Napisano 20 Lipiec 200519 l Autor w hdri wszystko w porzadku( tak mi sie zdaje), w shaderze szkła reflect był ustawiony na zero, dlatego nic nie odbijał. teraz dałem tam fresnel reflections i powinno byc wszystko ok. nadal pracuję nad tym car paintem.
Napisano 20 Lipiec 200519 l Autor kolejna porcja renderów. wszystkie się nie zmieściły, to wsadziłem dwa do poprzedniego posta ;-P.
Napisano 21 Lipiec 200519 l Autor szkoda że wszystko robiłem na jednym pliku i nie zapisałem go ;-(, ale może jeszcze dziś coś sie pojawi... EDIT: pojawiło się (dodałem pliki). z car paintem dam chyba spokoj. teraz lekka blacharka, znalezienie dobrego hdri i render... ;-P
Napisano 22 Lipiec 200519 l eheh :] ale tych renderkow to narobiles :) Chyba najpierw powinienes skonczyc autko a potem lakierowac :) . Ale treningu nigdy za wiele jak to mowia.
Napisano 22 Lipiec 200519 l Autor na razie zabrałem się za klepanie karoserii, jednak nie oznacza to, że skończyłem z testami ;-). dzięki za wszelką pomoc. mam jeszcze pytanie - wie ktoś jak zrobić metallic carpaint w vray'u?
Napisano 22 Lipiec 200519 l ja kiedys dalem swoj przepis do fR, jest w dziale z materialami hindusa, wystarczy ze zamiast fR-advanced ustawisz standard, a w reflekcie dasz vraymap(no ta mapa co daje raytrace w vrayu :P) a same materialy przed shellackiem dasz do vraymtlwrapper. :P link
Napisano 23 Lipiec 200519 l Mentaller: ja to bym się cieszył gdybyś "wyklepał" tą cytrynkę do wersji WRC :) Szkoda, że realia świata rajdów wersji WRC tego autka nie wystawią na odcinki specjalne :( Nie zanosi się na to... :(((
Napisano 23 Lipiec 200519 l Autor kto wie może się za to wezmę - wystarczy wyklepać bardziej nadkola oraz zrobić nowe zderzaki, progi i felgę ;-P
Napisano 23 Lipiec 200519 l Autor chyba jednak zostane przy czerwonym ;-). mam parę pytań: plane w tle powinien generować odbicia na samochod? czy zmieniać coś w oświetleniu( dobre pytanie...)? zmieniać krzywą fallofa w carpaincie( w tej chwili jest to "smutna" parabola")? oraz czy w finalnym renderze "store with irradiance map" ma byc włączone, a jeśli tak to dlaczego? pozdro
Napisano 23 Lipiec 200519 l "smutna" parabola :] hehe teoretycznie powinna to być prawa połowa "uśmiechniętej" paraboli :) tak żeby było naturalnie
Napisano 23 Lipiec 200519 l ja tam uzywam zazwyczaj iora 2,5 i to wystarcza bez curvy, plane radze wylaczyc, a to hdri obrocic bo brzydka imho strona jest widoczna na refleksie. oswietlenie raczej najbardziej natoralne jest to z mapy. a co do ostatniego to chyba nie jest ci potrzebne jak oswietlenie idzie z hdri. a i najwazniejsze: to czy dawac cos czy nie, powinienes sam zadecydowac, czy to ci sie podoba czy nie, szczegolnie ze widac iz kompa masz niezlego po ilosci wykonanych renderow :)
Napisano 24 Lipiec 200519 l zrób tak - 1) skasuj tego plane'a co masz :P 2) daj pod samochód większego plane'a 3) na envoroment color daj czarny(ten enviroment co masz pod klawiszem "8") 4) na tego plane'a co masz pod wózkiem daj matariał z radialnym gradientem tak żeby w środku plane'a był biały kolor i żeby im dalej tym ciemniej, jak chcesz możesz dać jeszcze sphere na otoczenie :P albo zrób coś takiego jak ma subzeus u siebie http://www.subzeuz.nl/3d/ClioV6/Settings.gif pozdro. ps ładnie wyszedł model ;)
Napisano 25 Lipiec 200519 l Autor dzieki za podpowiedzi, zabieram sie do roboty. hindus - sproboję coś takiego zrobić, może się uda ;-P GRiPi - "szczegolnie ze widac iz kompa masz niezlego po ilosci wykonanych renderow :)" lol athlon 1700+ , gf4 440mx i 512 ramu i jeszcze dzisiaj zmieniałem spalony wiatraczek od procka ;-PP i jeszcze bonus - parabole;-) EDIT: jeszcze OT: jak sprawdzić temperaturę procka?
Napisano 25 Lipiec 200519 l Autor te rendery to już jakieś uzależnienie... odbicia hdri jednak najbardziej pasują mi w tej wersji co ostatnio. gradient będzie przechodził chyba trochę delikatniej.
Napisano 25 Lipiec 200519 l Ja bym optowal za czyms miedzy jedynka a trojka. ;) Zobacz sobie jak Bzyku zrobil lakier w megance. Tam byl nawet podobny odcien lakieru. Moze renowkowe odbicia podsuna ci jakis pomysl. :) pozdrawiam
Napisano 25 Lipiec 200519 l powiększ plane'a, a zmniejsz gradient w ten sposób żeby to kółko co masz jasne w środku było jeszcze mniejsze, i daj na białe a nie jakieś beżowe ;) coś też samochód łapie dziwnie kolor pomarańczowy to pewnie przez bidge - spróbuj na mono wyrenderować :P ps coś chyba z przodu z tym "trójkątem" na zderzaku jest nie tak :P ps2 dawaj większe rendery :P
Napisano 25 Lipiec 200519 l Autor RA --> gdybym osiągnął efekt taki jak u Bzyka to byłbym wniebowzięty;-) hindus --> ale to jest białe, tylko ten bridge tak go sciemnia, render mono? - tylko jak? na tym trojkącie bedzie jeszcze ozdobna listewka(jest na niektorych poprzednich renderach) wiec krzywych krawędzi nie bedzie widać ;-P EDIT: a może takie coś?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto