13 Marzec 200520 l Muszę przyznać, że nieżle. Dałeś mashsmotha. Fajnie Ci to wyszło. Życzę powodzonka.
Napisano 20 Kwiecień 200519 l co tu pisac, model taki jest na 1 godzine pracy, calkiem fajny, ale nie ma sensu sie na nim skupiac na dluzej. > zajmij sie low poly :P , pozdro.
Napisano 20 Kwiecień 200519 l cze ! fajny modelik, podoba mi sie jak na nim jeszcze popracujesz to bedzie wypas ! zycze powodzenia :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto