Busiu Napisano 3 Maj 2005 Share Napisano 3 Maj 2005 Robie bar do animacji Dragon... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZiBi_PL Napisano 3 Maj 2005 Share Napisano 3 Maj 2005 fajny. podoba mi sie zwlaszcza ta "rdza" lub brud przy rynnie na chodniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Generał Tatarin Napisano 3 Maj 2005 Share Napisano 3 Maj 2005 powiedz mi.... powiedz dlaczego ulicha otwierasz nowy temat? przecierz masz już jeden o smoku i jeden o animacji ze smokiem, chyba nie będziesz otwierał nowego tematu na każdy nowy obiekt w animaci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz2244 Napisano 3 Maj 2005 Share Napisano 3 Maj 2005 Malo ciekawie, powtarzajace sie tekstury :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 3 Maj 2005 Share Napisano 3 Maj 2005 Nie napisałeś jaka ma to być animacja więc napiszę co o tym myślę. Zwalone proporcje tekstury ścian. Jak na małą knajpę rynna ma za dużą średnicę i za głęboką rdzę, chyba że jest żeliwna to ok. Dziwne uchwyty do tej rynny dałeś ale może i takie są. Nie wiem po co ta kratka ściekowa jest pod tą rynną. Przecież z chodników na pewno nie zbiera ona wody i jest za czysta w stosunku do rynny. Dziwnie dach przechodzi w ściany. Nie wiadomo czym jest kryty i żadnych okapów nie posiada. Oczywiście moje wnioski pochodzą od tego, że nie wiem co to ma być za animacja. Bo jeżeli wszystkie obiekty mają zachwiane proporcje to jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mort Napisano 3 Maj 2005 Share Napisano 3 Maj 2005 loool...busiu, i po kiego ten temat ? postów chcesz sobie nabić ?? TORES-> http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=14729&page=2 tu masz link do tematu z animką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 4 Maj 2005 Share Napisano 4 Maj 2005 Cegła na ścianach wyszła za duża i nie schodzi się w narożniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 4 Maj 2005 Share Napisano 4 Maj 2005 słabe textury, kiepski render, o oswietleniu juz nie wspomne. Jestem zdecydowanie na NIE ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 4 Maj 2005 Share Napisano 4 Maj 2005 Moim zdaniem szyba wyglada nienaturalnie a rura od runny jest za gruba . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 4 Maj 2005 Share Napisano 4 Maj 2005 a rura od runny jest za gruba . To się chyba rynna nazywa? :D :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 4 Maj 2005 Share Napisano 4 Maj 2005 JunioR to jest rura wychodzaca od rynny :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 5 Maj 2005 Share Napisano 5 Maj 2005 bardzo slabo > zrob sobie bipeda np. 100 units, i niech to bedzie twoja skala, wez bipa i podjedz do latarni, zrob ja ze 3,5 razy wyzsza od niego > jak w zyciu, potem podjedz do, dzwi , okna, > sam zobaczysz ze to sie kupy nie trzyma > np twoje cegly sa wielkosci glowy czlowieka, a ni powinny, pocwicz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się