Jump to content

m 3d: kaplica+dzwonnica


kurt_hectic

Recommended Posts

  • Replies 9
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hmm.. :) No to sie popisales... teraz to wyglada o wieele lepiej.. ostrzejsze i wyrazniejsze texutry.. powiedzialbym nawet ze ogolnie nawet wypas sie prezentuje...fajne zacieki.. W drugiej budowli moze niezabardzo dopasowales wielkosci mapy (co powinno byc w miare rowno rozkladane.. chyba ze robisz czesc niezabardzo widoczna) bo dach jest jakos rozmazany chyba ze cinka jakosc zdjecia/textury znow miales :) Tak czy owak podoba mi sie!

Link to comment
Share on other sites

:), no to sie ciesze > a ten drugi bydynek jest rozmazany , poniewaz jest dosc duzy i ma tylko 256 texture., ale tak sobie pomyslalem.... na dachu moze byc rozmazany! , jak postac w grze do niego podejdzie to dachu nie bedzie widac. z a daleka , to tez bedzie ok.

Link to comment
Share on other sites

Tak tylko z takimi texturami *256 gra wygladalo by cienko jesli mialaby to byc gra np typu FPS gdzie dachu bys moze nie widzial :) i do takich gier textury robi sie duzoo wyzsze.. To co zrobiles nadawaloby sie do jakiegos rts czy rpg widzianego z gory gdzie niebylo by maxymalnych zblizen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Marioza

No cóż mnie też się podoba choć texturki nie są za ostre ;), generalnie do fps`ów pctowych teraz stosuje się standartowo 512-ki lub większe, co do dachu to jesli nie miales jak upchnąć go gdzie indzej to wielkośc 256 wydaje mi sie że jest spoko, chyba że chipek którym się będzie sterować będzie łaził po dachach wtedy będzie za duży kontrast jakościowy tych textur. Ogólnie gut : )

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy