Napisano 5 Lipiec 200519 l Chciałbym Was zaprosić do mini-bitwy - tych aktorzy nie wzieli udzialu w Bitwie3d i tych ktorzy wzieli – po prostu wszystkich. Scena ma przedstawiać wieżę strażniczą wg następujących zasad: - niekoniecznie stuprocentowa zgodność z załączonym konceptem, ale podobieństwo powinno być duże (i odpowiadając na pytanie hcpiter666: możesz wykazać sie inwencją i urozmaicić scene innymi elementami) - żołnierza nie jest obowiązkowy, więc pewnie i tak się za niego nie zabierze; - może to oczywiste, ale napiszę: teksturować też trzeba - jakieś tło, aby budynek nie wisiał w powietrzu (renderowane lub ze zdjęcia), z konceptu nie da sie wywnioskowac, w jakim terenie znajduje sie budynek, wiec moze to być Kamczatka, pustynia, tundra lub jeszcze inne krajobrazy; - jeśli chcesz wziąć udział to daj mi jasno znać (mail, gg, post w tym wątku – obojętne jak). Prace ukończyli: - Busiu - JunioR - max_noob - mkk3a (link do wątku w Finished 3D) - Simple_man - wizz TERMIN UKOŃCZENIA: 16 listopada 2005 r.
Napisano 5 Lipiec 200519 l no ok ... zaczalem to robic nim powstala bitwa - ale chyba sie nie pogniewacie bo to moj moze 4/5 model w maxie. ok to tyle...zapraszam do udzialu vertices:467 faces:386 czas: ok 5 godzin za przerwami na sranie, sklep, obiad
Napisano 6 Lipiec 200519 l Nie ulega wontpliwości że mkkea jest tu favorytem ale przecież tu o zabawe chodzi więc się włanczam. Jak narazie czas wykonania to jakieś prawie całe popołudnie :P poly około 5000.
Napisano 6 Lipiec 200519 l Witam ! Mam zamiar przyłączyc sie do bitwy tylko mam pytanie czy do tej wieży można dodać jakies obiekty ??
Napisano 6 Lipiec 200519 l faworyt faworytem - ja sie bynajmniej nie poddam - btw to co zrobilem to z zalozenia low poly mialo byc - teraz widze ze daleko nie zajde wiec zaczynam od nowa...od jutro albo po jutra. a tylko pamietajcie ja w 3d jakies 2/3 tygodnie siedze;p ta bitwa ma mnie zmotywowac do odkrywania maxa;] hcpiter666 : lepiej bedzie jak bedziemy sie opierali na koncepcie...ofkoz procz zolnierza pozdro zapraszamy dalej!
Napisano 6 Lipiec 200519 l A sorki że sie tak zapytam bo ja pierwszy raz w takim czymś biore udział. Trza tu texturować i całą scene robić czy tylko modela ? :>
Napisano 6 Lipiec 200519 l hmm... no bez tekstur to tu jest jakies 20 minut modelowania, wiec nie mialoby to sensu. ;)
Napisano 7 Lipiec 200519 l Autor wizz - teksturować oczywiście trzeba, nie pisałem o tym, bo myslalem ze to oczywiste :) żołnierz nie jest obowiązkowy, natomiast tło - albo własne, albo wkomponowanie w zdjęcie
Napisano 13 Lipiec 200519 l Ja też bym chętnie wziął udział w bitwie,prosił bym o dopisanie mnie na listę :)
Napisano 13 Lipiec 200519 l No fajnie sobie tu wiezyczkujecie. ;) Chveti, kibicuje Ci, wiec staraj sie. :) pozdrawiam
Napisano 13 Lipiec 200519 l no fajnie fajnie, mozna dla rozrywki pobawic sie w modeling wiezy... moge tez wziasc udzial?
Napisano 13 Lipiec 200519 l RA - dzięki. dobra , kilka desek zrobionych. następny update to będzie już 80% finished. ps. na drzwiach pod wentylacją jest okienko czy kartka? ja mam wrzażenie że tam gwoździe są wbite. edit------------------------------------ dodaje kilka renderow reszta w nastepnym poscie.
