Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam taki problem: robię raptora, którego w przyszłości mam zamiar zanimować. Na razie prosta animacja oczu nie przedstawia problemu, ale zonk jest na etapie fałdowania się skóry w pachwinach i na szyi. Próbowałem eksperymentów z Sim Clotchem, ale nic z tego. Modyfikator akceptuje tylko i wyłącznie samodzielne obiekty i nie działa tylko na zaznaczone płaszczyzny. Nie przychodzi mi do głowy zadne inne rozwiązanie poza morpherem, ale morpher to straszna rzeźnia w tym przypadku, więc szukam łatwiejszych rozwiązań.

Załączam łebek gada, jest on jeszcze niewykończony, wiem o tym, ale po prostu chcę pokazać, o jakiego zwierza mi chodzi. Pozdrawiam i liczę na pomoc. Z góry dziekuję. :)

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki, jak się nie ma, co się lubi, to się lubi, co się ma. Pozdrawiam. :)

A tak swoją drogą, to czy morpher wymaga operowania jednym, całym obiektem o niezmiennej ilosci vertexów, czy można nadać ten modyfikator kilku obiektom, połączonym funkcją attach?

Jeszcze raz pozdrawiam i dziekuję. :)

Napisano

Sbx, za ten link też Ci dziękuję. Pozostaje mi jeszcze z bieżących problemów question, czy dwa editable poly można łączyć Boole'm? Kiedy próbuję, to w panelu mam dostępną jedynie opcję Mesher, i za Chiny nie wiem, jak ona działa i do czego służy. A w książce na ten temat nic nie ma. :(

Napisano

najgorszy jest render i model > te zeby takie proste sa .... nie moga! poza tym, nie ma zadnych blon na oku > one tak nie realistycznie siedzi w norce :P, textura > hmmmm ja bym doal jeszcze jakies blizny > bo obecnie jest za bardzo regularna,.pozdr.

Napisano

przecież nie o to chodzi kurt, pisał że nie skończony chce się nauczyć animować niech działa niech będzie najlepszy w animacji, to mu wystarczy na razie :) a biped nie daje rady?

Napisano

Jeszcze raz dziękuję. Dostałem juz tutka do skinmorpha, podejrzewam, że na tym etapie nauki opanowanie go to na razie tajfun huragan. Czy clothFX można płynnie, jak przy użyciu soft selection, przypisać jedynie częsci obiektu?

Co do modelu i tekstury, to sa robocze. na razie staram sie o porzadne referki, zgadałem sie juz z pewnym profesorem z muzeum paleontologicznego w Pałacu Kultury w Wawie, jak od niego dostane dokładne wzory czaszki, to dopiero będę poprawiał uzębienie. Dostałem pozwolenie na robienie fotografii w muzeum, a warto, bo mają tam kilka genialnych makiet, jakby akurat z myślą o mnie robionych. pozdrawiam i jeszcze raz dziekuję. :)

PS. Damian, cieszę się, ze wróciłes do starego avataru. Jest niezwykle wymowny, bardzo go lubię. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności