Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

cze wam poraz kolejny

jak juz m贸wilem zrobilem postac i teraz juz jest obipedowana i takie pytanie:

jak zrobic zeby przy np. zginaniu r臋k膮 reka zginala normalnie jak u ludzi (miesnie i te sprawy , napianie) bo teraz jak ruszam bipedem to reka sie sklada jak akartka tj jak by sie

gie艂o metalwo膮 rurke :)

Postac mozecie zobaczyc tutaj:

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=217815#post217815

C O Y Y A K R A D Z I C I E

o i jeszcze jedno wydaje mi sie ze w SKIN e ENVELOPES jesl sie niemyle wiecie o co chodzi

ustawilem wszytkie wertexy dobrze a jednak podczas animacji siatka sie rusza troche ???

czyzby jakis buntowniczy werex???

  • Odpowiedzi 11
  • Wy艣wietle艅 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wiec co do miesni.. nigdy nie robilem tego w bipedzie bo uwazam ze jest nie za dobry:) specjalny system do tego to CAT Muscles http://www.catoolkit.com. najlepiej zarejstruj sie tam wejdz w dzail support i sciagnij sobie video tutoriale odnosnie animacji Muscles, potem ver demo i sam pociwsz z Collision Detection.

Sprawa druga, jezeli rigujesz postac nie wystarczy porozciagac same koperty.. bo bez ingerencji w wagi pozsczegiolnych vertexow zawsze bedzie cos nie tak.. wiec zainteresuj sie takimi opcjami w skinie jak tablica wag, malowanie wag i manualne przypisywanie wag do vertexow

pozdrufki

Napisano

nie wiem jak jest w skinie ale physic ma co艣 takiego jak bulge editor kt贸ry umo偶liwia wybrzuszanie siatki dla odpowiednich k膮t贸w mi臋dzy ko艣膰mi. W tym偶e s膮 tak偶e 艣ci臋gna tendons. Poczytaj w helpie o tym. Jednak nie jest to jaki艣 szczyt mo偶liwo艣ci. S膮 specjalne systemy, kt贸re umozliwiaj膮 stworzenie obiektu od poziomu prawdziwych ko艣ci przez 艣ci臋gna i mi臋艣nie jednak to naprawd臋 dla duuu偶ych maszyn obliczeniowych nie domowych kopmuterk贸w.

Napisano

Skin te偶 to ma... inaczej si臋tylko nazywa...

Masz do dyspozycji te偶 SkinMorf... polecam :)

Napisano

Jest 艣wietny plugin do animowania mi臋艣ni. Nazywa si臋 cgmuscules (ale g艂owy nie dam)

Napisano

Tak prawde mowiac...duzo prosciej jest zrobictak ja Bacry powiedzial za pomoca bulge editora..bo robiac caly system miesni dla postaci to jest rzeznia np.w ACT..niedosc ze musisz sie dobrze znac na anatomi to jeszcze to wszystko poskladac zabiera kupe czasu..wiec odradzam chyba ze masz naprawde dobry model..i chcesz zrobic mega animke jakas..szybciej napewno dowiesz sie z tuturiali co i jak zrobic od poczatku niz tutaj...Polecam CAT muscles..coprawdaz nie kozystalem jeszcze..ale widzialem tuturiale i napewno duzo lepiej sie sprawuja niz w ACT..bo tam skin morher jest mega do dupy...

Napisano

Dok艂膮dnie tak jak m贸wisz...

Ale z drugiej strony taki efekt drgaj膮cych mi臋艣ni mo偶na zauwa偶ysz przy szybkim ruchu... jak si臋 trz臋sie 艂ydk膮 to troch臋 lata... udo troch臋 lata... itp.

Ale jak posta膰 idzie, to nic tam jej nie drga...ale to tylko moje osobiste takie tam :)

Napisano

Mo偶na flexem. Robi艂em kiedy艣 drgaj膮cy brzuszek biegn膮cego grubaska i problem pojawia艂 si臋 w momencie gdy ramie mija艂o tu艂贸w i dostawa艂o si臋 pod wp艂yw flexa - po prostu si臋 nie艂adnie rozci膮ga艂o. Chyba , 偶e co艣 偶le ustawia艂em. Poza tym drgania drganiami, ale ciekawszy jest w ACT efekt mi臋艣ni przesuwaj膮cych si臋, slizgaj膮cych si臋 pod sk贸r膮 - czy CATMUSCLE to ma?

KRIS.R- w pewnym wieku wszystko ju偶 si臋 trz臋sie :) Zobacz np. to: http://www.cgtoolkit.net/gallery/walrus.mov

Napisano

W CAT Muscle mo偶na to z r臋ki robi膰... automatycznie tam si臋 zbyt du偶o nie dzieje, ale jest to bardzo elastyczne narz臋dzie... trzeba doda膰 obiekty kolizyjne imituj膮ce mi臋艣nie pod skr贸r臋.. i efekt gotowy... :)

Co do filmiku... ACT prezentuje si臋 tu nie藕le... jednak strasznie du偶o b艂臋d贸w tu jest...

a ta galereta na ko艅cu to chyba tylko dla bajerka :D Podnie艣 sobie rami臋... jakkolwiek by by艂o napakowane, nigdy si臋 tak na zatrz臋sie.. brzuszek je艣li jest t艂usty to tak... ale przedrami臋? :)

mimo to, przyk艂adzik fajniutki...

Napisano

Zach臋ci艂e艣 mnie do tego Catmuscla, b臋d臋 go musia艂 wypr贸bowa膰, tym bardziej, 偶e lubi臋 CATa.

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci