Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

cze wam poraz kolejny

 

jak juz mówilem zrobilem postac i teraz juz jest obipedowana i takie pytanie:

 

jak zrobic zeby przy np. zginaniu ręką reka zginala normalnie jak u ludzi (miesnie i te sprawy , napianie) bo teraz jak ruszam bipedem to reka sie sklada jak akartka tj jak by sie

gieło metalwoą rurke :)

 

Postac mozecie zobaczyc tutaj:

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=217815#post217815

 

C O Y Y A K R A D Z I C I E

 

o i jeszcze jedno wydaje mi sie ze w SKIN e ENVELOPES jesl sie niemyle wiecie o co chodzi

ustawilem wszytkie wertexy dobrze a jednak podczas animacji siatka sie rusza troche ???

czyzby jakis buntowniczy werex???

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wiec co do miesni.. nigdy nie robilem tego w bipedzie bo uwazam ze jest nie za dobry:) specjalny system do tego to CAT Muscles http://www.catoolkit.com. najlepiej zarejstruj sie tam wejdz w dzail support i sciagnij sobie video tutoriale odnosnie animacji Muscles, potem ver demo i sam pociwsz z Collision Detection.

Sprawa druga, jezeli rigujesz postac nie wystarczy porozciagac same koperty.. bo bez ingerencji w wagi pozsczegiolnych vertexow zawsze bedzie cos nie tak.. wiec zainteresuj sie takimi opcjami w skinie jak tablica wag, malowanie wag i manualne przypisywanie wag do vertexow

pozdrufki

Napisano

nie wiem jak jest w skinie ale physic ma coś takiego jak bulge editor który umożliwia wybrzuszanie siatki dla odpowiednich kątów między kośćmi. W tymże są także ścięgna tendons. Poczytaj w helpie o tym. Jednak nie jest to jakiś szczyt możliwości. Są specjalne systemy, które umozliwiają stworzenie obiektu od poziomu prawdziwych kości przez ścięgna i mięśnie jednak to naprawdę dla duuużych maszyn obliczeniowych nie domowych kopmuterków.

Napisano

Tak prawde mowiac...duzo prosciej jest zrobictak ja Bacry powiedzial za pomoca bulge editora..bo robiac caly system miesni dla postaci to jest rzeznia np.w ACT..niedosc ze musisz sie dobrze znac na anatomi to jeszcze to wszystko poskladac zabiera kupe czasu..wiec odradzam chyba ze masz naprawde dobry model..i chcesz zrobic mega animke jakas..szybciej napewno dowiesz sie z tuturiali co i jak zrobic od poczatku niz tutaj...Polecam CAT muscles..coprawdaz nie kozystalem jeszcze..ale widzialem tuturiale i napewno duzo lepiej sie sprawuja niz w ACT..bo tam skin morher jest mega do dupy...

Napisano

Dokłądnie tak jak mówisz...

Ale z drugiej strony taki efekt drgających mięśni można zauważysz przy szybkim ruchu... jak się trzęsie łydką to trochę lata... udo trochę lata... itp.

Ale jak postać idzie, to nic tam jej nie drga...ale to tylko moje osobiste takie tam :)

Napisano

Można flexem. Robiłem kiedyś drgający brzuszek biegnącego grubaska i problem pojawiał się w momencie gdy ramie mijało tułów i dostawało się pod wpływ flexa - po prostu się nieładnie rozciągało. Chyba , że coś żle ustawiałem. Poza tym drgania drganiami, ale ciekawszy jest w ACT efekt mięśni przesuwających się, slizgających się pod skórą - czy CATMUSCLE to ma?

KRIS.R- w pewnym wieku wszystko już się trzęsie :) Zobacz np. to: http://www.cgtoolkit.net/gallery/walrus.mov

Napisano

W CAT Muscle można to z ręki robić... automatycznie tam się zbyt dużo nie dzieje, ale jest to bardzo elastyczne narzędzie... trzeba dodać obiekty kolizyjne imitujące mięśnie pod skrórę.. i efekt gotowy... :)

 

Co do filmiku... ACT prezentuje się tu nieźle... jednak strasznie dużo błędów tu jest...

a ta galereta na końcu to chyba tylko dla bajerka :D Podnieś sobie ramię... jakkolwiek by było napakowane, nigdy się tak na zatrzęsie.. brzuszek jeśli jest tłusty to tak... ale przedramię? :)

 

mimo to, przykładzik fajniutki...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności