JohnZi Napisano 26 Maj 2005 Napisano 26 Maj 2005 brakuje bumpa na podlodze, dlatego jest takie plaskie odbicie co jest troche nie naturalne, poza tym krzeslo jest w powitrzu, ale to nie wazne... powodzenia
AGmakonts Napisano 26 Maj 2005 Napisano 26 Maj 2005 Na podłoge daj bampa i rozmyj odbicia, zmień collor mapping, dodaj listwy przy ścianach
JunioR Napisano 26 Maj 2005 Napisano 26 Maj 2005 Pierwsze co to bump na podłodze, moze jakis krajobraz w oknach :)
Hindus Napisano 26 Maj 2005 Napisano 26 Maj 2005 o krzesło to sie mogłeś lepsze postarac :P a co do oświetlenia to sie nieznam , ale mi sie podoba , chociaz texture też mgłbyś dać n apodłodze jakąś jasną , najlepiej jakiś jasny parkiet + woodpolished shader edit najlepiej cos takiego http://www.castanea.be/Images/kastanjehout_parket_voorbeeld.jpg
Biger Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 Za oknem słońca dużego nie ma a w pokoju przy oknie świeci się tak jak by słońce zaj.biście grzało :) Troche to nie pasuje. I tak (moim zdaniem) materiały nóg (krzeseł i stołu) troche nie takie...... i daj Fallofa na podłoge (bo chyba nie dałeś), za bardzo sie wszystko odbija, jak w lustrze. Po za tym nie jest źle:) Powodzenia.
JunioR Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 Nawet, nawet ale daj na podłodze ten bump bo podłoga wygląda jak szyba. No i jasniejszy krajowraz daj.
Hindus Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 już sie przepala na górze ;) pierwsze oświetlenei lepsze ale shader na ziemi to poracha :/
xeav Napisano 27 Maj 2005 Autor Napisano 27 Maj 2005 narazie nie mam innej teksturki- dobrze, że to WIP;)
tweety Napisano 31 Maj 2005 Napisano 31 Maj 2005 tak mocne odbicie na podłodze przy oknie zupełnie tutaj nie pasuje. w wątku Marcina (patrz rekomendacja) jest super matowa podłoga idealnie by tutaj pasowała. poza tym brakuje mi tutaj dobrego i ładnego mebelka. xeaw postaraj się! na pewno umiesz o wiele więcej!!! :)
chveti Napisano 31 Maj 2005 Napisano 31 Maj 2005 zrob podlodze vray mtl i ustawienie: w diffuse: twoja textura reflect RGB: 45 , 45 , 45 gloisness 0,7
Hindus Napisano 1 Czerwiec 2005 Napisano 1 Czerwiec 2005 po pierwsze: -weź to najpierw oświetl :P (jakoś ponuro narazie) po drugie: -wymień texture drewna co masz na obiciach (bo podłogi to pewnie i tak nie wymienisz :P) po trzecie: -grubość szkła na stole jest za duża po czwarte: -ładna pani na obrazku po prawej ;) po tatuażu wnioskuje że to Angelina Jolie ?
DraB Napisano 4 Czerwiec 2005 Napisano 4 Czerwiec 2005 CZy ktos mi wytlumaczy co to jest ten caly BUmp? :)
xeav Napisano 4 Czerwiec 2005 Autor Napisano 4 Czerwiec 2005 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=14825&highlight=bump
JunioR Napisano 8 Czerwiec 2005 Napisano 8 Czerwiec 2005 textury stołu i krzeseł mi nie pasują, bardzo pusto w tym pokoiku.
Hindus Napisano 8 Czerwiec 2005 Napisano 8 Czerwiec 2005 usuń enviroment, krzesła, stolik i wazon i będzie odrazu lepiej - zassaj jakiegoś gotowca z mebli bo te modele co wykonałes to.......
WToreK Napisano 12 Czerwiec 2005 Napisano 12 Czerwiec 2005 Dzizas, ponad dwie godziny na tamten render? Albo masz sprzet bliski mozliwosciami mlynkowi do kawy, albo schrzaniles ustawienia. Pusto tutaj i nieciekawie. Te tekstury to jak juz wspomnieli ludzie - do wymiany.
xeav Napisano 12 Czerwiec 2005 Autor Napisano 12 Czerwiec 2005 przez to lustro tak długo, tam dałem zły mat
AGmakonts Napisano 12 Czerwiec 2005 Napisano 12 Czerwiec 2005 Ja na twoim miejscu powrócił do białych, bezmateriałowych renderów i uczynił ciekawszym ten pokoik.
Hindus Napisano 12 Czerwiec 2005 Napisano 12 Czerwiec 2005 to ja nie bede miły i powiem - ze jak nie wymienisz tych mebli i texturki to spadaj z tą pracą ;) wszystko chrzanisz tymi meblami.
xeav Napisano 12 Czerwiec 2005 Autor Napisano 12 Czerwiec 2005 powiedzcie, że chociaż krzesełka są dobre, no powiedzcie )
Conrad Napisano 12 Czerwiec 2005 Napisano 12 Czerwiec 2005 krzesla i fotele nei pasuja, brzydkie, tak samo ta chyba drewniana obramowka na tym po lewej co dobija, tak to ladnie
WToreK Napisano 13 Czerwiec 2005 Napisano 13 Czerwiec 2005 Krzeselka ze ladne? No dobra... ale nie nie, nie moge tego powiedziec ;D Nie wygladaja na wygodne powiem ci ;] Krzesla jak krzesla, modelowanie ich trudno zepsuc raczej. A do tego chyba odrobinke lewituja nad ziemia? Czy to jakies zludzenie ew. bledy ustawien cieni ? Prawa przednia noga krzesla na pierwszym planie, tam widac to najlepiej - cien zaczyna sie kawalatek za noga wlasciwa ;) Co moze sugerowac lewitacje :D
xeav Napisano 14 Czerwiec 2005 Autor Napisano 14 Czerwiec 2005 masz rację, przód trochę w górze. Przy najbliższej okazji to poprawię...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się