Ardeni Napisano 24 Maj 2005 Share Napisano 24 Maj 2005 W tym temacie przedstawiam moje prace lowpoly, jestem początkującym jeśli chodzi o lowpoly więc prosze o zrozumienie, textury robiłem w bodypaint 3d i photoshop. oto moje pierwsze wypociny (okolo 25 min) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 24 Maj 2005 Share Napisano 24 Maj 2005 mnie sie podoba, spoko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skyinthesea Napisano 24 Maj 2005 Share Napisano 24 Maj 2005 mi tez sie podoba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 24 Maj 2005 Share Napisano 24 Maj 2005 Skrzynia zmapowana jest poprawnie. Jedynie do czego mogę się przyczepić to konstrukcja samej skrzyni i jej tekstura. Nie widzę w nich spójności całości. Jeżeli obejma skrzyni jest z drewna to powinny być widoczne przycięcia desek w narożach i jakieś gwoździe łączące ją z deskami. Jeżeli jest z metalu to obejma jest za gruba i też nie wiadomo jak to wszystko jest połączone. Chyba że jest zespawane. Napisz z czego jest ona zrobiona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 24 Maj 2005 Autor Share Napisano 24 Maj 2005 zrobiona jest z drewna, ale jeszcze to poprawie, bo wczoraj już chciało mi się spać:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 24 Maj 2005 Share Napisano 24 Maj 2005 Skoro z drewna to myślę że te gwoździe na deskach są raczej zbędne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 24 Maj 2005 Share Napisano 24 Maj 2005 skrzynka jak skrzynka, tylo......taka skrzynia to 15 minut roboty, a do gry potrzebne jest ok 50 takich mini modelei > muszisz sobie narzucic wiekrze tempo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...