Skocz do zawartości

SCENA 3D: Uliczka w Bronx\'ie - Końcowa faza:)


kulexy

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 199
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Światło dużo lepsze niż było IMHO, chociaż żarówka w tej lampie to chyba jakaś 1000W- ja zmniejszyłbym jej fallof o połowę albo zmienił kolor światła. Podkreśl jakoś lampę bo ni cholery nie widać skąd to świeci- daj pasek światła na obwodzie, jakiś refleks- cokolwiek. Świetnie że masz cierpliwość do pracy- od razu widać efekty. Dym... ekhm :D Co do kompozycji- ustawienie świateł i kamery powoduje że ściągasz wzrok widza na ten oświetlony fragment ściany a tam- pusto. Jeśli to zamierzone- to podbij ten efekt bo na razie robi wrażenie troche przypadkowego.

 

Zaczyna się z tego robić bardzo fajny obrazek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodalem lumpa, ale sie skubaniec ucieszyl jak zobaczyl domek :) odrazu do niego wskoczyl i postanowil sie napic jakiegos winka :) wiec on jeszcze pije a w tym czasie dam renderrka jak wyglada, jak skonczy mu sie winko to zapewne wyrzuci butelke przez... drzwi?? :| :) wiec na nastepnym renderku jusz kilka ich bedzi :) no wiec oto robota :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niema to jak przytulny kartonik :|.

Po pierwsze zmieniłbym położenie kamery (mam chyba na tym punkcie jakąś obsesję :D). Aktualnie zbyt dużo powierzchni zajmuje pusta ściana. Ewentualnie mógłbyś maznąć jakieś grafiti, ale nie wiem czy jest to dobry pomysł. Na twoim miejscu dodałbym jakiś delikatny efekcik soczewkowy, który mógłby ożywić tą scenkę.

[soczek]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to duży, pasywny, ciemny, pusty obszar na ścianie. Trochę za bardzo kontrastuje z haotycznym, aktywnym bałaganem na dole. Nie myślałeś o umieszczeniu tam reklamy jakiegoś speluniastego nowojorskiego burdelu? Karmazynowe światło neonów oświetliłoby subtelnie schody, których prawie nie widać i może rzuciłoby ładne delikatne cienie na ścianę za nimi.

 

Ja osobiście bardzo dbam o szczegóły i wstawiłbym jeszcze wyraźne źródło światła oświetlającego ten bajzel na dole. Lampa podwieszona pod szyld byłaby OK.

 

Na jasno świetlony obszar nad śmieciami po lewej stronie wstawiłbym małe paskudne grafitti. I rozrzuciłbym kilka drobnych śmieciaczków na ziemi.

 

Dobra, koniec tego bełkotu.

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja obstaję przy jakiejś konkretnej reklamie. Burdelu albo jakiejś knajpy. Ewentualnie może jakiejś durnej reklamie w stylu lat 50 (a\'la Follout). Jakieś neonki, albo 3-4 małe lampki oświetlające reklamę. Pamiętasz KingPin? Pozostaje tylko pytanie \"Kto by umieszczał reklamę w takiej norze?\", więc musi ona wyglądać na dosyć starą (w domyśle - była tu zanim to miejsce stało się meliną).

 

Schody są stanowczo zbyt mało widoczne (jak pisałem można by ich złożoną konstrukcję wykorzystać do subtelnego uschizotycznienia prawej górnej strony). Dno meliny wbrew pozorom jakieś takie jałowe. Porozrzucaj tam delikatnie jakieś malutkie papierki i kamyczki.

 

Nie wiem czy to słuszne uwagi, ale ja bym tak zrobił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ktoś o tym pisał, ale na ścianie widać akurat na środku miejsce łączenia tekstury. Przynajmniej mnie to troszkę razi, ale ogólnie całkiem nieźle. Światło od lampy jeszcze bym poprawił chociaż troszkę, żeby lampę było widać. Światło odbite od podłoża, jeżeli nie używasz GI zastosuj directional bez cienia od dołu. Tylko baaardzo mała wartość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholera Kulexy, mi się bardziej podobały te rendery z mgłą:| Jak dla mnie ta scena jest za bardzo sterylna. Owszem ścian jest podziurawiona, ale powinna być też brudna. Spróbuj dać materiał mix, czy jak on się tam nazywał, jako materiał bazowy teksturę tych cegieł, zmiksuj to z gradientem (+noise i blur na ten gradient), tak żeby od ziemi była trochę ciemniejsza. Jak pada deszcz, to odrobiny pyłu padają na ścianę zostawiając właśnie taki no gradient:) Na ziemi też jest za czysto. Niech się wyżyga jakiś zul:D A to światło, to tak jak pisał już ktoś, powinno mieć mniejszego hotspota, przy tym fallofie. Sorry za tak krytyczne uwagi, nie:) No, ale pracuj.

 

Pozdro[piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HMMM!!!

 

Dawno tu nie zagladalem :)

 

moze cos porobie... nie mialem czasu a teraz tutaj oto updejt z PSEUDO-NEONEM, zrobie go okraglego, chce teraz tylko pokazac mniejwiecej jak bedzie wygladal... moze jakies wskazowki??? bo nie wiem za bardzo jak go zrobic z tym glowem ... zrobilem w VIDEO-POST!!

 

oto renderek:

kulexy zamieścił obraz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje pieniądze to jeśli to neon- to cień nad nim powinien być rozświetlony a jeśli nie- to po co glow ? Fakt że napis tutaj dobrze zrobi, tylko ten jest ciut za czysty- nawet zrzucone litery świecą, nie ma pęknięć itp. Powieś w Polsce w takiej uliczce neon i po tygodniu zobacz jak będzie wyglądał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym se z tym neonem podarował i zamiast tego przyzdobił ścianke jakis grafiti czy cos w tym stylu, w końcu to jakas tam uliczka bronx\'ie czy jak...

 

Po drugie mocno zastanowiłbym się nad texturkami i oświetleniem bo to one tu nie dają realizmu. Są za czyste, zbyt równomiernie porozkładane, no i na moje oko chyba się powtarzają. Poza tym słabo czuć bump i diplacement. Popracuj nad tym.

 

Btw. jesli chcesz dac neon, to niech on na czyms wisi a nie przyklejony do ściany i daj mu mocny blask, a wiec i on bedzie oddziaływał na kolorystykę otoczenia. Przemyśl to :) i pracuj dalej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak jak radziliscie, zmienilem polozenie kamery...

 

zrobilem lampke (poprawilem) i dodalem GLOWa zarowce i zrobilem napis na sciane (zrezygnowalem z neonu) co sadzicie, wiem pusto tu ale zrobi sie, moze dodam jakies napisy na scianie... zobaczymy... ocencie to:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Barzdo fajnie to wygląda - tylko drażni mnie jeden szczegół dlaczego te szare pudła z tyłu są takie (nie wiem jak to nazwać) maxowate:P Patrząc na scenkę wydaje się oderwana od kanonu maxowyxh obiektów - taka barzdiej realistyczna a te pudełka psują efekt - może nadaj im jakąś teksturkę :d

 

Ogółem spox :D

Pozdr

Giorgione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba mu trochę z zimna stopy zesztywniały;). Załóż mu nogę na nogę i ubierz go w jednego obdartego buda. Kartonowy domek tegoż lumpa może mieć np. prowizoryczny kominek z puszki po konserwach z którego ulatniałby się niebieski dymek (chwila relaksu po ciężkim dniu :D). Obok kartonu może sobie stać np. kolekcja alpag. Sam obrazek daj nieco węższy. Tą ścianę z naprzeciwka przysuń nieco bliżej. Daj więcej starych rupieci (np. zardzewiały rower lub złamany kij bejzbolowy). Popraw okna i daj ich więcej (jedno może być np. obłożone gazetą inne zamurowane). Wokoło lampy mogą latać sobie ćmy. Zwiększ ilość tych rur i urozmaić nieco tekstury na ścianach. Dodaj lekki volume light do światła i zrób jakąś fajną delikatną flarkę. Dobrze by również było jakbyś zastosował GI oraz zwiększył kontrast. Napis na ścianie podoba mi się i na twoim miejscu mocniej bym go zaakcentował. Kamerkę z kolei umieściłbym tuż nad ziemią.

Praca jak na razie wygląda fajnie i ma klimat. Brakuje jej jednak jakiegoś konkretnego pomysłu.

[soczek]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Połki

Dawno tu nie zaglądałem, a teraz nie widać obrazków... W końcu nie widziałem tej finalnej wersji:( Jest gdzieś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności