Shogun 3D Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 mam taki problem: robię raptora, którego w przyszłości mam zamiar zanimować. Na razie prosta animacja oczu nie przedstawia problemu, ale zonk jest na etapie fałdowania się skóry w pachwinach i na szyi. Próbowałem eksperymentów z Sim Clotchem, ale nic z tego. Modyfikator akceptuje tylko i wyłącznie samodzielne obiekty i nie działa tylko na zaznaczone płaszczyzny. Nie przychodzi mi do głowy zadne inne rozwiązanie poza morpherem, ale morpher to straszna rzeźnia w tym przypadku, więc szukam łatwiejszych rozwiązań. Załączam łebek gada, jest on jeszcze niewykończony, wiem o tym, ale po prostu chcę pokazać, o jakiego zwierza mi chodzi. Pozdrawiam i liczę na pomoc. Z góry dziekuję. :)
sbx Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 morpher, kosci, lub displace, wszystkie wymienione sa upierdliwe lecz innych niema :)
Shogun 3D Napisano 15 Maj 2005 Autor Napisano 15 Maj 2005 Dzięki, jak się nie ma, co się lubi, to się lubi, co się ma. Pozdrawiam. :) A tak swoją drogą, to czy morpher wymaga operowania jednym, całym obiektem o niezmiennej ilosci vertexów, czy można nadać ten modyfikator kilku obiektom, połączonym funkcją attach? Jeszcze raz pozdrawiam i dziekuję. :)
sbx Napisano 16 Maj 2005 Napisano 16 Maj 2005 tak, ilosc vertexow musi byc taka sama - attach mozesz wykorzystac tak jak np. tutaj: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=14782 ale kilku morpherow nie polaczysz razem
Shogun 3D Napisano 16 Maj 2005 Autor Napisano 16 Maj 2005 Sbx, za ten link też Ci dziękuję. Pozostaje mi jeszcze z bieżących problemów question, czy dwa editable poly można łączyć Boole'm? Kiedy próbuję, to w panelu mam dostępną jedynie opcję Mesher, i za Chiny nie wiem, jak ona działa i do czego służy. A w książce na ten temat nic nie ma. :(
kurt_hectic Napisano 16 Maj 2005 Napisano 16 Maj 2005 najgorszy jest render i model > te zeby takie proste sa .... nie moga! poza tym, nie ma zadnych blon na oku > one tak nie realistycznie siedzi w norce :P, textura > hmmmm ja bym doal jeszcze jakies blizny > bo obecnie jest za bardzo regularna,.pozdr.
Bacry Napisano 17 Maj 2005 Napisano 17 Maj 2005 przecież nie o to chodzi kurt, pisał że nie skończony chce się nauczyć animować niech działa niech będzie najlepszy w animacji, to mu wystarczy na razie :) a biped nie daje rady?
Shogun 3D Napisano 17 Maj 2005 Autor Napisano 17 Maj 2005 Jeszcze raz dziękuję. Dostałem juz tutka do skinmorpha, podejrzewam, że na tym etapie nauki opanowanie go to na razie tajfun huragan. Czy clothFX można płynnie, jak przy użyciu soft selection, przypisać jedynie częsci obiektu? Co do modelu i tekstury, to sa robocze. na razie staram sie o porzadne referki, zgadałem sie juz z pewnym profesorem z muzeum paleontologicznego w Pałacu Kultury w Wawie, jak od niego dostane dokładne wzory czaszki, to dopiero będę poprawiał uzębienie. Dostałem pozwolenie na robienie fotografii w muzeum, a warto, bo mają tam kilka genialnych makiet, jakby akurat z myślą o mnie robionych. pozdrawiam i jeszcze raz dziekuję. :) PS. Damian, cieszę się, ze wróciłes do starego avataru. Jest niezwykle wymowny, bardzo go lubię. :)
Damian Napisano 17 Maj 2005 Napisano 17 Maj 2005 clothFX moze wszystko:) a avatar nie zmieniałem juz od roku.. :)
Shogun 3D Napisano 17 Maj 2005 Autor Napisano 17 Maj 2005 Hmmm, no, to musiało mi się coś pomylić... ale tak trzymaj, avatar bomba! :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się