Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 32
  • Wyświetleń 2,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

brakuje bumpa na podlodze, dlatego jest takie plaskie odbicie co jest troche nie naturalne, poza tym krzeslo jest w powitrzu, ale to nie wazne... powodzenia

Napisano

Za oknem słońca dużego nie ma a w pokoju przy oknie świeci się tak jak by słońce zaj.biście grzało :) Troche to nie pasuje. I tak (moim zdaniem) materiały nóg (krzeseł i stołu) troche nie takie...... i daj Fallofa na podłoge (bo chyba nie dałeś), za bardzo sie wszystko odbija, jak w lustrze. Po za tym nie jest źle:) Powodzenia.

Napisano

Nawet, nawet ale daj na podłodze ten bump bo podłoga wygląda jak szyba. No i jasniejszy krajowraz daj.

Napisano

już sie przepala na górze ;) pierwsze oświetlenei lepsze ale shader na ziemi to poracha :/

Napisano

tak mocne odbicie na podłodze przy oknie zupełnie tutaj nie pasuje. w wątku Marcina (patrz rekomendacja) jest super matowa podłoga idealnie by tutaj pasowała.

poza tym brakuje mi tutaj dobrego i ładnego mebelka. xeaw postaraj się! na pewno umiesz o wiele więcej!!! :)

Napisano

zrob podlodze vray mtl i ustawienie:

w diffuse: twoja textura

reflect RGB: 45 , 45 , 45

gloisness 0,7

Napisano

po pierwsze:

-weź to najpierw oświetl :P (jakoś ponuro narazie)

 

po drugie:

-wymień texture drewna co masz na obiciach (bo podłogi to pewnie i tak nie wymienisz :P)

 

po trzecie:

-grubość szkła na stole jest za duża

 

po czwarte:

-ładna pani na obrazku po prawej ;) po tatuażu wnioskuje że to Angelina Jolie ?

Napisano

textury stołu i krzeseł mi nie pasują, bardzo pusto w tym pokoiku.

Napisano

usuń enviroment, krzesła, stolik i wazon i będzie odrazu lepiej - zassaj jakiegoś gotowca z mebli bo te modele co wykonałes to.......

Napisano

Dzizas, ponad dwie godziny na tamten render? Albo masz sprzet bliski mozliwosciami mlynkowi do kawy, albo schrzaniles ustawienia. Pusto tutaj i nieciekawie. Te tekstury to jak juz wspomnieli ludzie - do wymiany.

Napisano
  • Autor

przez to lustro tak długo, tam dałem zły mat

Napisano

Ja na twoim miejscu powrócił do białych, bezmateriałowych renderów i uczynił ciekawszym ten pokoik.

Napisano

to ja nie bede miły i powiem - ze jak nie wymienisz tych mebli i texturki to spadaj z tą pracą ;) wszystko chrzanisz tymi meblami.

Napisano
  • Autor

powiedzcie, że chociaż krzesełka są dobre, no powiedzcie )

Napisano

krzesla i fotele nei pasuja, brzydkie, tak samo ta chyba drewniana obramowka na tym po lewej co dobija, tak to ladnie

Napisano

Krzeselka ze ladne? No dobra... ale nie nie, nie moge tego powiedziec ;D Nie wygladaja na wygodne powiem ci ;] Krzesla jak krzesla, modelowanie ich trudno zepsuc raczej. A do tego chyba odrobinke lewituja nad ziemia? Czy to jakies zludzenie ew. bledy ustawien cieni ? Prawa przednia noga krzesla na pierwszym planie, tam widac to najlepiej - cien zaczyna sie kawalatek za noga wlasciwa ;) Co moze sugerowac lewitacje :D

Napisano
  • Autor

masz rację, przód trochę w górze. Przy najbliższej okazji to poprawię...

cam29hz.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności