Jump to content

pojazd_3d: citroen c4 coupe


Recommended Posts

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

no i są te siatki. attachment nr.3 ukazuje zbliżenie przedniego zderzaka - nie ma tam trójkącika jak mogłoby się wydawać patrząc na rys nr.1. Natomiast rys nr.4 ukazuje uszczejkę na przedniej szybie, której na innych renderach praktycznie nie widać ;-)

Link to comment
Share on other sites

nie chciał bym cie tu zaraz chwalić ale jest poprawnie :P

 

Cytat:

Napisał hindus

pokaż całość a nie zderzak :P zderzak fajny ale reszta ?

 

 

po prostu byłeś zbyt szybki ;-)

 

pozatym że wolny jestes :P

 

może na przyszłośc większe siateczki najlepiej z viewporta nie renderowane ;) pozdro.

Link to comment
Share on other sites

całkiem ładnie :]

a może byś się pokusił na wersje z conceptu WRC ??? z tymi spojlerami i niskim zawieszeniem wygląda o niebo lepiej :D

 

nie potwierdzam nie zaprzeczam ;-), jak ukończę normalną wersję to kto wie? bo trzeba przyznać,że w wersji wrc prezentuje się korzystniej(przynajmniej na koncept art). szkoda że w necie nie ma zbyt dużo referek wrc :-(.

Link to comment
Share on other sites

kurde...jak ustawic ta mape hdri:(....probowałemzu tyle razy i wogole atu nic nie wychodzi...uzywam mental raya z teco co wiem tam nie ma zadnego suwaka typu bitmap hdri tyko ta mape sie bierze z zwyklej bitmap tylo ze w formacie hdri...ale jak to ustawic to ja nie wiem:(...mzoe dałbysjakis przepis...oczywiscie to jest tylko prosba:p...po zatym projekcik bardzo ładby juz czekam na szczegoly i finalna wersje...ile zajeło ci modelwoanie??

Link to comment
Share on other sites

DonVito Corleone - próbowałem praktycznie z wszystkimi hdrkami z max3d.pl ;-). poszukuję czegoś wyjątkowego ;-P.

miwt - opcja offset. zmieniając parametry zmieniasz ustawienie mapy(U - poziome, V - pionowe). a modelowanie troche czasu zajęło jakieś 1,5 tygodnia 2-4 h dziennie

Link to comment
Share on other sites

ja na wozy to proponuje bridge1_color, daje bardzo ladne odbicia pod motami, tylko na oryginalnosc z nia to nie masz co liczyc :P a najlepiej to zrob rendery studyjne bez hdri, bedzie realistycznie :)

Link to comment
Share on other sites

no i znowu coś wyskrobałem ;-)

render z lakierem--> miało wyjść jak render studyjny ,ale chyba nie wyszlo

oraz pytanie dla vrayowców: poniższy render (vray light+target direct & GI) wykonany z włączonym "store with irradiance map" (dla vraylight), gdy odznaczam tą opcje, to na lakierze pojawia się ta niechciana ziarnistość na lakierze. dlaczego? bo domyslam sie, ze jedynym sposobem by to zniwelować to zwiekszyć subdivisions ;-(.

Link to comment
Share on other sites

Osz cholera, ale ladny... material .... opony! Zdradz tajemnice jezeli mozesz, co i jak poustawiales przy niej. Wielkie dzieki z gory :]

 

EDIT:

Wlasnie zmniejszylem sobie jasnosc na ekranie i material duzo stracil w porownaniu z pierwszy wrazeniem, niemniej jednak podtrzymuje prosbe o parametry - moga byc dobra baza do dalszego tweak'. Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy