Skocz do zawartości

m 3d: kaplica+dzwonnica


kurt_hectic

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Hmm.. :) No to sie popisales... teraz to wyglada o wieele lepiej.. ostrzejsze i wyrazniejsze texutry.. powiedzialbym nawet ze ogolnie nawet wypas sie prezentuje...fajne zacieki.. W drugiej budowli moze niezabardzo dopasowales wielkosci mapy (co powinno byc w miare rowno rozkladane.. chyba ze robisz czesc niezabardzo widoczna) bo dach jest jakos rozmazany chyba ze cinka jakosc zdjecia/textury znow miales :) Tak czy owak podoba mi sie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko z takimi texturami *256 gra wygladalo by cienko jesli mialaby to byc gra np typu FPS gdzie dachu bys moze nie widzial :) i do takich gier textury robi sie duzoo wyzsze.. To co zrobiles nadawaloby sie do jakiegos rts czy rpg widzianego z gory gdzie niebylo by maxymalnych zblizen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż mnie też się podoba choć texturki nie są za ostre ;), generalnie do fps`ów pctowych teraz stosuje się standartowo 512-ki lub większe, co do dachu to jesli nie miales jak upchnąć go gdzie indzej to wielkośc 256 wydaje mi sie że jest spoko, chyba że chipek którym się będzie sterować będzie łaził po dachach wtedy będzie za duży kontrast jakościowy tych textur. Ogólnie gut : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności