Biger Napisano 3 Czerwiec 2005 Napisano 3 Czerwiec 2005 Siemka. Miałem nie dawać tego do WIPa, no ale mam mały problem i w związku z tym pytanko, ale to później. Najpierw napisze co to ma być, to ma być kawałek łazienki (pierwszy render pokazuje mniej więcej ujęcie kamery i jak to będzie wyglądać. Wziąłem taki mały projekcik, bo może przynajmniej go skończe. Wcześniej brałem dwa duże projekty (cały pokój i jadalnie), ale pokoj zawiesiłem z powodu duzych problemów z oświetleniem, a jadalnie chwilowo (mam nadzieje) zawiesiłem z powodu braku motywacji. A taki mały projekcik jak ten to może skończe.... i będzie to moja pierwsza skończona praca :) Wrzucam dwa renderki, niestety nie wyglądają zbyt dobrze bo AA wyłączyłem, co by rendering był szybszy :) Mam pytanko, patrzcie na pierwszy render, światło mniej wiecej ok (oświetlenie nocne, tylko te dwie lampki), ale tam przy samych lampach (na górze lustra) jest cholernie za jasno (świeci tak że tych lamp nie widać) i tu jest moje pytanie: jak rozjaśnić to pomieszczenie nie zwiększając multipliera (czy jak to sie tam pisze) tych lampek?? Kumacie o co chodzi? Jak nie to napiszcie, spróbuje to inaczej napisać. Użyłem tam dwóch świateł: jedno to vraylight (sphere) jako żarówki (ale ich mocą jeszcze sie pobawie), a drugie światło to Photometric Free Point...... nie znam się na oświetlaniu nocnym więc nie wiem czy odpowiednie oświetlenie wziąłem :/ Pomózcie mi. Dodam tylko że jeszcze troche rzeczy dojdzie do tej sceny: wieszak z ręcznikiem, pasta, suszarka do włosów, maszynka do golenia i to co mi jeszcze do głowy wpadnie. Czekam na pomoc i opinie :) Pozdro. PS. Na pierwszym renderku pułka i lustro odstają od ściany bo zapomniałem je przesunąć:) ale to juz jest poprawione. PS 2. Pułka idzie do wymiany, inną będe robił. Ta to tylko tymczasowa.
Shogun 3D Napisano 3 Czerwiec 2005 Napisano 3 Czerwiec 2005 Bardzo fajna klima, tylko zrób coś z tym aliasingiem, bo strasznie razi... :) CXo do źródła swiatła, to to swiatło fotometryczne tak działa, ze nic nie widać. Zmień je na inne. Choćby zwykłe omni. Światło wolumetryczne jest stosowane do sledzenia smug swiatła, i blisko jego źródła ma to do sienbie, ze rozjaśnia wszystko wokół siebie tak, ze nic nie widać, albo widać niewiele. :)
Biger Napisano 3 Czerwiec 2005 Autor Napisano 3 Czerwiec 2005 Oj shogunn widze, że nie czytałeś tego co pisałem. Nie właczyłem AA żeby mi sie szybciej renderowało, w finalnej pracy będzie wszystko cacy, gładziutko :) Ale dzięki za dobre słówko :)
Shogun 3D Napisano 3 Czerwiec 2005 Napisano 3 Czerwiec 2005 właśnie doczytałem i dopisałem odpowiedź, więc zerknij. :)
Biger Napisano 3 Czerwiec 2005 Autor Napisano 3 Czerwiec 2005 Dzięki shogunn, jutro sprobuje z omni :) Narazie wrzucam renderek pułki, tak jak mówiłem drewniana idzie na śmietnik, wchodzi ta na renderku poniżej :) Pozdro.
JohnZi Napisano 4 Czerwiec 2005 Napisano 4 Czerwiec 2005 bardzo fajne te renderki ci wychodza, na pierwszym dobra robote robia cienie, a mnie nawet brak AA nie razi, pozdro i powodzenie w dalszej pracy
JunioR Napisano 4 Czerwiec 2005 Napisano 4 Czerwiec 2005 no ładnie ci to idzie! czekam na więcej oczywiście :)
MOTHMAN Napisano 4 Czerwiec 2005 Napisano 4 Czerwiec 2005 no ostatni render, smakowity - ale dlaczego tak na raty? Pomodeluj trochę i zabij nas całością ;]
Biger Napisano 4 Czerwiec 2005 Autor Napisano 4 Czerwiec 2005 Hehe, dzięki za komenty. No dobra MOTHMAN, już nie bede dawal renderow pojedynczych rzeczy :P Nastepny render bedzie z poprawionym śwaitłem i z dodanymi paroma rzeczami (suszarka, maszynka do golenia, mydło i co tam jeszcze zdąże) :) Troche wolno mi idzie bo co jakiś czas sejwy mi sie psują i musze od nowa zaczynać :( Skandal. Także render prawdopodobnie bedzie dopiero w poniedziałek. Pozdro.
Biger Napisano 6 Czerwiec 2005 Autor Napisano 6 Czerwiec 2005 No i kolejny render...... nie wygląda to tak jak chciałem...... poprzednia pułka (ta drewniana) chyba była lepsza, fajny cień rzucała. Ustawienie rzeczy jest tylko próbne. To czerwone to grzebień (troche za jaskrawe, kolor zmienie). Od tego białego na pułce będzie jeszcze szedł kabel do kontaktu. Światło juz chyba lepsze troche, co nie? :) Tylko jeszcze troche to przyciemnie i powinno byc git. Daj znać jak Wam sie podoba i którą pułke dać, bo mam dylemat :( PS. No i w tym renderku za wysoko kamere dałem, dziwnie to wygląda, poprzednia kamera była lepsza. Czas renderingu: 5 godzin i 9minut..... troche dlugo :/ Pozdro.
DraB Napisano 6 Czerwiec 2005 Napisano 6 Czerwiec 2005 Kontakt bym dal bliżej ściany, lustro wyglada jak zaparowane,szklana polka pasuje wg mnie. Jest OK
Biger Napisano 8 Czerwiec 2005 Autor Napisano 8 Czerwiec 2005 DraB------> kontakt przesune, lustro poprawie :) shogunn---> dzieki :) Narazie wrzucam taki mały update w postaci wieszaka z ręcznikami. Ocencie jak to wygląda..... jakieś rady mile widziane :) Pozdrówka.
Biger Napisano 8 Czerwiec 2005 Autor Napisano 8 Czerwiec 2005 A tu render wieszaka w łazience :) Zmniejszyłem troche natężenie światła i chyba troszke przesadzilem, za ciemno troche jest.
Ania Napisano 9 Czerwiec 2005 Napisano 9 Czerwiec 2005 nie ma mydla troche za ciemno teraz nie znam sie, ale czy odplyw nie powinien byc w ksztalcie kolanka? zeby nie smierdzialo?
Biger Napisano 9 Czerwiec 2005 Autor Napisano 9 Czerwiec 2005 Ania C------> mydło jest w trakcie tworzenia :), render (ten ostatni) był próbną oświetlenia (za bardzo omni zmniejszyłem), cały odpływ razem z kolankiem i rurami znajduje sie w tej "nodze" tej umywalki (ja mam tak u siebie w domu:) ) Mergan-----> natężenie światła jeszcze kilka razy sie zmieni aż dojde do optymalnego, to była próba (fakt że nieudana) :) Pzdro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się