Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano
  • Autor

Scenka będzie w dzień. Co do sceny już wiem co i jak będzie wyglądać. Dzisiaj wyjeżdzam odpocząć od wszystkiego do gdańska wracam w poniedziałek także nie będzie dużej przerwy w aktualizacjach. Jak wróce bende musiał stworzyć kilka postaci i samochodów low poly dokończyć kobiete i samochód ... Dozobaczenia ...

  • Odpowiedzi 61
  • Wyświetleń 7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

popraw teksture na trampkach - jest rozmazana w niektorych miejscach, poprawisz i bedzie super !

 

 

pozdrawiam

Napisano

Trampeczki są bardzo ładne. Mnie tam się podobają :) Liczę na to, że uda Ci się skończyć tą prackę jak najprędzej i licze na to, że ładnie Ci to wyjdzie!!! :) Powodzonka.

Napisano
  • Autor

Kobiete już dawno skończyłem jednak przez pewien czas się zaopatrzalem w 3ds max 7,5 aby móc skorzystać z jego genialnego modyfikatora do tworzenia wlosow. Jednak jest jeden problem który mi ciężko obejść. Otóż jest pewna wada, napewno da sie ją jakoś obejść. Oto problem:

 

 

Mam obiekt (editable poly), przypisuje mu mesh smootha (itterations: 1) następnie przypisuje modyfikator shag & hair po czym wybieram pole na którym mają się pojawić włoski. jednak cale postać jest jednym obiektem (cialo,koszutlka,trampki itd.) i cięzko by było mi edytować na bipie obiekt mający ok. 40 tys. poly. OPIS SYTUACJI:mając przypisany modyfikator włosów (na samej górze), pod nim jest mesh smooth.(itterations: 1) chcąc wyłączyć modyfikator mesh smooth na czas przylanczania bipa i animacji postaci, potem gdy go włanczam fryzura jest calkiem inna niż powinna być i nic się z tym nie da zrobić.

 

Ale namieszałem ale może ktoś coś z tego zrozumie i mi odpowie :).

Napisano

To może zrób kopię faców z głowy kobiety, na których mają być włosy i zrób shaga na tych facach jako na oddzielnym obiekcie. I tyle myślę, że powinno pomóc.

Napisano
  • Autor

Wiesz co simple man? :). jesteś człowiek myślący :) dzienx, że też na to nie wpadłem :\.

 

PS: to nie shag hair :P tylko hair & fur w maxie 7,5 :).

Napisano
  • Autor

Jest jeszcze jeden problem. Czy jest tam jakaś opcja która umożliwia aby wlosy reagowały na inny obiekt. Przykład: są włoski na kulka1, wloski są długie i opadają na kulke2 (odzdzielny obiekt) i na nią reagują. Próbowałem użyć funkcji "Instante nude - replace" jednak to (chyba) nie działa. Bym był wdzięczny za szybką odpowiedz.

Napisano

chyba w ornatrixie byla taka mozliwosc ingerencji wlosow, tylko nie jestem pewien czy dziala to na dwa obiekty, no ale musi byc jakas opcja, ktora odpowiada za taka funkcje:)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.