Skocz do zawartości

Moja galeria lowpoly


Ardeni

Rekomendowane odpowiedzi

W tym temacie przedstawiam moje prace lowpoly, jestem początkującym jeśli chodzi o lowpoly więc prosze o zrozumienie, textury robiłem w bodypaint 3d i photoshop.

oto moje pierwsze wypociny (okolo 25 min)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrzynia zmapowana jest poprawnie. Jedynie do czego mogę się przyczepić to konstrukcja samej skrzyni i jej tekstura. Nie widzę w nich spójności całości. Jeżeli obejma skrzyni jest z drewna to powinny być widoczne przycięcia desek w narożach i jakieś gwoździe łączące ją z deskami. Jeżeli jest z metalu to obejma jest za gruba i też nie wiadomo jak to wszystko jest połączone. Chyba że jest zespawane. Napisz z czego jest ona zrobiona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm. Jak na początki to nieźle. Jedyny zarzut jaki mam to, że chyba nie za bardzo "studiujesz" rzeczywistość (tj. nie przyglądasz się jej za bardzo przed przystąpieniem do tworzenia tekstur). Uważam, że na przykład plamy cegieł na ostatnim obiekcie są mocno przesadzone, zbyt powtarzalne i chyba generalnie jest ich zbyt dużo. Spróbuj więcej obserwować przykładów, z otoczenia, z netu i staraj się wyciągać wnioski jakie detale powierzchni, jakie rozłożenie różnego rodzaju pęknięć, brudów, plam itd. nadaje obiektowi określony charakter, a teksturowanie własnie to w low-poly kluczowa sprawa.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie robiłem nic z tutków, uzywam bodypainta i exportuje do niego pilki z maxa. Ponieważ niemam neta w domu, nie znam też wielu stron związanych z lowpoli/textury itp, wszystkiego ucze się na własnych błędach,ale jeśli ktoś ma takowe linki to zapodacie , a ułatwicie wielu ludziom życie !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach