Posted April 9, 200520 yr OK tym razem w nowym temacie :) Stone Golem takie male conieco - ponad 4MB :) (codec - Xvid - z muzyka) http://www.maggem.com/golem_new.avi Sam model golema i inne wczesniejsze w Mini Galerii / Gra - Mysterious Gate :)
April 9, 200520 yr No wypasik, swietnie prezentuje sie z muzyczka, az sie prosi o skonczenie textury :) No dawaj panie zapracowany czekamy :)
April 10, 200520 yr bardzo doby > dobrze tez zaprezentowany . ale.... czy nie jest za bardzi hi poly ?
April 11, 200520 yr Author :) .. No bez przesady.. jakie high poly? Model ma 3155 poly a wiec jak na postac to w sam raz.. tym bardziej ze w dzisiejszych czasach postacie maja i wiecej.
April 11, 200520 yr Teraz - a raczej do najbliższego 2006 roku o LP będziemy zapewne mówić spokojnie przy 15,000-20,000 faces :)
April 11, 200520 yr bardzo fajny kolezka chociaz imho z ponad 3k poly szlo duzo wiecej szczegolow wyciagnac albo idac w druga strone jego wyglad szloby zachowac przy mniejszej ilosc polygonow :) btw co to za gra ten myst gate? widzialem na f3d jakies takie ogloszenie w 'pracy' ale strone maja (macie) caly czas under construction wiec...
April 11, 200520 yr Author Szczegoly i tak sa gdzie trzeba a przy takim modelu 3k juz praktycznie wiecej szczegolow nie daloby sie wyciagnac a juz napewno nie duuzowiecej :) i tak czy owak wiecej bylo niepotrzebne... a jako ze model nie mial byc za bardzo low wiec mniej nie robilem. A MysteriousGate to moja grupa.. obecnie robimy demo gry i nadal szukamy chetnych do pomocy (modelowanie, textury, koncepty) Zapraszam na adres w podpisie :)
April 11, 200520 yr ... WOW zupełnie jak trailer WoW sneak peak ...;) czekam na wersje z texturkami ...
April 12, 200520 yr Wiesz jak się sprzedać :) super ta prezentacja . Naprawdę PRO. Co do modelu, to spokojnie mógłbyś okroić ilość poly bez utraty jakości. Ogólnie high end :)
April 17, 200520 yr Fajowy golem, mogę to powiedzieć z ręką sercu, to co mi się szczególnie podoba oprócz samego modelu to jego zrigowanie, od dawna wałkuję ten temat i mimo wielu godzin spędzonych na rigowaniu nie zrobiłem jeszcze ani jednego z którego byłbym zadowolony, a ten tutaj jest jak dla mnie doskonały widać że wszystkie wertexy pracują tak jak powinny wszystko wygina się jak trzeba, moge jeszcze jedynie powiedzić że chciałby osiągnąć taki poziom w rigowaniu chociaż samego low poly. Tak z ciekawości się zapytam :) używasz do tego celu modyfikatora skin czy physique, czy tez pracujesz w programie innym niż max?
April 17, 200520 yr Author Dzieki... heh no rig to nie jest idealny bo zrobilem go chyba w pol godziny :) - max-physique. Niedlugo pewnie zabiore sie za texturki calosci :)
May 6, 200520 yr Ciekawy sposób na prezentacje, profesjonalne podejscie do sprawy ;P Sam model też niczego sobie, choć wydaje mi się że dałoby się jeszcze trochę poly z niego odessać.
Create an account or sign in to comment