Posted April 16, 200520 yr witam, kolejne pracki : opis na jpg ~~~ bonus http://www.republika.pl/demo1/kaplicabp3d.JPG
April 16, 200520 yr Hmm.. :) No to sie popisales... teraz to wyglada o wieele lepiej.. ostrzejsze i wyrazniejsze texutry.. powiedzialbym nawet ze ogolnie nawet wypas sie prezentuje...fajne zacieki.. W drugiej budowli moze niezabardzo dopasowales wielkosci mapy (co powinno byc w miare rowno rozkladane.. chyba ze robisz czesc niezabardzo widoczna) bo dach jest jakos rozmazany chyba ze cinka jakosc zdjecia/textury znow miales :) Tak czy owak podoba mi sie!
April 16, 200520 yr Zajefajne:] Masz swój styl i to ważne:] Pokrycie dachu troszkę za duży ten gont mógłbyś zeskalować. Ale coraz lepiej czekam na więcej.
April 17, 200520 yr Author :), no to sie ciesze > a ten drugi bydynek jest rozmazany , poniewaz jest dosc duzy i ma tylko 256 texture., ale tak sobie pomyslalem.... na dachu moze byc rozmazany! , jak postac w grze do niego podejdzie to dachu nie bedzie widac. z a daleka , to tez bedzie ok.
April 17, 200520 yr Tak tylko z takimi texturami *256 gra wygladalo by cienko jesli mialaby to byc gra np typu FPS gdzie dachu bys moze nie widzial :) i do takich gier textury robi sie duzoo wyzsze.. To co zrobiles nadawaloby sie do jakiegos rts czy rpg widzianego z gory gdzie niebylo by maxymalnych zblizen.
April 17, 200520 yr No cóż mnie też się podoba choć texturki nie są za ostre ;), generalnie do fps`ów pctowych teraz stosuje się standartowo 512-ki lub większe, co do dachu to jesli nie miales jak upchnąć go gdzie indzej to wielkośc 256 wydaje mi sie że jest spoko, chyba że chipek którym się będzie sterować będzie łaził po dachach wtedy będzie za duży kontrast jakościowy tych textur. Ogólnie gut : )
April 20, 200520 yr Mi tam sie podoba, a txt tez sa spoko, ale zalezy z jakiej perspektywy bedzie je widac
April 23, 200520 yr Super wyszło. Co do dachu to nie ma się co czepiać bo mało kto zwraca uwagę podczas gry na niego a z tego co widać to nie da się na niego wyjść. Dobra robota.
Create an account or sign in to comment