Napisano 14 Maj 200519 l mam taki problem: robię raptora, którego w przyszłości mam zamiar zanimować. Na razie prosta animacja oczu nie przedstawia problemu, ale zonk jest na etapie fałdowania się skóry w pachwinach i na szyi. Próbowałem eksperymentów z Sim Clotchem, ale nic z tego. Modyfikator akceptuje tylko i wyłącznie samodzielne obiekty i nie działa tylko na zaznaczone płaszczyzny. Nie przychodzi mi do głowy zadne inne rozwiązanie poza morpherem, ale morpher to straszna rzeźnia w tym przypadku, więc szukam łatwiejszych rozwiązań. Załączam łebek gada, jest on jeszcze niewykończony, wiem o tym, ale po prostu chcę pokazać, o jakiego zwierza mi chodzi. Pozdrawiam i liczę na pomoc. Z góry dziekuję. :)
Napisano 15 Maj 200519 l morpher, kosci, lub displace, wszystkie wymienione sa upierdliwe lecz innych niema :)
Napisano 15 Maj 200519 l Autor Dzięki, jak się nie ma, co się lubi, to się lubi, co się ma. Pozdrawiam. :) A tak swoją drogą, to czy morpher wymaga operowania jednym, całym obiektem o niezmiennej ilosci vertexów, czy można nadać ten modyfikator kilku obiektom, połączonym funkcją attach? Jeszcze raz pozdrawiam i dziekuję. :)
Napisano 16 Maj 200519 l tak, ilosc vertexow musi byc taka sama - attach mozesz wykorzystac tak jak np. tutaj: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=14782 ale kilku morpherow nie polaczysz razem
Napisano 16 Maj 200519 l Autor Sbx, za ten link też Ci dziękuję. Pozostaje mi jeszcze z bieżących problemów question, czy dwa editable poly można łączyć Boole'm? Kiedy próbuję, to w panelu mam dostępną jedynie opcję Mesher, i za Chiny nie wiem, jak ona działa i do czego służy. A w książce na ten temat nic nie ma. :(
Napisano 16 Maj 200519 l najgorszy jest render i model > te zeby takie proste sa .... nie moga! poza tym, nie ma zadnych blon na oku > one tak nie realistycznie siedzi w norce :P, textura > hmmmm ja bym doal jeszcze jakies blizny > bo obecnie jest za bardzo regularna,.pozdr.
Napisano 17 Maj 200519 l przecież nie o to chodzi kurt, pisał że nie skończony chce się nauczyć animować niech działa niech będzie najlepszy w animacji, to mu wystarczy na razie :) a biped nie daje rady?
Napisano 17 Maj 200519 l Autor Jeszcze raz dziękuję. Dostałem juz tutka do skinmorpha, podejrzewam, że na tym etapie nauki opanowanie go to na razie tajfun huragan. Czy clothFX można płynnie, jak przy użyciu soft selection, przypisać jedynie częsci obiektu? Co do modelu i tekstury, to sa robocze. na razie staram sie o porzadne referki, zgadałem sie juz z pewnym profesorem z muzeum paleontologicznego w Pałacu Kultury w Wawie, jak od niego dostane dokładne wzory czaszki, to dopiero będę poprawiał uzębienie. Dostałem pozwolenie na robienie fotografii w muzeum, a warto, bo mają tam kilka genialnych makiet, jakby akurat z myślą o mnie robionych. pozdrawiam i jeszcze raz dziekuję. :) PS. Damian, cieszę się, ze wróciłes do starego avataru. Jest niezwykle wymowny, bardzo go lubię. :)
Napisano 17 Maj 200519 l Autor Hmmm, no, to musiało mi się coś pomylić... ale tak trzymaj, avatar bomba! :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto