Jump to content

obiekt 3d:szklanka z sokiem


cam

Recommended Posts

  • Replies 20
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Właśnie o ten soczek(plasteline czy shake) mi chodzi żeby wyglądał jak sok.Macie jakieś pomysły.

Salvator o co chodzi z tym "translucencja będzie rozwiązaniem".

Link to comment
Share on other sites

moje 5 groszy :

1. na podłodze brkuje żółci odbitej od szklanki z żółtą cieczą

2. Kostki lodu też załamują światło .. wyglądaja chyba troch einaczej w rzeczywistości ,

3. faktycznie .. co Ty ... mięszałeś pędzle z PS'a w tej szklanece ?

Ogólnie jak by nie czepiać się .. fajna pracka. Posadz szklanice w jakimś otoczeniu może ..

Link to comment
Share on other sites

Nie sądzisz, że powierzchnia soku jest za bardzo wypukła? ;) Wiadomo, że jest menisk, ale nie aż tak duży (zresztą nawet powinien być wklęsły... no chyba, że soczek jest z rtęci ;) )

Materiał nadal do poprawy... :P

Powodzenia ;)

Link to comment
Share on other sites

Dzieki za komentarze,renderiuje w Brazilu to dopiero początki szukam róznych rozwiązań dla tego materiału .Może innym renderm nie wiem brakuje pomysłów dlatego pytam.Co do wypukłosci soczku to chyba kwestia szkła ono tak zniekształca,normalnie jest płaski a krawedzie są podniesione co nadaje mu lekkie wklęśnięcie.

Dzieki

poprawiam

Link to comment
Share on other sites

ladna orenzadka :]

pare rad, bo iwdze ze oswitlenie studyjne :]

>cos ze swiatlem jest niedokonca tak, slomka rzuca wyrazny cien na tlo (pomijajc ze cien powinien byc miekszy przez dofa, jakis bug moze?) , szklanka rzuca cien dookolny na podloze, a softboxy- plane'y sugeruja jeszcze inny kierunek padania swiatla.

Sugeruje ustawienie plane'ow refleksyjnych jako area ligth , niczym prawdziwe softboxy , jeden z nich nieco mocniejszy dac zeby zaznaczal charakter cieczy, a drugiego odgiac lekko do gory, ustawic plane'a jako sufit tak zeby odibjal swiatlo od obroconego softboxa i wlaczyc GI :] powinno byc gites.

Ewentualnie mozesz sprobowac dac area light ZA szklanke z sokiem, tak sie wlasnie robi studyjne foty szklanek z napojami ;] tylko ze wtedy obowiazkowo ladny DoF i fusy plywajace w soku.

Co do samego materialu moja rada, niestety do Vray ,bo brazila niezbyt znam, a oto przepis na soczek :} :

-vraymtl

-diffuse (kolor szoczku intensywny)

-reflect (szary 20%)

-fresnel

-reflraction (bialy, gloss 0,35 ; IOR 1,3 ; Exitcolor bialy zafajkowac)

-fog color (kolor soczku cieniejszy nieco, affect shadow, multi 0,05)

-translucent (bialy 100%, thickness 1000, light multi 1,8 ; 0 ;1)

 

powinno cos z tego wyjsc :]

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy