Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Kombiwar


Lumpy

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzięki za wszystkie komentarze. Fajnie, że sie wam pomysł podoba

 

Szczupal -> faktycznie w tym miejscu troche sie pomyliłem, teraz jest lepiej, ale wciąż daleko od ideału.

 

Materiały to narazie wersja tymczasowa, żeby nie przedłużać zbytnio renderów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaram się (w miarę moich możliwości) żeby wyglądał dość realnie. Wybrałem kombiwar, bo narazie nie dam rady z niczym bardziej skomplikowanym. Jednocześnie niektóre elementy sprawiają mi trudność i jeśli go skończę napewno trochę się nauczę.

 

Może w przyszłości dołącze ten model do jakiejś wizualizacji kuchni. Narazie nie biorę się za nic takiego - jestem za cienki :(

 

Poniżej kolejne etapy tworzenia górnej części

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uff... Prawie cały dzień nad tym siedziałem, ale nie jestem zachwycony. Wyszło troche krzywo i z paroma błędami w smooth. Może to tak zostawie i wezmę się za detale (głupio byłoby utknąć na samym początku) a dzięki oświetleniu i materiałom usterki staną się niewidoczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, booleanem byłoby trudno :)

Zaznaczyłem krawędzie (edge) dodałem Chamfer, wybrałem polygony i dałem ujemny extrude. Potem było troszkę weldowania, żeby smooth nie robił błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mu się nie dziwie, z taką ilością rowków z Bolean było by dużo je****, a tak zaznacza wszystkie polygony i ujemnie extruduje, nieźle

P.S. ja też ma problemy z V-Ray' owskim światłem, a konkretnie to chyba chodzi o Global Illumination

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej scenie było już troche boolean. I teraz zaczyna sprawiać pewne problemy np: Wycina tylko część tego, co powinno zniknąć. Nawet gdybym "zmusił" maxa do poprawnego działania, ta metoda wydawała mi się prostrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem już jakiś czas temu eksperymentować z rendererami i materiałami. Uznałem, ze najlepszy bedzie mental. Co powiniennem zmienić w opcjach żeby uzyscać efekt caustics? Niedawno przesiadłem się z maxa 6 na 7 i nie mogę połapać się w ustawieniach. Gdzie się podział: Global Light Properties z zakładki Indirect Illumination?!

 

--edit--

OK mam, znalazłem Global Energy Multiplier

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no za ten tutorial o metalach to ci sie jakoś musze zrewanżować...no to ci napisze posta będziesz zawsze miał o jednego więcej. Co do tego szkła no prawie wygląda jak szkło...tylko dlaczego zawsze ludzie dajecie szkło na drewnie, może daj ten klosh czy jak to nazwać na jakieś inne coś żeby miało coś więcej do przerejtrejsowania...no nie wiem może sie nie znam...troche słaba ta textura podłoża może dlatego tak kiczowo wygląda to szkło...ale na pewno jak gdzieś indziej postawisz to pewnie będzie o wiele lepiej wyglądało...no powodzenia życzyć tylko...ja tam z moją zapalniczką do takiego kombiwara to se moge...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności