Paul_PL Napisano 22 Czerwiec 2005 Share Napisano 22 Czerwiec 2005 Założenia: 1.Postać: Genetycznie zmodyfikowana istota nieznanego pochodzenia.Wyposazona w spora ilość oczu(na kaltce piersiowej, na prawym ramieniu oraz na antenach z tyłu).Pokryta grubym pancerzem płytowym ,miejscami elastyczna powłoką. Ta zygzagowata linia idaca od krocza do głowy to otwór gębowy(BIG ŁYK :) ).Poza tym posiada zamiast prawej łay działo(niech będzie ,ze palzmowe) i z tyłu ,po lewej stronie zbiornik substancji aktywnej. 2.Tło: Najprawdopodobniej ruiny wierzowców lub fabryk. Druga opcja to pustynia.Do przemyslenia... 3.Kompozycja: a)Ujęcie z przodu ,kamera blisko podłoza. W tle wierzowce czy cóś:) b)widok z boku, tak by było widac zarówno działo jak i zbiornik na plecach. Podpowiedzciem i proszę ,które ujęcie bedzie lepsze albo jeżeli macie lepszy pomysł to dajce znać.Z góry dziękuję:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paul_PL Napisano 23 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 23 Czerwiec 2005 Pierwszy szkic...Po skonczeniu doszedłem do wniosku z,ę wyglada jak połaczenie kurczaka,pająka i czołgu. I tłów ma zbyt wski ,ale to tylko szkic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seivar Napisano 23 Czerwiec 2005 Share Napisano 23 Czerwiec 2005 Faktycznie jest z tego wielki mix, ale zobaczymy jak to wyjdzie w 3D. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Simple_man Napisano 23 Czerwiec 2005 Share Napisano 23 Czerwiec 2005 Z takim konceptem to ja bym się raczej zapędził w stronę bitwy 2d. Masz poyencjał chłopie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paul_PL Napisano 23 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 23 Czerwiec 2005 Dziękuję! :) Do bitwy 2D mam inny pomysł.Jeżeli da sie brac w obu udział to skorzystam z okazji. Poza tym zmieniłem info...mam nadzieję ,zę bardziej obrazowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 23 Czerwiec 2005 Share Napisano 23 Czerwiec 2005 daj link do pliku :P bo ten co pokazujesz to ma rozmiar jakies 100x100 pixela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paul_PL Napisano 23 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 23 Czerwiec 2005 Dziwna sprawa , u mnei jest dobrze...wrzucam pokolorowany.Głownie po to by rozróźnić poszczególne elementy i popróbowac kolory...[chyba jednak dam go w czerwonych odcieniach] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Bad Moon Napisano 23 Czerwiec 2005 Share Napisano 23 Czerwiec 2005 czyli coś w stylu Resident Evil? no wiesz mutacje żywych organizmów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paul_PL Napisano 23 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 23 Czerwiec 2005 Powiedzmy, tylko w bardziej zaawansowany sposób ,przez kosmitów ,na obcej planecie itepe.Zaczynam robić model w zbrushu...troche mi się pomieszały zkulki ,ale powinno byc dobrze:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 23 Czerwiec 2005 Share Napisano 23 Czerwiec 2005 hue hue hue masakryczne :D witam i życzę powodzenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paul_PL Napisano 23 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 23 Czerwiec 2005 Zrobiłem ogólny zarys postaci ,wyszła mi szczuplejsza... Czy zostawić taką jak na obrazku ponizej czy upodobnic do szkicu? Jak sądzicie? *** Niech to szlag trafi! Akurat ,tuż przed zapisem powisił mi sie porgram! Grr... Musiałem zaczynać od połowy...nauczka!Zapisywac co 2 minuty albo częściej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 23 Czerwiec 2005 Share Napisano 23 Czerwiec 2005 Można by nogi bardziej masywniejsze zrobić, bo nie czuje się masy. Trochę żabowato wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Simple_man Napisano 23 Czerwiec 2005 Share Napisano 23 Czerwiec 2005 o nie tylko nie Z brush. proszę cię zrób model w maxie, mayi czy innym XSi nie wiem co tam masz. ale nie w z brushu. To jak by chwalić się, że jest się najszybszym człowiekim na świecie bo ma się rakietę w garażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 23 Czerwiec 2005 Share Napisano 23 Czerwiec 2005 na razie wygląda jak ropucha kulturystka, ale oczywiście to początek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paul_PL Napisano 23 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 23 Czerwiec 2005 Robie w zbrushu ,ponieważ modelowanei w nim to prawdziwa przyjemność:) i można podejsc do sprawy bardziej artystycznie a nie z kalkulatorem...Takie jest moje odczucie. Aniu ,tak to dopiero początek:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michas Napisano 23 Czerwiec 2005 Share Napisano 23 Czerwiec 2005 az sie boje myslec jak to będzie wyglądać po ZB... lubie ten program, ale ma ogromne mozliwosci jesli chodzi o 'malowanie' :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArTooRo Napisano 24 Czerwiec 2005 Share Napisano 24 Czerwiec 2005 Spokojnie :) Każdy program jest na tyle dobry ile osoba go obsługująca, więc to chyba bez znaczenia czy ktoś robi w Maxie czy w ZBrushu czy w Amapi (no dobra z Amapi to z lekka przesadziłem ;) ) Życzę więc powodzenia! pokaż prawdziwą szkołę ZBrusha! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paul_PL Napisano 24 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 24 Czerwiec 2005 Tak czy inaczej nie przejmuj sie mną ,bo i tak nie mam szans(za krótko siedzę w tym interesie...)Ja tak tylko "4fun" :) Sylwetka nadal żabowata ,jeszcze popracuję nad tym.[to wszytko przez książke "Ludzie jak bogowie" sniegowa, zamiast modelować, czytam i oczywiscie gorąco polecam!) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
und3r Napisano 24 Czerwiec 2005 Share Napisano 24 Czerwiec 2005 Wygląda pawie jak na concepcie :D Brawo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pomiot Napisano 24 Czerwiec 2005 Share Napisano 24 Czerwiec 2005 ja tam lubię zbrusha... jak na razie całkiem fajnie.. zobaczymy jak poradzisz sobie z malowaniem :) bo głównie to nada tej bestii klimatu.. czekam na dalsze postepy powodzonka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 24 Czerwiec 2005 Share Napisano 24 Czerwiec 2005 na pomniejszeniu szczeka opada po powiekszeniu to jednak nie to ! ale jestes coraz coraz blizej zarabistego modelu trzymam kciuki i za Ciebie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 24 Czerwiec 2005 Share Napisano 24 Czerwiec 2005 troche zbyt kulkowata skóra jak na mnie, na koncepcie miałeś bardziej przemyślaną strukture Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knysha Napisano 24 Czerwiec 2005 Share Napisano 24 Czerwiec 2005 zBrush? Jak narazie ladnie, ale jak Ania zauwazyla - troche 'kulkowata' skora :). Da sie cos z tym zrobic? Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mkaszpir Napisano 24 Czerwiec 2005 Share Napisano 24 Czerwiec 2005 przypomina trochę potworka z Half Life, też miał w łapie karabin "na muchy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 25 Czerwiec 2005 Share Napisano 25 Czerwiec 2005 na jakim sprzęcie robisz tą scenke ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 25 Czerwiec 2005 Share Napisano 25 Czerwiec 2005 No, zaczyna się już masę czuć tego stwora. Ale jeszcze pracy wymaga, powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paul_PL Napisano 25 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 25 Czerwiec 2005 Nadal bez materiału i szczególnego oświetlenia.Troszkę podłubałem,ramiona i klatka piersiowa mają już więcej detali.Myślałem ,że krócej mi sie z tym zejdzie...to przez to ,ze wcześniej wymodleowałem jedynie pare głów.Model ma obecnie około 500.000 polygonów.Nadal jest kulkowaty i chropowaty.To drugie poprawie dodając drugie tyle poligonów (na athlonie xp 1800+ ,radku 9800xt i 1gb ramu[ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 26 Czerwiec 2005 Share Napisano 26 Czerwiec 2005 więcej szczegółów, detali, ostrych krawędzi trochę. Mało groźnie wygląda no i .. zbrushowo :/ Lewa ręka tu się wyróżnia najbardziej i ona zasługuje na pochwałę :) Pracuj dzielnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 26 Czerwiec 2005 Share Napisano 26 Czerwiec 2005 ladnie Ci to idzie, mam pytanie znasz moze jakies tutoriale ala basic, bardzo potszebuje sie tego nauczyc bo mam ale nie znam,,,,a jednak filozofja jest z deka inna pozdro : ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paul_PL Napisano 26 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 26 Czerwiec 2005 Proszę bardzo ,tutaj są trzy fantastyczne videotutoriale jak modelowac za pomocą 'zkulek' i parę zwykłych: http://www.kurvstudios.com//free_tutorials/zbrush_free_tutorials.php?s=-1&u=2131 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
imprecis Napisano 26 Czerwiec 2005 Share Napisano 26 Czerwiec 2005 Narazie za miekko, strasznie chaotycznie dodajesz te detale, nie potrafie odnalesc, gdzie temu kolesiowi zaczyna sie lep ;) Mam jednak nadzieje ze z czasem postac bedzie coraz lepiej wygladac :) Btw. dzieki Paul, tez tego szukalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi