max_1989 Napisano 8 Lipiec 2005 Autor Napisano 8 Lipiec 2005 Scenka będzie w dzień. Co do sceny już wiem co i jak będzie wyglądać. Dzisiaj wyjeżdzam odpocząć od wszystkiego do gdańska wracam w poniedziałek także nie będzie dużej przerwy w aktualizacjach. Jak wróce bende musiał stworzyć kilka postaci i samochodów low poly dokończyć kobiete i samochód ... Dozobaczenia ...
Pionier Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 popraw teksture na trampkach - jest rozmazana w niektorych miejscach, poprawisz i bedzie super ! pozdrawiam
hkropinski Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 niewiem czy sznurowadła nie są za cieńkie? reszta super, pozdrawiam
Koniu_PL Napisano 9 Lipiec 2005 Napisano 9 Lipiec 2005 Trampeczki są bardzo ładne. Mnie tam się podobają :) Liczę na to, że uda Ci się skończyć tą prackę jak najprędzej i licze na to, że ładnie Ci to wyjdzie!!! :) Powodzonka.
max_1989 Napisano 17 Lipiec 2005 Autor Napisano 17 Lipiec 2005 Kobiete już dawno skończyłem jednak przez pewien czas się zaopatrzalem w 3ds max 7,5 aby móc skorzystać z jego genialnego modyfikatora do tworzenia wlosow. Jednak jest jeden problem który mi ciężko obejść. Otóż jest pewna wada, napewno da sie ją jakoś obejść. Oto problem: Mam obiekt (editable poly), przypisuje mu mesh smootha (itterations: 1) następnie przypisuje modyfikator shag & hair po czym wybieram pole na którym mają się pojawić włoski. jednak cale postać jest jednym obiektem (cialo,koszutlka,trampki itd.) i cięzko by było mi edytować na bipie obiekt mający ok. 40 tys. poly. OPIS SYTUACJI:mając przypisany modyfikator włosów (na samej górze), pod nim jest mesh smooth.(itterations: 1) chcąc wyłączyć modyfikator mesh smooth na czas przylanczania bipa i animacji postaci, potem gdy go włanczam fryzura jest calkiem inna niż powinna być i nic się z tym nie da zrobić. Ale namieszałem ale może ktoś coś z tego zrozumie i mi odpowie :).
Simple_man Napisano 17 Lipiec 2005 Napisano 17 Lipiec 2005 To może zrób kopię faców z głowy kobiety, na których mają być włosy i zrób shaga na tych facach jako na oddzielnym obiekcie. I tyle myślę, że powinno pomóc.
max_1989 Napisano 18 Lipiec 2005 Autor Napisano 18 Lipiec 2005 Wiesz co simple man? :). jesteś człowiek myślący :) dzienx, że też na to nie wpadłem :\. PS: to nie shag hair :P tylko hair & fur w maxie 7,5 :).
max_1989 Napisano 18 Lipiec 2005 Autor Napisano 18 Lipiec 2005 Jest jeszcze jeden problem. Czy jest tam jakaś opcja która umożliwia aby wlosy reagowały na inny obiekt. Przykład: są włoski na kulka1, wloski są długie i opadają na kulke2 (odzdzielny obiekt) i na nią reagują. Próbowałem użyć funkcji "Instante nude - replace" jednak to (chyba) nie działa. Bym był wdzięczny za szybką odpowiedz.
JohnZi Napisano 20 Lipiec 2005 Napisano 20 Lipiec 2005 chyba w ornatrixie byla taka mozliwosc ingerencji wlosow, tylko nie jestem pewien czy dziala to na dwa obiekty, no ale musi byc jakas opcja, ktora odpowiada za taka funkcje:)
Rekomendowane odpowiedzi