Napisano 3 Kwiecień 200520 l Witam.Mam problemik z doborem materiałów do soczku.Czy ma może ktoś jakiś pomysł albo robił coś takiego.
Napisano 3 Kwiecień 200520 l Ładnie Ci to wszystko wyszło :) Oprócz soczku, który wygląda jak plastelina ;) Możesz pokazać siateczkę?
Napisano 3 Kwiecień 200520 l sok rzeczywiście nierealny, jakby sztucznie zagęszczony czymś był pozdro
Napisano 3 Kwiecień 200520 l z tym sokie wszystko w pożadku nie widzicie przecież ten sok z biedronki jest :D
Napisano 3 Kwiecień 200520 l Autor Właśnie o ten soczek(plasteline czy shake) mi chodzi żeby wyglądał jak sok.Macie jakieś pomysły. Salvator o co chodzi z tym "translucencja będzie rozwiązaniem".
Napisano 3 Kwiecień 200520 l chodzi o to, że efekt zawiesiny można symulować poprzez translucencję, chyba wszystkie lepsze renderery to obsługują. Nie wiem co jeszcze można powiedzieć. RA - bo to jest proroctwo, zobaczysz :P
Napisano 3 Kwiecień 200520 l Szklanka Ladna, slomka tez ci sie udala :) ale najlepszy jest ten budyn :D [;
Napisano 4 Kwiecień 200520 l moje 5 groszy : 1. na podłodze brkuje żółci odbitej od szklanki z żółtą cieczą 2. Kostki lodu też załamują światło .. wyglądaja chyba troch einaczej w rzeczywistości , 3. faktycznie .. co Ty ... mięszałeś pędzle z PS'a w tej szklanece ? Ogólnie jak by nie czepiać się .. fajna pracka. Posadz szklanice w jakimś otoczeniu może ..
Napisano 12 Kwiecień 200520 l Autor Troszkę zmieniłem wygląd soczku.Może jeszcze jakieś pomysły na materiał dla niego.
Napisano 12 Kwiecień 200520 l Nie sądzisz, że powierzchnia soku jest za bardzo wypukła? ;) Wiadomo, że jest menisk, ale nie aż tak duży (zresztą nawet powinien być wklęsły... no chyba, że soczek jest z rtęci ;) ) Materiał nadal do poprawy... :P Powodzenia ;)
Napisano 12 Kwiecień 200520 l co to znaczy 'jakies pomysly'? :P chcesz zeby podano ci konkretne ustawienia? ;) wlaz do vraymtl i prubuj, glownie z refractem, IORem i najwazniejsze - z fogiem powodzenia
Napisano 12 Kwiecień 200520 l Autor Dzieki za komentarze,renderiuje w Brazilu to dopiero początki szukam róznych rozwiązań dla tego materiału .Może innym renderm nie wiem brakuje pomysłów dlatego pytam.Co do wypukłosci soczku to chyba kwestia szkła ono tak zniekształca,normalnie jest płaski a krawedzie są podniesione co nadaje mu lekkie wklęśnięcie. Dzieki poprawiam
Napisano 12 Kwiecień 200520 l ladna orenzadka :] pare rad, bo iwdze ze oswitlenie studyjne :] >cos ze swiatlem jest niedokonca tak, slomka rzuca wyrazny cien na tlo (pomijajc ze cien powinien byc miekszy przez dofa, jakis bug moze?) , szklanka rzuca cien dookolny na podloze, a softboxy- plane'y sugeruja jeszcze inny kierunek padania swiatla. Sugeruje ustawienie plane'ow refleksyjnych jako area ligth , niczym prawdziwe softboxy , jeden z nich nieco mocniejszy dac zeby zaznaczal charakter cieczy, a drugiego odgiac lekko do gory, ustawic plane'a jako sufit tak zeby odibjal swiatlo od obroconego softboxa i wlaczyc GI :] powinno byc gites. Ewentualnie mozesz sprobowac dac area light ZA szklanke z sokiem, tak sie wlasnie robi studyjne foty szklanek z napojami ;] tylko ze wtedy obowiazkowo ladny DoF i fusy plywajace w soku. Co do samego materialu moja rada, niestety do Vray ,bo brazila niezbyt znam, a oto przepis na soczek :} : -vraymtl -diffuse (kolor szoczku intensywny) -reflect (szary 20%) -fresnel -reflraction (bialy, gloss 0,35 ; IOR 1,3 ; Exitcolor bialy zafajkowac) -fog color (kolor soczku cieniejszy nieco, affect shadow, multi 0,05) -translucent (bialy 100%, thickness 1000, light multi 1,8 ; 0 ;1) powinno cos z tego wyjsc :]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto