Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam, tajmeniczy npc :P

1088tris

krytyka i komentarze mile widziane, a nawet oczekiwane.

pzdr

npc_v12.jpg

  • Odpowiedzi 25
  • Wyświetleń 2,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Masz jakiś koncept? Bo narazie on nie wygląda jak jakiś straszny potwór albo człowiek, dziwne proporcje ale ja tam nie wiem jak to ma być w finale.

Napisano
  • Autor

proporcje sa zamierzone /albo sie boje przyznac, ze pochrzanilem;)/

celem modelu ma byc ta chwila zastanowienia: z jakiego powodu ni to czlowiek ni ty wydra

Napisano

hmmm... raczej kiepsko to wygląda - proporcje nie pasują mi do żadnej znanej postaci fantasy, co to będzie za postać? Jak człowiek to musisz to koniecznie zmienić :) Bardzo nienaturalnie wygląda odcinek od ramienia do łokcia - jakoś tak nie anatomicznie... Tak samo badzo dziwnie wyglądają kolana, a facet jast tak wygięty do tyłu że zaraz się złamie. Dawaj dalej, zobaczymy co z tego będzie :)

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

ziomuś: - racja kolana i ramiona /do poprawy/

- wygiecie - w sumie moze lubi duzo plywac;)

Napisano

zdecydowanie nogi powyze kolana zadlugie, szukaj szukaj dobrych kszatltow powodzenia

Napisano
  • Autor

troche malych zmian,

dl. nog nie zmienie, talia zostanie waska ale dodam(albo sprobuje) dodac definicje

 

sugestie mile widziane

 

npc_v14.jpg

Napisano

albo ten koles ma kocyk narzucony na ramiona, albo renka powinna wychodzic bardziej z barku

Napisano
  • Autor

no patrz, a ja chcialem zrobic 'nagi model' a tu od razu zaczalem dodawac ubranie;)

 

sartr: jakas wskazowka gdzie/jak bardziej powinno wychodzic ramie z barku, w danym modelu?

Napisano

ja sadze ze to "ubranko" przestanie byc widoczne po nalozeniu textury ..... a przynajmniej nie bedziesie tak zucac w oczy ;] ......QRde tylko skruc mu te nogi !! ;D

Napisano

i jeszcze jedna uwaga - nie wiem jak TV3D 6.5 ale 6.2 nie tolerowal smoothing groups - rob poki co z nimi ale licz sie z tym ze po exporcie moga zniknac

 

ps. a mi sie korpus podoba :) // pracuj dalej

Napisano

hmm sadzilem ze problem soothing grups tyczy sie formatu .X a w obecnym chyba go juz nie ma ;] ....ale glowy za to nie dam

Napisano

ten wygląda już dużo lepiej :) Idziesz do przodu - to bardzo fajnie :)

ale: ;)

- dziwne proporcje - imo brzuch jest za długi w stosunki do klaty, goleń za krótki w stosunku do uda, jak dodasz dłonie, to ręce też będą zadługie :/

dziwnie rozwiązane jest biodro, wygląda tak jakbyś wymodelował mu majtki :)

goleń wygina się - jakby miał złamana nogę.

poza tym jest naprawdę dobrze i widać durzy progres :)

pozdrawiam :)

Napisano
  • Autor

Ziomus dzieki za uwagi, jakby wszystkie byly takie to kazdy model bylby lepszy

 

-klatka racja trzeba troche opuscic i moze dodac jeden podzial na brzuchu,

-golen coz zlamany -moj blad

-z biodrem to fakt cos mi nie wyszlo ale jak je poprawic/zrobic to nie wiem :/

-golen proporcje zachowane wzor wzialem z onnovanbraam.com male2

-rece dobra dlugosc z dlonmi beda siegac 1,3 uda

 

to co teraz mi przyszlo do glowy to chyba plecy sa troche dziwne;)

pozyjemy poprawimy ;)

jeszcze raz dzieki za uwagi

Napisano

jeżeli chodzi o biodro, to możesz popatrzeć sobie np. tutaj jak inni (debeściaki) rozkładają siatke w tym miejscu. Bardzo pomocny jest też imo ten tutorial.

z goleniem i dłońmi faktycznie mogłem się mylić :)

Ziomus dzieki za uwagi, jakby wszystkie byly takie to kazdy model bylby lepszy

hej, nie ma sprawy ;) my, amtorscy twórcy gier powinniśmy sobie pomagać, nie? ;)

Ja też nie jestem jakimś mega wyjadaczem i też właściwie to zaczynam w low-poly, ale jakbym mógł w czymś pomóc to wal śmiało na GG :)

 

pozdrowienia od burżuja ;)

Napisano

zadne tam debesciaki tylko ludzie tacy jak my Ziomus :),

 

co do modelu to racja z tym co napisal Ziom, dodal by takze zebys w kolanie dal kilka edgy wiecej bo teraz niewiem jkak to sie bedzie zginac przy aniacji, roczka chyba tez ale nie widac przez to ze podswietliles tej saity bardziej :) ogolnie duzy przeskok odostatniego razu

 

aha i ta miednica: wsumie akurat tam mogl bys przyoszczedzic bo az tyle laczen nie bedzie potrzebne tak mysle :)

 

powodzenia!

Napisano
  • Autor

Hatred:

kolanka i lokcie - racja wrzucilem edge

miednica racja zostawilem generalny zarys, przynajmniej tak mi sie wydaje;)

 

Ziomuś:

obaczylem podpatrzylem, zastosowalem dzieki za linki

swoja droga to bylem na dobrej drodze do bycia burzujem;) http://b591.box.net.pl/image/big/kraz.jpg

 

poprawki: tris1054

boh_v1.jpg

 

i nowa postac taki zarcik, troche przerysowany 'sportowiec'

bolo_v2.jpg

Napisano

no widze, ze projekt sie rozrasta: dobrze, dobrze, ... 1sze modele bez polotu, poprawne ale...(mam ten sam problem :\) update GITES,lepszy. juz mozna to texturowac, dodac pasek, noz pod kolano, i fajny koles. , a no i glowa by sie przydala (o|_0)*-

Napisano

no coraz lepiej - widac progress - cos mu sie dziwnego dzieje z miesniami przy barku

Napisano

wow, teraz jest IMO o niebo lepiej :D

jak będziesz robił postępy w takim tempie to aż się boję co będzie za miesiąc czy rok :)

 

pozdry :D

Napisano

ja co prawda sie modelami nie zajmuje ale potencjal w siatce widze :) niebawem na ich bazie powstana pierwsze npc :)

 

tak trzymac soulja

Napisano
  • Autor

sartr: kaptury racja, wciecie chyba powinno byc ale tu jest ono za duze

kurt_hectic: glowa, a jakże ale i tak jej nie bedzie uzywal;)

 

a calej reszcie: panią Danke w sosie wlasnym wiecej niż raz, pzdr;)

 

tris1728 sam nie wiem gdzie nakitralem tyle trojkatow :/

npc1_v2.jpg

Napisano

Ten jest świetny, ale ja bym mu powiększył odrobinę nóżki, w porównaniu do napakowanych barów są nieco kruche, nie wiem też jak te stawy na nogach (odpowiedniki kostek) będą sie deformować.

Napisano

A ja mam jedną uwagę w wypadku ramienia. Przy tym ułożeniu rąk vertexy dla ramienia powiny się trochę skręcać?

 

Wrzucam obrazek by lepiej zaznaczyć:

 

2)wypadku ułorzenia dłoni skierowanej w dół powinny być chyba trochę obrócone vertexy.

1)zaś byłoby OK w momencie gdyby dłóń nie była skierowana do dołu.

 

ramie.jpg

 

Jak się mylę to mnie poprawcie.

Napisano
  • Autor

empeck: nogi sa ok takie cos ala kot, a ze zgieciem w kostce moj blad za malo edgow

 

Christian Noir Stein: wg mnie jest ok a wazny jest ksztalt, w przypadku sportowca ksztalt jest zly(przedramie powinno byc troche splaszczone)

 

dzieki za uwagi napewno nie pojda w las;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności