Lumpy Napisano 20 Luty 2005 Share Napisano 20 Luty 2005 Prawdopodobnie jako pierwszy spróbuję stworzyć w maxie kombiwar. Pierwszy obrazek to zdjęcie oryginału. Narazie mało, ale jeszcze dzisiaj postaram się o update. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wooka Napisano 20 Luty 2005 Share Napisano 20 Luty 2005 Hehe fajnie, pracuj pracuj, mi sie pomysl podoba. Rzeczywiscie jestec chyba pierwszy :P Narazie chyba nie jest zle. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szczupal Napisano 20 Luty 2005 Share Napisano 20 Luty 2005 juz widac maly blędzik po prawej na dole prze tym jakby uchwycie.... wychwyc go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KamillM Napisano 20 Luty 2005 Share Napisano 20 Luty 2005 Bardzo ciekawy pomysł :) Zobaczymy jak Ci dalej pójdzie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baton Napisano 20 Luty 2005 Share Napisano 20 Luty 2005 Dobry pomysl na cwiczenie, powodzenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumpy Napisano 20 Luty 2005 Autor Share Napisano 20 Luty 2005 Dzięki za wszystkie komentarze. Fajnie, że sie wam pomysł podoba Szczupal -> faktycznie w tym miejscu troche sie pomyliłem, teraz jest lepiej, ale wciąż daleko od ideału. Materiały to narazie wersja tymczasowa, żeby nie przedłużać zbytnio renderów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WToreK Napisano 20 Luty 2005 Share Napisano 20 Luty 2005 Powodzenia w pracy. Mam nadzieje ze idziesz w tym modelu na realnosc renderow, no bo do czego moze jescze sluzyc samotny kombiwar ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumpy Napisano 21 Luty 2005 Autor Share Napisano 21 Luty 2005 Postaram się (w miarę moich możliwości) żeby wyglądał dość realnie. Wybrałem kombiwar, bo narazie nie dam rady z niczym bardziej skomplikowanym. Jednocześnie niektóre elementy sprawiają mi trudność i jeśli go skończę napewno trochę się nauczę. Może w przyszłości dołącze ten model do jakiejś wizualizacji kuchni. Narazie nie biorę się za nic takiego - jestem za cienki :( Poniżej kolejne etapy tworzenia górnej części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz2244 Napisano 22 Luty 2005 Share Napisano 22 Luty 2005 Myslalem ze widzialem juz wszystko na Wip - ie . A tu prosze :) Lumpy zakoczyles mnie !!! :) narazie fajnie czekam na kolejne renderki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ferdkowaty Napisano 22 Luty 2005 Share Napisano 22 Luty 2005 Pomysł bardzo oryginalny.Jak sie postarasz to na pewno osiagniesz zamiezony efekt.Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumpy Napisano 22 Luty 2005 Autor Share Napisano 22 Luty 2005 Uff... Prawie cały dzień nad tym siedziałem, ale nie jestem zachwycony. Wyszło troche krzywo i z paroma błędami w smooth. Może to tak zostawie i wezmę się za detale (głupio byłoby utknąć na samym początku) a dzięki oświetleniu i materiałom usterki staną się niewidoczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpshinoda Napisano 23 Luty 2005 Share Napisano 23 Luty 2005 spoko, nie wygląda to tak źle jak mówisz, pomysł rzeczywiście oryginalny, mi się podoba, jak na razie nie widzę błędów, pracuj dalej pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumpy Napisano 23 Luty 2005 Autor Share Napisano 23 Luty 2005 Oto jak prezentuje się całość: Model prawie gotowy. Teksturek narazie brak. Czekam na opinie i kometarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumpy Napisano 25 Luty 2005 Autor Share Napisano 25 Luty 2005 Jeszcze siateczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumpy Napisano 2 Marzec 2005 Autor Share Napisano 2 Marzec 2005 Malutki apdejcuk. Teraz myśle jak o urządzenie oteksturować... Mam drobny problem z vray'em, więc renderki scnanline'owe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szczupal Napisano 2 Marzec 2005 Share Napisano 2 Marzec 2005 no spoko to wyglada jak robiles te rowki zboku, boleanem ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumpy Napisano 2 Marzec 2005 Autor Share Napisano 2 Marzec 2005 Nie, booleanem byłoby trudno :) Zaznaczyłem krawędzie (edge) dodałem Chamfer, wybrałem polygony i dałem ujemny extrude. Potem było troszkę weldowania, żeby smooth nie robił błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sajrusx Napisano 3 Marzec 2005 Share Napisano 3 Marzec 2005 ekhm...co ty powiedziałeś? kurde...musze tego spróbować...a kombiwar czy jak to sie nazywa to fajne jest...podobać mi sie nawet bardzo szczególnie ta góra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 4 Marzec 2005 Share Napisano 4 Marzec 2005 lumpy: czemu trudno boleanem? juz nie takie rzeczy wycinalem:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpshinoda Napisano 4 Marzec 2005 Share Napisano 4 Marzec 2005 ja mu się nie dziwie, z taką ilością rowków z Bolean było by dużo je****, a tak zaznacza wszystkie polygony i ujemnie extruduje, nieźle P.S. ja też ma problemy z V-Ray' owskim światłem, a konkretnie to chyba chodzi o Global Illumination pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumpy Napisano 4 Marzec 2005 Autor Share Napisano 4 Marzec 2005 W tej scenie było już troche boolean. I teraz zaczyna sprawiać pewne problemy np: Wycina tylko część tego, co powinno zniknąć. Nawet gdybym "zmusił" maxa do poprawnego działania, ta metoda wydawała mi się prostrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumpy Napisano 9 Marzec 2005 Autor Share Napisano 9 Marzec 2005 Zacząłem już jakiś czas temu eksperymentować z rendererami i materiałami. Uznałem, ze najlepszy bedzie mental. Co powiniennem zmienić w opcjach żeby uzyscać efekt caustics? Niedawno przesiadłem się z maxa 6 na 7 i nie mogę połapać się w ustawieniach. Gdzie się podział: Global Light Properties z zakładki Indirect Illumination?! --edit-- OK mam, znalazłem Global Energy Multiplier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sajrusx Napisano 10 Marzec 2005 Share Napisano 10 Marzec 2005 no za ten tutorial o metalach to ci sie jakoś musze zrewanżować...no to ci napisze posta będziesz zawsze miał o jednego więcej. Co do tego szkła no prawie wygląda jak szkło...tylko dlaczego zawsze ludzie dajecie szkło na drewnie, może daj ten klosh czy jak to nazwać na jakieś inne coś żeby miało coś więcej do przerejtrejsowania...no nie wiem może sie nie znam...troche słaba ta textura podłoża może dlatego tak kiczowo wygląda to szkło...ale na pewno jak gdzieś indziej postawisz to pewnie będzie o wiele lepiej wyglądało...no powodzenia życzyć tylko...ja tam z moją zapalniczką do takiego kombiwara to se moge... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumpy Napisano 12 Marzec 2005 Autor Share Napisano 12 Marzec 2005 Maly apdejcik, a unieruchomił komputer na godzinę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpshinoda Napisano 13 Marzec 2005 Share Napisano 13 Marzec 2005 szkiełko wychodzi już nawet całkiem fajnie Lumpy, jakiego masz kompa? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumpy Napisano 13 Marzec 2005 Autor Share Napisano 13 Marzec 2005 Athlon 64 3000+(2Ghz) 512 DRAM i nieszczęsny GeForceFX 5200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kat21 Napisano 13 Marzec 2005 Share Napisano 13 Marzec 2005 Muszę przyznać, że nieżle. Dałeś mashsmotha. Fajnie Ci to wyszło. Życzę powodzonka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumpy Napisano 13 Marzec 2005 Autor Share Napisano 13 Marzec 2005 Meshsmooth? Nie. :) W tej pracy niestety nie dało się go użyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpshinoda Napisano 14 Marzec 2005 Share Napisano 14 Marzec 2005 czemu niedało się zarzucić meshsmooth'a??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 20 Kwiecień 2005 Share Napisano 20 Kwiecień 2005 co tu pisac, model taki jest na 1 godzine pracy, calkiem fajny, ale nie ma sensu sie na nim skupiac na dluzej. > zajmij sie low poly :P , pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 20 Kwiecień 2005 Share Napisano 20 Kwiecień 2005 cze ! fajny modelik, podoba mi sie jak na nim jeszcze popracujesz to bedzie wypas ! zycze powodzenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się