kurt_hectic Napisano 16 Kwiecień 2005 Share Napisano 16 Kwiecień 2005 witam, kolejne pracki : opis na jpg ~~~ bonus http://www.republika.pl/demo1/kaplicabp3d.JPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaggeM Napisano 16 Kwiecień 2005 Share Napisano 16 Kwiecień 2005 Hmm.. :) No to sie popisales... teraz to wyglada o wieele lepiej.. ostrzejsze i wyrazniejsze texutry.. powiedzialbym nawet ze ogolnie nawet wypas sie prezentuje...fajne zacieki.. W drugiej budowli moze niezabardzo dopasowales wielkosci mapy (co powinno byc w miare rowno rozkladane.. chyba ze robisz czesc niezabardzo widoczna) bo dach jest jakos rozmazany chyba ze cinka jakosc zdjecia/textury znow miales :) Tak czy owak podoba mi sie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soda Napisano 16 Kwiecień 2005 Share Napisano 16 Kwiecień 2005 Zajefajne:] Masz swój styl i to ważne:] Pokrycie dachu troszkę za duży ten gont mógłbyś zeskalować. Ale coraz lepiej czekam na więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 17 Kwiecień 2005 Share Napisano 17 Kwiecień 2005 super :) ładne texturki, mało poly, wszystko na miejscu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 17 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 17 Kwiecień 2005 :), no to sie ciesze > a ten drugi bydynek jest rozmazany , poniewaz jest dosc duzy i ma tylko 256 texture., ale tak sobie pomyslalem.... na dachu moze byc rozmazany! , jak postac w grze do niego podejdzie to dachu nie bedzie widac. z a daleka , to tez bedzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaggeM Napisano 17 Kwiecień 2005 Share Napisano 17 Kwiecień 2005 Tak tylko z takimi texturami *256 gra wygladalo by cienko jesli mialaby to byc gra np typu FPS gdzie dachu bys moze nie widzial :) i do takich gier textury robi sie duzoo wyzsze.. To co zrobiles nadawaloby sie do jakiegos rts czy rpg widzianego z gory gdzie niebylo by maxymalnych zblizen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 17 Kwiecień 2005 Share Napisano 17 Kwiecień 2005 No cóż mnie też się podoba choć texturki nie są za ostre ;), generalnie do fps`ów pctowych teraz stosuje się standartowo 512-ki lub większe, co do dachu to jesli nie miales jak upchnąć go gdzie indzej to wielkośc 256 wydaje mi sie że jest spoko, chyba że chipek którym się będzie sterować będzie łaził po dachach wtedy będzie za duży kontrast jakościowy tych textur. Ogólnie gut : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 20 Kwiecień 2005 Share Napisano 20 Kwiecień 2005 Mi tam sie podoba, a txt tez sa spoko, ale zalezy z jakiej perspektywy bedzie je widac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 20 Kwiecień 2005 Share Napisano 20 Kwiecień 2005 super ! texturki wpozo i modele rowniez :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 23 Kwiecień 2005 Share Napisano 23 Kwiecień 2005 Super wyszło. Co do dachu to nie ma się co czepiać bo mało kto zwraca uwagę podczas gry na niego a z tego co widać to nie da się na niego wyjść. Dobra robota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się