Napisano 26 Czerwiec 200519 l witam, tajmeniczy npc :P 1088tris krytyka i komentarze mile widziane, a nawet oczekiwane. pzdr
Napisano 26 Czerwiec 200519 l Masz jakiś koncept? Bo narazie on nie wygląda jak jakiś straszny potwór albo człowiek, dziwne proporcje ale ja tam nie wiem jak to ma być w finale.
Napisano 26 Czerwiec 200519 l Autor proporcje sa zamierzone /albo sie boje przyznac, ze pochrzanilem;)/ celem modelu ma byc ta chwila zastanowienia: z jakiego powodu ni to czlowiek ni ty wydra
Napisano 26 Czerwiec 200519 l hmmm... raczej kiepsko to wygląda - proporcje nie pasują mi do żadnej znanej postaci fantasy, co to będzie za postać? Jak człowiek to musisz to koniecznie zmienić :) Bardzo nienaturalnie wygląda odcinek od ramienia do łokcia - jakoś tak nie anatomicznie... Tak samo badzo dziwnie wyglądają kolana, a facet jast tak wygięty do tyłu że zaraz się złamie. Dawaj dalej, zobaczymy co z tego będzie :) pozdrawiam
Napisano 26 Czerwiec 200519 l Autor ziomuś: - racja kolana i ramiona /do poprawy/ - wygiecie - w sumie moze lubi duzo plywac;)
Napisano 26 Czerwiec 200519 l zdecydowanie nogi powyze kolana zadlugie, szukaj szukaj dobrych kszatltow powodzenia
Napisano 27 Czerwiec 200519 l Autor troche malych zmian, dl. nog nie zmienie, talia zostanie waska ale dodam(albo sprobuje) dodac definicje sugestie mile widziane
Napisano 27 Czerwiec 200519 l albo ten koles ma kocyk narzucony na ramiona, albo renka powinna wychodzic bardziej z barku
Napisano 27 Czerwiec 200519 l Autor no patrz, a ja chcialem zrobic 'nagi model' a tu od razu zaczalem dodawac ubranie;) sartr: jakas wskazowka gdzie/jak bardziej powinno wychodzic ramie z barku, w danym modelu?
Napisano 28 Czerwiec 200519 l ja sadze ze to "ubranko" przestanie byc widoczne po nalozeniu textury ..... a przynajmniej nie bedziesie tak zucac w oczy ;] ......QRde tylko skruc mu te nogi !! ;D
Napisano 28 Czerwiec 200519 l i jeszcze jedna uwaga - nie wiem jak TV3D 6.5 ale 6.2 nie tolerowal smoothing groups - rob poki co z nimi ale licz sie z tym ze po exporcie moga zniknac ps. a mi sie korpus podoba :) // pracuj dalej
Napisano 28 Czerwiec 200519 l hmm sadzilem ze problem soothing grups tyczy sie formatu .X a w obecnym chyba go juz nie ma ;] ....ale glowy za to nie dam
Napisano 10 Lipiec 200519 l ten wygląda już dużo lepiej :) Idziesz do przodu - to bardzo fajnie :) ale: ;) - dziwne proporcje - imo brzuch jest za długi w stosunki do klaty, goleń za krótki w stosunku do uda, jak dodasz dłonie, to ręce też będą zadługie :/ dziwnie rozwiązane jest biodro, wygląda tak jakbyś wymodelował mu majtki :) goleń wygina się - jakby miał złamana nogę. poza tym jest naprawdę dobrze i widać durzy progres :) pozdrawiam :)
Napisano 10 Lipiec 200519 l Autor Ziomus dzieki za uwagi, jakby wszystkie byly takie to kazdy model bylby lepszy -klatka racja trzeba troche opuscic i moze dodac jeden podzial na brzuchu, -golen coz zlamany -moj blad -z biodrem to fakt cos mi nie wyszlo ale jak je poprawic/zrobic to nie wiem :/ -golen proporcje zachowane wzor wzialem z onnovanbraam.com male2 -rece dobra dlugosc z dlonmi beda siegac 1,3 uda to co teraz mi przyszlo do glowy to chyba plecy sa troche dziwne;) pozyjemy poprawimy ;) jeszcze raz dzieki za uwagi
Napisano 11 Lipiec 200519 l jeżeli chodzi o biodro, to możesz popatrzeć sobie np. tutaj jak inni (debeściaki) rozkładają siatke w tym miejscu. Bardzo pomocny jest też imo ten tutorial. z goleniem i dłońmi faktycznie mogłem się mylić :) Ziomus dzieki za uwagi, jakby wszystkie byly takie to kazdy model bylby lepszy hej, nie ma sprawy ;) my, amtorscy twórcy gier powinniśmy sobie pomagać, nie? ;) Ja też nie jestem jakimś mega wyjadaczem i też właściwie to zaczynam w low-poly, ale jakbym mógł w czymś pomóc to wal śmiało na GG :) pozdrowienia od burżuja ;)
Napisano 11 Lipiec 200519 l zadne tam debesciaki tylko ludzie tacy jak my Ziomus :), co do modelu to racja z tym co napisal Ziom, dodal by takze zebys w kolanie dal kilka edgy wiecej bo teraz niewiem jkak to sie bedzie zginac przy aniacji, roczka chyba tez ale nie widac przez to ze podswietliles tej saity bardziej :) ogolnie duzy przeskok odostatniego razu aha i ta miednica: wsumie akurat tam mogl bys przyoszczedzic bo az tyle laczen nie bedzie potrzebne tak mysle :) powodzenia!
Napisano 13 Lipiec 200519 l Autor Hatred: kolanka i lokcie - racja wrzucilem edge miednica racja zostawilem generalny zarys, przynajmniej tak mi sie wydaje;) Ziomuś: obaczylem podpatrzylem, zastosowalem dzieki za linki swoja droga to bylem na dobrej drodze do bycia burzujem;) http://b591.box.net.pl/image/big/kraz.jpg poprawki: tris1054 i nowa postac taki zarcik, troche przerysowany 'sportowiec'
Napisano 13 Lipiec 200519 l no widze, ze projekt sie rozrasta: dobrze, dobrze, ... 1sze modele bez polotu, poprawne ale...(mam ten sam problem :\) update GITES,lepszy. juz mozna to texturowac, dodac pasek, noz pod kolano, i fajny koles. , a no i glowa by sie przydala (o|_0)*-
Napisano 13 Lipiec 200519 l no coraz lepiej - widac progress - cos mu sie dziwnego dzieje z miesniami przy barku
Napisano 13 Lipiec 200519 l wow, teraz jest IMO o niebo lepiej :D jak będziesz robił postępy w takim tempie to aż się boję co będzie za miesiąc czy rok :) pozdry :D
Napisano 14 Lipiec 200519 l ja co prawda sie modelami nie zajmuje ale potencjal w siatce widze :) niebawem na ich bazie powstana pierwsze npc :) tak trzymac soulja
Napisano 17 Lipiec 200519 l Autor sartr: kaptury racja, wciecie chyba powinno byc ale tu jest ono za duze kurt_hectic: glowa, a jakże ale i tak jej nie bedzie uzywal;) a calej reszcie: panią Danke w sosie wlasnym wiecej niż raz, pzdr;) tris1728 sam nie wiem gdzie nakitralem tyle trojkatow :/
Napisano 17 Lipiec 200519 l Ten jest świetny, ale ja bym mu powiększył odrobinę nóżki, w porównaniu do napakowanych barów są nieco kruche, nie wiem też jak te stawy na nogach (odpowiedniki kostek) będą sie deformować.
Napisano 17 Lipiec 200519 l A ja mam jedną uwagę w wypadku ramienia. Przy tym ułożeniu rąk vertexy dla ramienia powiny się trochę skręcać? Wrzucam obrazek by lepiej zaznaczyć: 2)wypadku ułorzenia dłoni skierowanej w dół powinny być chyba trochę obrócone vertexy. 1)zaś byłoby OK w momencie gdyby dłóń nie była skierowana do dołu. Jak się mylę to mnie poprawcie.
Napisano 20 Lipiec 200519 l Autor empeck: nogi sa ok takie cos ala kot, a ze zgieciem w kostce moj blad za malo edgow Christian Noir Stein: wg mnie jest ok a wazny jest ksztalt, w przypadku sportowca ksztalt jest zly(przedramie powinno byc troche splaszczone) dzieki za uwagi napewno nie pojda w las;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto