Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

w hdri wszystko w porzadku( tak mi sie zdaje), w shaderze szkła reflect był ustawiony na zero, dlatego nic nie odbijał. teraz dałem tam fresnel reflections i powinno byc wszystko ok. nadal pracuję nad tym car paintem.

  • Odpowiedzi 75
  • Wyświetleń 12,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

kolejna porcja renderów. wszystkie się nie zmieściły, to wsadziłem dwa do poprzedniego posta ;-P.

Napisano
  • Autor

szkoda że wszystko robiłem na jednym pliku i nie zapisałem go ;-(, ale może jeszcze dziś coś sie pojawi...

 

EDIT: pojawiło się (dodałem pliki). z car paintem dam chyba spokoj. teraz lekka blacharka, znalezienie dobrego hdri i render... ;-P

Napisano

eheh :] ale tych renderkow to narobiles :) Chyba najpierw powinienes skonczyc autko a potem lakierowac :) . Ale treningu nigdy za wiele jak to mowia.

Napisano
  • Autor

na razie zabrałem się za klepanie karoserii, jednak nie oznacza to, że skończyłem z testami ;-). dzięki za wszelką pomoc. mam jeszcze pytanie - wie ktoś jak zrobić metallic carpaint w vray'u?

Napisano

ja kiedys dalem swoj przepis do fR, jest w dziale z materialami hindusa, wystarczy ze zamiast fR-advanced ustawisz standard, a w reflekcie dasz vraymap(no ta mapa co daje raytrace w vrayu :P) a same materialy przed shellackiem dasz do vraymtlwrapper. :P

 

link

Napisano

Mentaller: ja to bym się cieszył gdybyś "wyklepał" tą cytrynkę do wersji WRC :) Szkoda, że realia świata rajdów wersji WRC tego autka nie wystawią na odcinki specjalne :( Nie zanosi się na to... :(((

Napisano
  • Autor

kto wie może się za to wezmę - wystarczy wyklepać bardziej nadkola oraz zrobić nowe zderzaki, progi i felgę ;-P

Napisano
  • Autor

chyba jednak zostane przy czerwonym ;-). mam parę pytań:

 

plane w tle powinien generować odbicia na samochod?

czy zmieniać coś w oświetleniu( dobre pytanie...)?

zmieniać krzywą fallofa w carpaincie( w tej chwili jest to "smutna" parabola")?

oraz czy w finalnym renderze "store with irradiance map" ma byc włączone, a jeśli tak to dlaczego?

 

pozdro

Napisano

"smutna" parabola :] hehe

teoretycznie powinna to być prawa połowa "uśmiechniętej" paraboli :) tak żeby było naturalnie

Napisano

ja tam uzywam zazwyczaj iora 2,5 i to wystarcza bez curvy, plane radze wylaczyc, a to hdri obrocic bo brzydka imho strona jest widoczna na refleksie. oswietlenie raczej najbardziej natoralne jest to z mapy. a co do ostatniego to chyba nie jest ci potrzebne jak oswietlenie idzie z hdri. a i najwazniejsze: to czy dawac cos czy nie, powinienes sam zadecydowac, czy to ci sie podoba czy nie, szczegolnie ze widac iz kompa masz niezlego po ilosci wykonanych renderow :)

Napisano

zrób tak -

1) skasuj tego plane'a co masz :P

2) daj pod samochód większego plane'a

3) na envoroment color daj czarny(ten enviroment co masz pod klawiszem "8")

4) na tego plane'a co masz pod wózkiem daj matariał z radialnym gradientem tak żeby w środku plane'a był biały kolor i żeby im dalej tym ciemniej, jak chcesz możesz dać jeszcze sphere na otoczenie :P

 

albo zrób coś takiego jak ma subzeus u siebie

http://www.subzeuz.nl/3d/ClioV6/Settings.gif

 

pozdro.

 

ps ładnie wyszedł model ;)

Napisano
  • Autor

dzieki za podpowiedzi, zabieram sie do roboty.

hindus - sproboję coś takiego zrobić, może się uda ;-P

GRiPi -

"szczegolnie ze widac iz kompa masz niezlego po ilosci wykonanych renderow :)"

lol athlon 1700+ , gf4 440mx i 512 ramu i jeszcze dzisiaj zmieniałem spalony wiatraczek od procka ;-PP

 

i jeszcze bonus - parabole;-)

 

EDIT:

 

jeszcze OT: jak sprawdzić temperaturę procka?

Napisano
i jeszcze bonus - parabole;-)
i co my mamy zrobić z tą parabolą :] ?
Napisano
  • Autor

te rendery to już jakieś uzależnienie... odbicia hdri jednak najbardziej pasują mi w tej wersji co ostatnio. gradient będzie przechodził chyba trochę delikatniej.

Napisano

Ja bym optowal za czyms miedzy jedynka a trojka. ;)

Zobacz sobie jak Bzyku zrobil lakier w megance. Tam byl nawet podobny odcien lakieru. Moze renowkowe odbicia podsuna ci jakis pomysl. :)

 

pozdrawiam

Napisano

powiększ plane'a, a zmniejsz gradient w ten sposób żeby to kółko co masz jasne w środku było jeszcze mniejsze, i daj na białe a nie jakieś beżowe ;) coś też samochód łapie dziwnie kolor pomarańczowy to pewnie przez bidge - spróbuj na mono wyrenderować :P

 

ps coś chyba z przodu z tym "trójkątem" na zderzaku jest nie tak :P

ps2 dawaj większe rendery :P

Napisano
  • Autor

RA --> gdybym osiągnął efekt taki jak u Bzyka to byłbym wniebowzięty;-)

hindus --> ale to jest białe, tylko ten bridge tak go sciemnia, render mono? - tylko jak? na tym trojkącie bedzie jeszcze ozdobna listewka(jest na niektorych poprzednich renderach) wiec krzywych krawędzi nie bedzie widać ;-P

 

EDIT:

 

a może takie coś?

 

ClioV6-030%20copy.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności