soulja Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 witam, tajmeniczy npc :P 1088tris krytyka i komentarze mile widziane, a nawet oczekiwane. pzdr
AGmakonts Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 Masz jakiś koncept? Bo narazie on nie wygląda jak jakiś straszny potwór albo człowiek, dziwne proporcje ale ja tam nie wiem jak to ma być w finale.
soulja Napisano 26 Czerwiec 2005 Autor Napisano 26 Czerwiec 2005 proporcje sa zamierzone /albo sie boje przyznac, ze pochrzanilem;)/ celem modelu ma byc ta chwila zastanowienia: z jakiego powodu ni to czlowiek ni ty wydra
arcade Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 hmmm... raczej kiepsko to wygląda - proporcje nie pasują mi do żadnej znanej postaci fantasy, co to będzie za postać? Jak człowiek to musisz to koniecznie zmienić :) Bardzo nienaturalnie wygląda odcinek od ramienia do łokcia - jakoś tak nie anatomicznie... Tak samo badzo dziwnie wyglądają kolana, a facet jast tak wygięty do tyłu że zaraz się złamie. Dawaj dalej, zobaczymy co z tego będzie :) pozdrawiam
soulja Napisano 26 Czerwiec 2005 Autor Napisano 26 Czerwiec 2005 ziomuś: - racja kolana i ramiona /do poprawy/ - wygiecie - w sumie moze lubi duzo plywac;)
Hatred Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 zdecydowanie nogi powyze kolana zadlugie, szukaj szukaj dobrych kszatltow powodzenia
soulja Napisano 27 Czerwiec 2005 Autor Napisano 27 Czerwiec 2005 troche malych zmian, dl. nog nie zmienie, talia zostanie waska ale dodam(albo sprobuje) dodac definicje sugestie mile widziane
sartr Napisano 27 Czerwiec 2005 Napisano 27 Czerwiec 2005 albo ten koles ma kocyk narzucony na ramiona, albo renka powinna wychodzic bardziej z barku
soulja Napisano 27 Czerwiec 2005 Autor Napisano 27 Czerwiec 2005 no patrz, a ja chcialem zrobic 'nagi model' a tu od razu zaczalem dodawac ubranie;) sartr: jakas wskazowka gdzie/jak bardziej powinno wychodzic ramie z barku, w danym modelu?
Kakrotto13 Napisano 28 Czerwiec 2005 Napisano 28 Czerwiec 2005 ja sadze ze to "ubranko" przestanie byc widoczne po nalozeniu textury ..... a przynajmniej nie bedziesie tak zucac w oczy ;] ......QRde tylko skruc mu te nogi !! ;D
rzuq Napisano 28 Czerwiec 2005 Napisano 28 Czerwiec 2005 i jeszcze jedna uwaga - nie wiem jak TV3D 6.5 ale 6.2 nie tolerowal smoothing groups - rob poki co z nimi ale licz sie z tym ze po exporcie moga zniknac ps. a mi sie korpus podoba :) // pracuj dalej
Kakrotto13 Napisano 28 Czerwiec 2005 Napisano 28 Czerwiec 2005 hmm sadzilem ze problem soothing grups tyczy sie formatu .X a w obecnym chyba go juz nie ma ;] ....ale glowy za to nie dam
soulja Napisano 10 Lipiec 2005 Autor Napisano 10 Lipiec 2005 'normalny' ludek taki szkielet do wszystkich ludkow 764tr
arcade Napisano 10 Lipiec 2005 Napisano 10 Lipiec 2005 ten wygląda już dużo lepiej :) Idziesz do przodu - to bardzo fajnie :) ale: ;) - dziwne proporcje - imo brzuch jest za długi w stosunki do klaty, goleń za krótki w stosunku do uda, jak dodasz dłonie, to ręce też będą zadługie :/ dziwnie rozwiązane jest biodro, wygląda tak jakbyś wymodelował mu majtki :) goleń wygina się - jakby miał złamana nogę. poza tym jest naprawdę dobrze i widać durzy progres :) pozdrawiam :)
soulja Napisano 10 Lipiec 2005 Autor Napisano 10 Lipiec 2005 Ziomus dzieki za uwagi, jakby wszystkie byly takie to kazdy model bylby lepszy -klatka racja trzeba troche opuscic i moze dodac jeden podzial na brzuchu, -golen coz zlamany -moj blad -z biodrem to fakt cos mi nie wyszlo ale jak je poprawic/zrobic to nie wiem :/ -golen proporcje zachowane wzor wzialem z onnovanbraam.com male2 -rece dobra dlugosc z dlonmi beda siegac 1,3 uda to co teraz mi przyszlo do glowy to chyba plecy sa troche dziwne;) pozyjemy poprawimy ;) jeszcze raz dzieki za uwagi
arcade Napisano 11 Lipiec 2005 Napisano 11 Lipiec 2005 jeżeli chodzi o biodro, to możesz popatrzeć sobie np. tutaj jak inni (debeściaki) rozkładają siatke w tym miejscu. Bardzo pomocny jest też imo ten tutorial. z goleniem i dłońmi faktycznie mogłem się mylić :) Ziomus dzieki za uwagi, jakby wszystkie byly takie to kazdy model bylby lepszy hej, nie ma sprawy ;) my, amtorscy twórcy gier powinniśmy sobie pomagać, nie? ;) Ja też nie jestem jakimś mega wyjadaczem i też właściwie to zaczynam w low-poly, ale jakbym mógł w czymś pomóc to wal śmiało na GG :) pozdrowienia od burżuja ;)
Hatred Napisano 11 Lipiec 2005 Napisano 11 Lipiec 2005 zadne tam debesciaki tylko ludzie tacy jak my Ziomus :), co do modelu to racja z tym co napisal Ziom, dodal by takze zebys w kolanie dal kilka edgy wiecej bo teraz niewiem jkak to sie bedzie zginac przy aniacji, roczka chyba tez ale nie widac przez to ze podswietliles tej saity bardziej :) ogolnie duzy przeskok odostatniego razu aha i ta miednica: wsumie akurat tam mogl bys przyoszczedzic bo az tyle laczen nie bedzie potrzebne tak mysle :) powodzenia!
soulja Napisano 13 Lipiec 2005 Autor Napisano 13 Lipiec 2005 Hatred: kolanka i lokcie - racja wrzucilem edge miednica racja zostawilem generalny zarys, przynajmniej tak mi sie wydaje;) Ziomuś: obaczylem podpatrzylem, zastosowalem dzieki za linki swoja droga to bylem na dobrej drodze do bycia burzujem;) http://b591.box.net.pl/image/big/kraz.jpg poprawki: tris1054 i nowa postac taki zarcik, troche przerysowany 'sportowiec'
kurt_hectic Napisano 13 Lipiec 2005 Napisano 13 Lipiec 2005 no widze, ze projekt sie rozrasta: dobrze, dobrze, ... 1sze modele bez polotu, poprawne ale...(mam ten sam problem :\) update GITES,lepszy. juz mozna to texturowac, dodac pasek, noz pod kolano, i fajny koles. , a no i glowa by sie przydala (o|_0)*-
sartr Napisano 13 Lipiec 2005 Napisano 13 Lipiec 2005 no coraz lepiej - widac progress - cos mu sie dziwnego dzieje z miesniami przy barku
arcade Napisano 13 Lipiec 2005 Napisano 13 Lipiec 2005 wow, teraz jest IMO o niebo lepiej :D jak będziesz robił postępy w takim tempie to aż się boję co będzie za miesiąc czy rok :) pozdry :D
rzuq Napisano 14 Lipiec 2005 Napisano 14 Lipiec 2005 ja co prawda sie modelami nie zajmuje ale potencjal w siatce widze :) niebawem na ich bazie powstana pierwsze npc :) tak trzymac soulja
soulja Napisano 17 Lipiec 2005 Autor Napisano 17 Lipiec 2005 sartr: kaptury racja, wciecie chyba powinno byc ale tu jest ono za duze kurt_hectic: glowa, a jakże ale i tak jej nie bedzie uzywal;) a calej reszcie: panią Danke w sosie wlasnym wiecej niż raz, pzdr;) tris1728 sam nie wiem gdzie nakitralem tyle trojkatow :/
_michal Napisano 17 Lipiec 2005 Napisano 17 Lipiec 2005 Ten jest świetny, ale ja bym mu powiększył odrobinę nóżki, w porównaniu do napakowanych barów są nieco kruche, nie wiem też jak te stawy na nogach (odpowiedniki kostek) będą sie deformować.
Christian Noir Stein Napisano 17 Lipiec 2005 Napisano 17 Lipiec 2005 A ja mam jedną uwagę w wypadku ramienia. Przy tym ułożeniu rąk vertexy dla ramienia powiny się trochę skręcać? Wrzucam obrazek by lepiej zaznaczyć: 2)wypadku ułorzenia dłoni skierowanej w dół powinny być chyba trochę obrócone vertexy. 1)zaś byłoby OK w momencie gdyby dłóń nie była skierowana do dołu. Jak się mylę to mnie poprawcie.
soulja Napisano 20 Lipiec 2005 Autor Napisano 20 Lipiec 2005 empeck: nogi sa ok takie cos ala kot, a ze zgieciem w kostce moj blad za malo edgow Christian Noir Stein: wg mnie jest ok a wazny jest ksztalt, w przypadku sportowca ksztalt jest zly(przedramie powinno byc troche splaszczone) dzieki za uwagi napewno nie pojda w las;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się