Napisano 13 Lipiec 200519 l dobra jakies 96% finished , jeszcze pare dupereli (antenki itp.) i po modelowaniu budynku. calosc okolo 3h20min.Później jakieś pagórki pustynne , textury i finish. PS. RA odezwij sie na gg w wolnej chwili :)
Napisano 14 Lipiec 200519 l nie no to juz jest przesada :p chventi - niezaduzo detali ty chcesz zobaczyc te śróbki (chyba w rozdzielczosci 3000 x 3000) jak tam chcecie work
Napisano 14 Lipiec 200519 l Ok teraz moja kolej, nieprzesadzałem z szczegułami jak niektórzy, to jakiec 80 % modelingu, ja zamierzam bardziej zająć sie sceną niż samą wieżą... cdn
Napisano 14 Lipiec 200519 l Autor o kurde, ale luda sie zgłosiło :) teraz juz na pewno nie jestem faworytem - ale to w koncu dobrze: bede miał wiekszą motywacje (gdyby nie Chveti, to pewnie bym miał modeling w 99%, ale chyba chyba jednak jeszcze dużo do poprawy jest) no ale koniec tego gadania, czas na render (pierwszy po zmianie renderera ze scanline'a na v-raya :))
Napisano 14 Lipiec 200519 l dobra lecą kommenty ode mnie :D : Młody - nie ma desek ;) mkk3a - bardzo fajny początek wizz - bardzo ładnie , daj jakiś większy render Busiu - również ładnie , ten klimatyzator(?) na zewnątrz dopracuj , góra wieży chyba za niska (spróbój dopasować bipeda , musi mieć okno na wysokości bioder).A tak to super ;) inne odpowiedzi: Leleń - dzięki wizz - dzięki Busiu - dzięki , musiałem wstawiać śrubki bo tu nie ma na co detali dawać.Szczegółów będzie więcej bo później do portfolio close-upy porobie. pozdr. EDIT--------------------------- mkk3a - wypas :) myślę tylko że deski za równe i za dużo kamer a tak to nice. Przez Ciebie będę musiał robić środek wieży....osz ty wrrrr ;)
Napisano 14 Lipiec 200519 l No panowie bardzo ladnie :D. Przylaczylbym sie, ale widac, ze juz konczycie, wiec dam sobie spokoj :>.
Napisano 14 Lipiec 200519 l ja tez tak mysle ale jest termin nieograniczony, wiec se powolku bede robil bez stresu;)
Napisano 14 Lipiec 200519 l No no niezłe postępy tu widze :D więc i ja nie pozostaje w tyle. taadaa ! :D
Napisano 14 Lipiec 200519 l ładnie wizz , ładnie - jedna uwaga oni tam nie mają okien - tam jest szkło wstadzone w drewnianą ramę ;) to jest jakieś zadupie i chatka z drewna :D
Napisano 14 Lipiec 200519 l widzicie tylko mkk3a zaczął coś grzebać w środku ..musiałem wnętrze otworzyć i w efekcie progres spadł do jakiś 85% :P Nakombinowałem się nad otwarciem w cholere bo miałem wszystko jako 1 obiekt (wieza + domek) Tutaj taki malutki updacik :Antena , to coś na wiatr (nie pamiętam nazwy) , kawałek środka. pozdr.
Napisano 14 Lipiec 200519 l Równierz postanowiłem przyłaczyc sie do mini bitwy, przedstawiam wam moj skromniutki projekt:
Napisano 14 Lipiec 200519 l Ostatnio sie martwiłem bo tu sie nic nie działo a tu prosze, niezła jazda :D ( zaczołem juz robić pare texturek, choć u mnie z tym kiepsko )
Napisano 14 Lipiec 200519 l textury - to na czym polegne :[ EDIT - - - - - - - - - - - - - - - - - a nie mówiłem :[
Napisano 15 Lipiec 200519 l Autor JunioR - witam w minibitwie :) popraw nieco proporcje (wieza wydaje sie troche gruba), chyba ze to celowy zabieg ;) z tym texturowaniem to równe szanse, bo prawie wszyscy mowią ze na tym etapie polegną, ja tez :P
Napisano 15 Lipiec 200519 l Busiu troche za ciemne rendery, mało widać :( A co do wiezy to chciałem ją zrobić troche taką przysadzistą.
Napisano 15 Lipiec 200519 l za duży bump , zwiększ powtarzalność bo się trochę rozciąga.Deski tak nie wyglądają :P Spróbój znaleźć kilka zdjęć desek i z nich sklecić texturę. u mnie textura wygląda tak jak w załączniku EDIT---------------------- A tu tak się bawiłem z nieudanym efektem :P
Napisano 15 Lipiec 200519 l z przykroscia to musze powiedziec: nie moge wziasc udziala w mini-bitwie, czas mi nie pozwala za duzo pracy mam przy bitwie 3d nie zdaze.. mysle ze mnie nie pobijecie.. jeszcze raz sorki. Pozdrawiam i zycze milej zabawy oraz powodzenia wszystkim:)
Napisano 15 Lipiec 200519 l Ok karzdy sie chcwali teksturamki to teraz ja ... (prosze o ocene i komentarz)
Napisano 15 Lipiec 200519 l DonVito Corleone - dzięki ;) dobra , ja tu pokazuje w 60% otexturowaną wieżę. Po bitwie udostępnie texturki. btw.zna ktoś jakieś linki do HQ zdjęć pod environment?
Napisano 16 Lipiec 200519 l DonVito Corleone - masz racje te deski sa bardziej do podłogi niz do zewnątrz ale zmienie lekko odcien z/w bije piane do placka :]
Napisano 16 Lipiec 200519 l Ale jesteście kolesie, pieprzycie wszyscy że texturowanie to przerąbane i że nikt nic nie umie a tu takie texturki widze :O hohoh :/
Napisano 16 Lipiec 200519 l pare moich wypocin http://szuruburu18.w.interia.pl/wieza%20test%202.jpg http://szuruburu18.w.interia.pl/wieza%20test%201.jpg
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto