Ardeni Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 W tym temacie przedstawiam moje prace lowpoly, jestem początkującym jeśli chodzi o lowpoly więc prosze o zrozumienie, textury robiłem w bodypaint 3d i photoshop. oto moje pierwsze wypociny (okolo 25 min)
Tores Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 Skrzynia zmapowana jest poprawnie. Jedynie do czego mogę się przyczepić to konstrukcja samej skrzyni i jej tekstura. Nie widzę w nich spójności całości. Jeżeli obejma skrzyni jest z drewna to powinny być widoczne przycięcia desek w narożach i jakieś gwoździe łączące ją z deskami. Jeżeli jest z metalu to obejma jest za gruba i też nie wiadomo jak to wszystko jest połączone. Chyba że jest zespawane. Napisz z czego jest ona zrobiona.
Ardeni Napisano 24 Maj 2005 Autor Napisano 24 Maj 2005 zrobiona jest z drewna, ale jeszcze to poprawie, bo wczoraj już chciało mi się spać:)
Tores Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 Skoro z drewna to myślę że te gwoździe na deskach są raczej zbędne.
kurt_hectic Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 skrzynka jak skrzynka, tylo......taka skrzynia to 15 minut roboty, a do gry potrzebne jest ok 50 takich mini modelei > muszisz sobie narzucic wiekrze tempo...
Ardeni Napisano 7 Czerwiec 2005 Autor Napisano 7 Czerwiec 2005 Następny objekt, jakieś 2 g roboty, bo razem z texturą, prosty domek, ale jak zdam z matmy to zrobie jakieś większe chatki tego typu, ale jak zdam...
bukovsky Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 Hmm. Jak na początki to nieźle. Jedyny zarzut jaki mam to, że chyba nie za bardzo "studiujesz" rzeczywistość (tj. nie przyglądasz się jej za bardzo przed przystąpieniem do tworzenia tekstur). Uważam, że na przykład plamy cegieł na ostatnim obiekcie są mocno przesadzone, zbyt powtarzalne i chyba generalnie jest ich zbyt dużo. Spróbuj więcej obserwować przykładów, z otoczenia, z netu i staraj się wyciągać wnioski jakie detale powierzchni, jakie rozłożenie różnego rodzaju pęknięć, brudów, plam itd. nadaje obiektowi określony charakter, a teksturowanie własnie to w low-poly kluczowa sprawa. Pozdro
JunioR Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 Jak na pierwsze modeliki to ładnie nawet, texturka zkrzyni mi sie podoba. Ten budynek według mnie lekko słabszy ale jest i tak good.
hcpiter Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 Nawet fajnie tylko to zielone coś jest troszke zabardzo rozpływające sie
Ardeni Napisano 7 Czerwiec 2005 Autor Napisano 7 Czerwiec 2005 Dzięki za odpowiedzi, spróbuje poprawić to co zrobiłem i dodać coś nowego bo bardzo tu pusto, ale tylko jak skończe z matmą to będzie już dużo lepiej
3dsmaxman Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 ardeni - dasz jakies linki do stron/tutoriali z ktorych sie uczyles tworzenia texturek? ba ja mam jeden podrecznik po angielsku, a wolalbym tez troche tutkow po polsku
Ardeni Napisano 8 Czerwiec 2005 Autor Napisano 8 Czerwiec 2005 Nie robiłem nic z tutków, uzywam bodypainta i exportuje do niego pilki z maxa. Ponieważ niemam neta w domu, nie znam też wielu stron związanych z lowpoli/textury itp, wszystkiego ucze się na własnych błędach,ale jeśli ktoś ma takowe linki to zapodacie , a ułatwicie wielu ludziom życie !!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się