Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano
  • Autor

w hdri wszystko w porzadku( tak mi sie zdaje), w shaderze szkła reflect był ustawiony na zero, dlatego nic nie odbijał. teraz dałem tam fresnel reflections i powinno byc wszystko ok. nadal pracuję nad tym car paintem.

  • Odpowiedzi 75
  • Wyświetleń 12,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

kolejna porcja renderów. wszystkie się nie zmieściły, to wsadziłem dwa do poprzedniego posta ;-P.

Napisano
  • Autor

szkoda że wszystko robiłem na jednym pliku i nie zapisałem go ;-(, ale może jeszcze dziś coś sie pojawi...

 

EDIT: pojawiło się (dodałem pliki). z car paintem dam chyba spokoj. teraz lekka blacharka, znalezienie dobrego hdri i render... ;-P

Napisano

eheh :] ale tych renderkow to narobiles :) Chyba najpierw powinienes skonczyc autko a potem lakierowac :) . Ale treningu nigdy za wiele jak to mowia.

Napisano
  • Autor

na razie zabrałem się za klepanie karoserii, jednak nie oznacza to, że skończyłem z testami ;-). dzięki za wszelką pomoc. mam jeszcze pytanie - wie ktoś jak zrobić metallic carpaint w vray'u?

Napisano

ja kiedys dalem swoj przepis do fR, jest w dziale z materialami hindusa, wystarczy ze zamiast fR-advanced ustawisz standard, a w reflekcie dasz vraymap(no ta mapa co daje raytrace w vrayu :P) a same materialy przed shellackiem dasz do vraymtlwrapper. :P

 

link

Napisano

Mentaller: ja to bym się cieszył gdybyś "wyklepał" tą cytrynkę do wersji WRC :) Szkoda, że realia świata rajdów wersji WRC tego autka nie wystawią na odcinki specjalne :( Nie zanosi się na to... :(((

Napisano
  • Autor

kto wie może się za to wezmę - wystarczy wyklepać bardziej nadkola oraz zrobić nowe zderzaki, progi i felgę ;-P

Napisano
  • Autor

chyba jednak zostane przy czerwonym ;-). mam parę pytań:

 

plane w tle powinien generować odbicia na samochod?

czy zmieniać coś w oświetleniu( dobre pytanie...)?

zmieniać krzywą fallofa w carpaincie( w tej chwili jest to "smutna" parabola")?

oraz czy w finalnym renderze "store with irradiance map" ma byc włączone, a jeśli tak to dlaczego?

 

pozdro

Napisano

"smutna" parabola :] hehe

teoretycznie powinna to być prawa połowa "uśmiechniętej" paraboli :) tak żeby było naturalnie

Napisano

ja tam uzywam zazwyczaj iora 2,5 i to wystarcza bez curvy, plane radze wylaczyc, a to hdri obrocic bo brzydka imho strona jest widoczna na refleksie. oswietlenie raczej najbardziej natoralne jest to z mapy. a co do ostatniego to chyba nie jest ci potrzebne jak oswietlenie idzie z hdri. a i najwazniejsze: to czy dawac cos czy nie, powinienes sam zadecydowac, czy to ci sie podoba czy nie, szczegolnie ze widac iz kompa masz niezlego po ilosci wykonanych renderow :)

Napisano

zrób tak -

1) skasuj tego plane'a co masz :P

2) daj pod samochód większego plane'a

3) na envoroment color daj czarny(ten enviroment co masz pod klawiszem "8")

4) na tego plane'a co masz pod wózkiem daj matariał z radialnym gradientem tak żeby w środku plane'a był biały kolor i żeby im dalej tym ciemniej, jak chcesz możesz dać jeszcze sphere na otoczenie :P

 

albo zrób coś takiego jak ma subzeus u siebie

http://www.subzeuz.nl/3d/ClioV6/Settings.gif

 

pozdro.

 

ps ładnie wyszedł model ;)

Napisano
  • Autor

dzieki za podpowiedzi, zabieram sie do roboty.

hindus - sproboję coś takiego zrobić, może się uda ;-P

GRiPi -

"szczegolnie ze widac iz kompa masz niezlego po ilosci wykonanych renderow :)"

lol athlon 1700+ , gf4 440mx i 512 ramu i jeszcze dzisiaj zmieniałem spalony wiatraczek od procka ;-PP

 

i jeszcze bonus - parabole;-)

 

EDIT:

 

jeszcze OT: jak sprawdzić temperaturę procka?

Napisano
i jeszcze bonus - parabole;-)
i co my mamy zrobić z tą parabolą :] ?
Napisano
  • Autor

te rendery to już jakieś uzależnienie... odbicia hdri jednak najbardziej pasują mi w tej wersji co ostatnio. gradient będzie przechodził chyba trochę delikatniej.

Napisano

Ja bym optowal za czyms miedzy jedynka a trojka. ;)

Zobacz sobie jak Bzyku zrobil lakier w megance. Tam byl nawet podobny odcien lakieru. Moze renowkowe odbicia podsuna ci jakis pomysl. :)

 

pozdrawiam

Napisano

powiększ plane'a, a zmniejsz gradient w ten sposób żeby to kółko co masz jasne w środku było jeszcze mniejsze, i daj na białe a nie jakieś beżowe ;) coś też samochód łapie dziwnie kolor pomarańczowy to pewnie przez bidge - spróbuj na mono wyrenderować :P

 

ps coś chyba z przodu z tym "trójkątem" na zderzaku jest nie tak :P

ps2 dawaj większe rendery :P

Napisano
  • Autor

RA --> gdybym osiągnął efekt taki jak u Bzyka to byłbym wniebowzięty;-)

hindus --> ale to jest białe, tylko ten bridge tak go sciemnia, render mono? - tylko jak? na tym trojkącie bedzie jeszcze ozdobna listewka(jest na niektorych poprzednich renderach) wiec krzywych krawędzi nie bedzie widać ;-P

 

EDIT:

 

a może takie coś?

 

ClioV6-030%20copy.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.