Napisano 3 Maj 200519 l powiedz mi.... powiedz dlaczego ulicha otwierasz nowy temat? przecierz masz już jeden o smoku i jeden o animacji ze smokiem, chyba nie będziesz otwierał nowego tematu na każdy nowy obiekt w animaci?
Napisano 3 Maj 200519 l Nie napisałeś jaka ma to być animacja więc napiszę co o tym myślę. Zwalone proporcje tekstury ścian. Jak na małą knajpę rynna ma za dużą średnicę i za głęboką rdzę, chyba że jest żeliwna to ok. Dziwne uchwyty do tej rynny dałeś ale może i takie są. Nie wiem po co ta kratka ściekowa jest pod tą rynną. Przecież z chodników na pewno nie zbiera ona wody i jest za czysta w stosunku do rynny. Dziwnie dach przechodzi w ściany. Nie wiadomo czym jest kryty i żadnych okapów nie posiada. Oczywiście moje wnioski pochodzą od tego, że nie wiem co to ma być za animacja. Bo jeżeli wszystkie obiekty mają zachwiane proporcje to jest ok.
Napisano 3 Maj 200519 l loool...busiu, i po kiego ten temat ? postów chcesz sobie nabić ?? TORES-> http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=14729&page=2 tu masz link do tematu z animką.
Napisano 4 Maj 200519 l słabe textury, kiepski render, o oswietleniu juz nie wspomne. Jestem zdecydowanie na NIE !
Napisano 4 Maj 200519 l hcpiter666 napisał: a rura od runny jest za gruba . To się chyba rynna nazywa? :D :p
Napisano 5 Maj 200519 l bardzo slabo > zrob sobie bipeda np. 100 units, i niech to bedzie twoja skala, wez bipa i podjedz do latarni, zrob ja ze 3,5 razy wyzsza od niego > jak w zyciu, potem podjedz do, dzwi , okna, > sam zobaczysz ze to sie kupy nie trzyma > np twoje cegly sa wielkosci glowy czlowieka, a ni powinny, pocwicz.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto