Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie napisałeś jaka ma to być animacja więc napiszę co o tym myślę. Zwalone proporcje tekstury ścian. Jak na małą knajpę rynna ma za dużą średnicę i za głęboką rdzę, chyba że jest żeliwna to ok. Dziwne uchwyty do tej rynny dałeś ale może i takie są. Nie wiem po co ta kratka ściekowa jest pod tą rynną. Przecież z chodników na pewno nie zbiera ona wody i jest za czysta w stosunku do rynny. Dziwnie dach przechodzi w ściany. Nie wiadomo czym jest kryty i żadnych okapów nie posiada. Oczywiście moje wnioski pochodzą od tego, że nie wiem co to ma być za animacja. Bo jeżeli wszystkie obiekty mają zachwiane proporcje to jest ok.

Napisano

bardzo slabo > zrob sobie bipeda np. 100 units, i niech to bedzie twoja skala, wez bipa i podjedz do latarni, zrob ja ze 3,5 razy wyzsza od niego > jak w zyciu, potem podjedz do, dzwi , okna, > sam zobaczysz ze to sie kupy nie trzyma > np twoje cegly sa wielkosci glowy czlowieka, a ni powinny, pocwicz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności