cam Napisano 3 Kwiecień 2005 Napisano 3 Kwiecień 2005 Witam.Mam problemik z doborem materiałów do soczku.Czy ma może ktoś jakiś pomysł albo robił coś takiego.
KamillM Napisano 3 Kwiecień 2005 Napisano 3 Kwiecień 2005 Ładnie Ci to wszystko wyszło :) Oprócz soczku, który wygląda jak plastelina ;) Możesz pokazać siateczkę?
lpshinoda Napisano 3 Kwiecień 2005 Napisano 3 Kwiecień 2005 sok rzeczywiście nierealny, jakby sztucznie zagęszczony czymś był pozdro
Plyntex Napisano 3 Kwiecień 2005 Napisano 3 Kwiecień 2005 z tym sokie wszystko w pożadku nie widzicie przecież ten sok z biedronki jest :D
Predator Napisano 3 Kwiecień 2005 Napisano 3 Kwiecień 2005 wszystko piekne ale ten soczek troche chyba za bardzo metny com?
DraB Napisano 3 Kwiecień 2005 Napisano 3 Kwiecień 2005 Wszystko fajnie tylko to chyba shake nie sok :)
cam Napisano 3 Kwiecień 2005 Autor Napisano 3 Kwiecień 2005 Właśnie o ten soczek(plasteline czy shake) mi chodzi żeby wyglądał jak sok.Macie jakieś pomysły. Salvator o co chodzi z tym "translucencja będzie rozwiązaniem".
RA Napisano 3 Kwiecień 2005 Napisano 3 Kwiecień 2005 heh, "translucencja będzie rozwiązaniem" zabrzmialo jak proroctwo. :)
Salvator Napisano 3 Kwiecień 2005 Napisano 3 Kwiecień 2005 chodzi o to, że efekt zawiesiny można symulować poprzez translucencję, chyba wszystkie lepsze renderery to obsługują. Nie wiem co jeszcze można powiedzieć. RA - bo to jest proroctwo, zobaczysz :P
cam Napisano 3 Kwiecień 2005 Autor Napisano 3 Kwiecień 2005 Coś konkretniejszego: gdzie włączy? w jakim renderze?
SimeN Napisano 3 Kwiecień 2005 Napisano 3 Kwiecień 2005 Szklanka Ladna, slomka tez ci sie udala :) ale najlepszy jest ten budyn :D [;
Pinki Napisano 3 Kwiecień 2005 Napisano 3 Kwiecień 2005 Simen: to mialbyc chyba sok :P ale wyszedl bardzo zageszczony :D
Jim mee Napisano 4 Kwiecień 2005 Napisano 4 Kwiecień 2005 moje 5 groszy : 1. na podłodze brkuje żółci odbitej od szklanki z żółtą cieczą 2. Kostki lodu też załamują światło .. wyglądaja chyba troch einaczej w rzeczywistości , 3. faktycznie .. co Ty ... mięszałeś pędzle z PS'a w tej szklanece ? Ogólnie jak by nie czepiać się .. fajna pracka. Posadz szklanice w jakimś otoczeniu może ..
cam Napisano 12 Kwiecień 2005 Autor Napisano 12 Kwiecień 2005 Troszkę zmieniłem wygląd soczku.Może jeszcze jakieś pomysły na materiał dla niego.
KamillM Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 Nie sądzisz, że powierzchnia soku jest za bardzo wypukła? ;) Wiadomo, że jest menisk, ale nie aż tak duży (zresztą nawet powinien być wklęsły... no chyba, że soczek jest z rtęci ;) ) Materiał nadal do poprawy... :P Powodzenia ;)
polka dot Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 co to znaczy 'jakies pomysly'? :P chcesz zeby podano ci konkretne ustawienia? ;) wlaz do vraymtl i prubuj, glownie z refractem, IORem i najwazniejsze - z fogiem powodzenia
hcpiter Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 Szkło spoko, a sok jest za gesty wyglada jakby był w nim piasek.
cam Napisano 12 Kwiecień 2005 Autor Napisano 12 Kwiecień 2005 Dzieki za komentarze,renderiuje w Brazilu to dopiero początki szukam róznych rozwiązań dla tego materiału .Może innym renderm nie wiem brakuje pomysłów dlatego pytam.Co do wypukłosci soczku to chyba kwestia szkła ono tak zniekształca,normalnie jest płaski a krawedzie są podniesione co nadaje mu lekkie wklęśnięcie. Dzieki poprawiam
kap00ch Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 ladna orenzadka :] pare rad, bo iwdze ze oswitlenie studyjne :] >cos ze swiatlem jest niedokonca tak, slomka rzuca wyrazny cien na tlo (pomijajc ze cien powinien byc miekszy przez dofa, jakis bug moze?) , szklanka rzuca cien dookolny na podloze, a softboxy- plane'y sugeruja jeszcze inny kierunek padania swiatla. Sugeruje ustawienie plane'ow refleksyjnych jako area ligth , niczym prawdziwe softboxy , jeden z nich nieco mocniejszy dac zeby zaznaczal charakter cieczy, a drugiego odgiac lekko do gory, ustawic plane'a jako sufit tak zeby odibjal swiatlo od obroconego softboxa i wlaczyc GI :] powinno byc gites. Ewentualnie mozesz sprobowac dac area light ZA szklanke z sokiem, tak sie wlasnie robi studyjne foty szklanek z napojami ;] tylko ze wtedy obowiazkowo ladny DoF i fusy plywajace w soku. Co do samego materialu moja rada, niestety do Vray ,bo brazila niezbyt znam, a oto przepis na soczek :} : -vraymtl -diffuse (kolor szoczku intensywny) -reflect (szary 20%) -fresnel -reflraction (bialy, gloss 0,35 ; IOR 1,3 ; Exitcolor bialy zafajkowac) -fog color (kolor soczku cieniejszy nieco, affect shadow, multi 0,05) -translucent (bialy 100%, thickness 1000, light multi 1,8 ; 0 ;1) powinno cos z tego wyjsc :]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się