Napisano 26 Maj 200519 l brakuje bumpa na podlodze, dlatego jest takie plaskie odbicie co jest troche nie naturalne, poza tym krzeslo jest w powitrzu, ale to nie wazne... powodzenia
Napisano 26 Maj 200519 l Na podłoge daj bampa i rozmyj odbicia, zmień collor mapping, dodaj listwy przy ścianach
Napisano 26 Maj 200519 l o krzesło to sie mogłeś lepsze postarac :P a co do oświetlenia to sie nieznam , ale mi sie podoba , chociaz texture też mgłbyś dać n apodłodze jakąś jasną , najlepiej jakiś jasny parkiet + woodpolished shader edit najlepiej cos takiego http://www.castanea.be/Images/kastanjehout_parket_voorbeeld.jpg
Napisano 27 Maj 200519 l Za oknem słońca dużego nie ma a w pokoju przy oknie świeci się tak jak by słońce zaj.biście grzało :) Troche to nie pasuje. I tak (moim zdaniem) materiały nóg (krzeseł i stołu) troche nie takie...... i daj Fallofa na podłoge (bo chyba nie dałeś), za bardzo sie wszystko odbija, jak w lustrze. Po za tym nie jest źle:) Powodzenia.
Napisano 27 Maj 200519 l Nawet, nawet ale daj na podłodze ten bump bo podłoga wygląda jak szyba. No i jasniejszy krajowraz daj.
Napisano 27 Maj 200519 l już sie przepala na górze ;) pierwsze oświetlenei lepsze ale shader na ziemi to poracha :/
Napisano 31 Maj 200519 l tak mocne odbicie na podłodze przy oknie zupełnie tutaj nie pasuje. w wątku Marcina (patrz rekomendacja) jest super matowa podłoga idealnie by tutaj pasowała. poza tym brakuje mi tutaj dobrego i ładnego mebelka. xeaw postaraj się! na pewno umiesz o wiele więcej!!! :)
Napisano 31 Maj 200519 l zrob podlodze vray mtl i ustawienie: w diffuse: twoja textura reflect RGB: 45 , 45 , 45 gloisness 0,7
Napisano 1 Czerwiec 200519 l po pierwsze: -weź to najpierw oświetl :P (jakoś ponuro narazie) po drugie: -wymień texture drewna co masz na obiciach (bo podłogi to pewnie i tak nie wymienisz :P) po trzecie: -grubość szkła na stole jest za duża po czwarte: -ładna pani na obrazku po prawej ;) po tatuażu wnioskuje że to Angelina Jolie ?
Napisano 8 Czerwiec 200519 l usuń enviroment, krzesła, stolik i wazon i będzie odrazu lepiej - zassaj jakiegoś gotowca z mebli bo te modele co wykonałes to.......
Napisano 12 Czerwiec 200519 l Dzizas, ponad dwie godziny na tamten render? Albo masz sprzet bliski mozliwosciami mlynkowi do kawy, albo schrzaniles ustawienia. Pusto tutaj i nieciekawie. Te tekstury to jak juz wspomnieli ludzie - do wymiany.
Napisano 12 Czerwiec 200519 l Ja na twoim miejscu powrócił do białych, bezmateriałowych renderów i uczynił ciekawszym ten pokoik.
Napisano 12 Czerwiec 200519 l to ja nie bede miły i powiem - ze jak nie wymienisz tych mebli i texturki to spadaj z tą pracą ;) wszystko chrzanisz tymi meblami.
Napisano 12 Czerwiec 200519 l krzesla i fotele nei pasuja, brzydkie, tak samo ta chyba drewniana obramowka na tym po lewej co dobija, tak to ladnie
Napisano 13 Czerwiec 200519 l Krzeselka ze ladne? No dobra... ale nie nie, nie moge tego powiedziec ;D Nie wygladaja na wygodne powiem ci ;] Krzesla jak krzesla, modelowanie ich trudno zepsuc raczej. A do tego chyba odrobinke lewituja nad ziemia? Czy to jakies zludzenie ew. bledy ustawien cieni ? Prawa przednia noga krzesla na pierwszym planie, tam widac to najlepiej - cien zaczyna sie kawalatek za noga wlasciwa ;) Co moze sugerowac lewitacje :D
Napisano 14 Czerwiec 200519 l Autor masz rację, przód trochę w górze. Przy najbliższej okazji to poprawię...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto