MaggeM Napisano 9 Kwiecień 2005 Napisano 9 Kwiecień 2005 OK tym razem w nowym temacie :) Stone Golem takie male conieco - ponad 4MB :) (codec - Xvid - z muzyka) http://www.maggem.com/golem_new.avi Sam model golema i inne wczesniejsze w Mini Galerii / Gra - Mysterious Gate :)
nielot007 Napisano 9 Kwiecień 2005 Napisano 9 Kwiecień 2005 panie cool to jest cool naprawde mi sie podoba bardzo pozdro
Por@szek Napisano 9 Kwiecień 2005 Napisano 9 Kwiecień 2005 No wypasik, swietnie prezentuje sie z muzyczka, az sie prosi o skonczenie textury :) No dawaj panie zapracowany czekamy :)
soda Napisano 9 Kwiecień 2005 Napisano 9 Kwiecień 2005 Super robota, też czekam na texturki:] Widać po główce że będzie ciekawie.
kurt_hectic Napisano 10 Kwiecień 2005 Napisano 10 Kwiecień 2005 bardzo doby > dobrze tez zaprezentowany . ale.... czy nie jest za bardzi hi poly ?
MaggeM Napisano 11 Kwiecień 2005 Autor Napisano 11 Kwiecień 2005 :) .. No bez przesady.. jakie high poly? Model ma 3155 poly a wiec jak na postac to w sam raz.. tym bardziej ze w dzisiejszych czasach postacie maja i wiecej.
Christian Noir Stein Napisano 11 Kwiecień 2005 Napisano 11 Kwiecień 2005 Teraz - a raczej do najbliższego 2006 roku o LP będziemy zapewne mówić spokojnie przy 15,000-20,000 faces :)
dirty Napisano 11 Kwiecień 2005 Napisano 11 Kwiecień 2005 bardzo fajny kolezka chociaz imho z ponad 3k poly szlo duzo wiecej szczegolow wyciagnac albo idac w druga strone jego wyglad szloby zachowac przy mniejszej ilosc polygonow :) btw co to za gra ten myst gate? widzialem na f3d jakies takie ogloszenie w 'pracy' ale strone maja (macie) caly czas under construction wiec...
MaggeM Napisano 11 Kwiecień 2005 Autor Napisano 11 Kwiecień 2005 Szczegoly i tak sa gdzie trzeba a przy takim modelu 3k juz praktycznie wiecej szczegolow nie daloby sie wyciagnac a juz napewno nie duuzowiecej :) i tak czy owak wiecej bylo niepotrzebne... a jako ze model nie mial byc za bardzo low wiec mniej nie robilem. A MysteriousGate to moja grupa.. obecnie robimy demo gry i nadal szukamy chetnych do pomocy (modelowanie, textury, koncepty) Zapraszam na adres w podpisie :)
spinoza Napisano 11 Kwiecień 2005 Napisano 11 Kwiecień 2005 ... WOW zupełnie jak trailer WoW sneak peak ...;) czekam na wersje z texturkami ...
Baldack Napisano 11 Kwiecień 2005 Napisano 11 Kwiecień 2005 tam z boku byly otexturowana glowa w czym robisz textury??
Łukasz Jaskólski Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 Wiesz jak się sprzedać :) super ta prezentacja . Naprawdę PRO. Co do modelu, to spokojnie mógłbyś okroić ilość poly bez utraty jakości. Ogólnie high end :)
Gość Marioza Napisano 17 Kwiecień 2005 Napisano 17 Kwiecień 2005 Fajowy golem, mogę to powiedzieć z ręką sercu, to co mi się szczególnie podoba oprócz samego modelu to jego zrigowanie, od dawna wałkuję ten temat i mimo wielu godzin spędzonych na rigowaniu nie zrobiłem jeszcze ani jednego z którego byłbym zadowolony, a ten tutaj jest jak dla mnie doskonały widać że wszystkie wertexy pracują tak jak powinny wszystko wygina się jak trzeba, moge jeszcze jedynie powiedzić że chciałby osiągnąć taki poziom w rigowaniu chociaż samego low poly. Tak z ciekawości się zapytam :) używasz do tego celu modyfikatora skin czy physique, czy tez pracujesz w programie innym niż max?
MaggeM Napisano 17 Kwiecień 2005 Autor Napisano 17 Kwiecień 2005 Dzieki... heh no rig to nie jest idealny bo zrobilem go chyba w pol godziny :) - max-physique. Niedlugo pewnie zabiore sie za texturki calosci :)
snakeq Napisano 6 Maj 2005 Napisano 6 Maj 2005 Ciekawy sposób na prezentacje, profesjonalne podejscie do sprawy ;P Sam model też niczego sobie, choć wydaje mi się że dałoby się jeszcze trochę poly z niego odessać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się