Skocz do zawartości

obiekt 3d:szklanka z sokiem


cam

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

moje 5 groszy :

1. na podłodze brkuje żółci odbitej od szklanki z żółtą cieczą

2. Kostki lodu też załamują światło .. wyglądaja chyba troch einaczej w rzeczywistości ,

3. faktycznie .. co Ty ... mięszałeś pędzle z PS'a w tej szklanece ?

Ogólnie jak by nie czepiać się .. fajna pracka. Posadz szklanice w jakimś otoczeniu może ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za komentarze,renderiuje w Brazilu to dopiero początki szukam róznych rozwiązań dla tego materiału .Może innym renderm nie wiem brakuje pomysłów dlatego pytam.Co do wypukłosci soczku to chyba kwestia szkła ono tak zniekształca,normalnie jest płaski a krawedzie są podniesione co nadaje mu lekkie wklęśnięcie.

Dzieki

poprawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ladna orenzadka :]

pare rad, bo iwdze ze oswitlenie studyjne :]

>cos ze swiatlem jest niedokonca tak, slomka rzuca wyrazny cien na tlo (pomijajc ze cien powinien byc miekszy przez dofa, jakis bug moze?) , szklanka rzuca cien dookolny na podloze, a softboxy- plane'y sugeruja jeszcze inny kierunek padania swiatla.

Sugeruje ustawienie plane'ow refleksyjnych jako area ligth , niczym prawdziwe softboxy , jeden z nich nieco mocniejszy dac zeby zaznaczal charakter cieczy, a drugiego odgiac lekko do gory, ustawic plane'a jako sufit tak zeby odibjal swiatlo od obroconego softboxa i wlaczyc GI :] powinno byc gites.

Ewentualnie mozesz sprobowac dac area light ZA szklanke z sokiem, tak sie wlasnie robi studyjne foty szklanek z napojami ;] tylko ze wtedy obowiazkowo ladny DoF i fusy plywajace w soku.

Co do samego materialu moja rada, niestety do Vray ,bo brazila niezbyt znam, a oto przepis na soczek :} :

-vraymtl

-diffuse (kolor szoczku intensywny)

-reflect (szary 20%)

-fresnel

-reflraction (bialy, gloss 0,35 ; IOR 1,3 ; Exitcolor bialy zafajkowac)

-fog color (kolor soczku cieniejszy nieco, affect shadow, multi 0,05)

-translucent (bialy 100%, thickness 1000, light multi 1,8 ; 0 ;1)

 

powinno cos z tego wyjsc :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności