mentaller Napisano 20 Lipiec 2005 Autor Napisano 20 Lipiec 2005 w hdri wszystko w porzadku( tak mi sie zdaje), w shaderze szkła reflect był ustawiony na zero, dlatego nic nie odbijał. teraz dałem tam fresnel reflections i powinno byc wszystko ok. nadal pracuję nad tym car paintem.
mentaller Napisano 20 Lipiec 2005 Autor Napisano 20 Lipiec 2005 kolejna porcja renderów. wszystkie się nie zmieściły, to wsadziłem dwa do poprzedniego posta ;-P.
DonVito Corleone Napisano 20 Lipiec 2005 Napisano 20 Lipiec 2005 nooo teraz juz jest ladnie :), najlepsze 1,4,5 render, z topica powyzej
mrkrzysiek Napisano 21 Lipiec 2005 Napisano 21 Lipiec 2005 mi sie podoba czerwomy z 51 ale ten drugi też niejest zły
mentaller Napisano 21 Lipiec 2005 Autor Napisano 21 Lipiec 2005 szkoda że wszystko robiłem na jednym pliku i nie zapisałem go ;-(, ale może jeszcze dziś coś sie pojawi... EDIT: pojawiło się (dodałem pliki). z car paintem dam chyba spokoj. teraz lekka blacharka, znalezienie dobrego hdri i render... ;-P
Predator Napisano 22 Lipiec 2005 Napisano 22 Lipiec 2005 eheh :] ale tych renderkow to narobiles :) Chyba najpierw powinienes skonczyc autko a potem lakierowac :) . Ale treningu nigdy za wiele jak to mowia.
mentaller Napisano 22 Lipiec 2005 Autor Napisano 22 Lipiec 2005 na razie zabrałem się za klepanie karoserii, jednak nie oznacza to, że skończyłem z testami ;-). dzięki za wszelką pomoc. mam jeszcze pytanie - wie ktoś jak zrobić metallic carpaint w vray'u?
GRiPi Napisano 22 Lipiec 2005 Napisano 22 Lipiec 2005 ja kiedys dalem swoj przepis do fR, jest w dziale z materialami hindusa, wystarczy ze zamiast fR-advanced ustawisz standard, a w reflekcie dasz vraymap(no ta mapa co daje raytrace w vrayu :P) a same materialy przed shellackiem dasz do vraymtlwrapper. :P link
..:: WIKTOR ::.. Napisano 23 Lipiec 2005 Napisano 23 Lipiec 2005 Mentaller: ja to bym się cieszył gdybyś "wyklepał" tą cytrynkę do wersji WRC :) Szkoda, że realia świata rajdów wersji WRC tego autka nie wystawią na odcinki specjalne :( Nie zanosi się na to... :(((
mentaller Napisano 23 Lipiec 2005 Autor Napisano 23 Lipiec 2005 kto wie może się za to wezmę - wystarczy wyklepać bardziej nadkola oraz zrobić nowe zderzaki, progi i felgę ;-P
mentaller Napisano 23 Lipiec 2005 Autor Napisano 23 Lipiec 2005 chyba jednak zostane przy czerwonym ;-). mam parę pytań: plane w tle powinien generować odbicia na samochod? czy zmieniać coś w oświetleniu( dobre pytanie...)? zmieniać krzywą fallofa w carpaincie( w tej chwili jest to "smutna" parabola")? oraz czy w finalnym renderze "store with irradiance map" ma byc włączone, a jeśli tak to dlaczego? pozdro
javor Napisano 23 Lipiec 2005 Napisano 23 Lipiec 2005 "smutna" parabola :] hehe teoretycznie powinna to być prawa połowa "uśmiechniętej" paraboli :) tak żeby było naturalnie
GRiPi Napisano 23 Lipiec 2005 Napisano 23 Lipiec 2005 ja tam uzywam zazwyczaj iora 2,5 i to wystarcza bez curvy, plane radze wylaczyc, a to hdri obrocic bo brzydka imho strona jest widoczna na refleksie. oswietlenie raczej najbardziej natoralne jest to z mapy. a co do ostatniego to chyba nie jest ci potrzebne jak oswietlenie idzie z hdri. a i najwazniejsze: to czy dawac cos czy nie, powinienes sam zadecydowac, czy to ci sie podoba czy nie, szczegolnie ze widac iz kompa masz niezlego po ilosci wykonanych renderow :)
Hindus Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 zrób tak - 1) skasuj tego plane'a co masz :P 2) daj pod samochód większego plane'a 3) na envoroment color daj czarny(ten enviroment co masz pod klawiszem "8") 4) na tego plane'a co masz pod wózkiem daj matariał z radialnym gradientem tak żeby w środku plane'a był biały kolor i żeby im dalej tym ciemniej, jak chcesz możesz dać jeszcze sphere na otoczenie :P albo zrób coś takiego jak ma subzeus u siebie http://www.subzeuz.nl/3d/ClioV6/Settings.gif pozdro. ps ładnie wyszedł model ;)
mentaller Napisano 25 Lipiec 2005 Autor Napisano 25 Lipiec 2005 dzieki za podpowiedzi, zabieram sie do roboty. hindus - sproboję coś takiego zrobić, może się uda ;-P GRiPi - "szczegolnie ze widac iz kompa masz niezlego po ilosci wykonanych renderow :)" lol athlon 1700+ , gf4 440mx i 512 ramu i jeszcze dzisiaj zmieniałem spalony wiatraczek od procka ;-PP i jeszcze bonus - parabole;-) EDIT: jeszcze OT: jak sprawdzić temperaturę procka?
Hindus Napisano 25 Lipiec 2005 Napisano 25 Lipiec 2005 i jeszcze bonus - parabole;-) i co my mamy zrobić z tą parabolą :] ?
mentaller Napisano 25 Lipiec 2005 Autor Napisano 25 Lipiec 2005 te rendery to już jakieś uzależnienie... odbicia hdri jednak najbardziej pasują mi w tej wersji co ostatnio. gradient będzie przechodził chyba trochę delikatniej.
RA Napisano 25 Lipiec 2005 Napisano 25 Lipiec 2005 Ja bym optowal za czyms miedzy jedynka a trojka. ;) Zobacz sobie jak Bzyku zrobil lakier w megance. Tam byl nawet podobny odcien lakieru. Moze renowkowe odbicia podsuna ci jakis pomysl. :) pozdrawiam
Hindus Napisano 25 Lipiec 2005 Napisano 25 Lipiec 2005 powiększ plane'a, a zmniejsz gradient w ten sposób żeby to kółko co masz jasne w środku było jeszcze mniejsze, i daj na białe a nie jakieś beżowe ;) coś też samochód łapie dziwnie kolor pomarańczowy to pewnie przez bidge - spróbuj na mono wyrenderować :P ps coś chyba z przodu z tym "trójkątem" na zderzaku jest nie tak :P ps2 dawaj większe rendery :P
mentaller Napisano 25 Lipiec 2005 Autor Napisano 25 Lipiec 2005 RA --> gdybym osiągnął efekt taki jak u Bzyka to byłbym wniebowzięty;-) hindus --> ale to jest białe, tylko ten bridge tak go sciemnia, render mono? - tylko jak? na tym trojkącie bedzie jeszcze ozdobna listewka(jest na niektorych poprzednich renderach) wiec krzywych krawędzi nie bedzie widać ;-P EDIT: a może takie coś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się