Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chciałbym Was zaprosić do mini-bitwy - tych aktorzy nie wzieli udzialu w Bitwie3d i tych ktorzy wzieli – po prostu wszystkich. Scena ma przedstawiać wieżę strażniczą wg następujących zasad:

- niekoniecznie stuprocentowa zgodność z załączonym konceptem, ale podobieństwo powinno być duże (i odpowiadając na pytanie hcpiter666: możesz wykazać sie inwencją i urozmaicić scene innymi elementami)

- żołnierza nie jest obowiązkowy, więc pewnie i tak się za niego nie zabierze;

- może to oczywiste, ale napiszę: teksturować też trzeba

- jakieś tło, aby budynek nie wisiał w powietrzu (renderowane lub ze zdjęcia), z konceptu nie da sie wywnioskowac, w jakim terenie znajduje sie budynek, wiec moze to być Kamczatka, pustynia, tundra lub jeszcze inne krajobrazy;

- jeśli chcesz wziąć udział to daj mi jasno znać (mail, gg, post w tym wątku – obojętne jak).

 

Prace ukończyli:

- Busiu

- JunioR

- max_noob

- mkk3a (link do wątku w Finished 3D)

- Simple_man

- wizz

 

TERMIN UKOŃCZENIA: 16 listopada 2005 r.

  • Odpowiedzi 180
  • Wyświetleń 21,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no ok ...

 

zaczalem to robic nim powstala bitwa - ale chyba sie nie pogniewacie bo to moj moze 4/5 model w maxie. ok to tyle...zapraszam do udzialu

 

vertices:467

faces:386

 

czas: ok 5 godzin za przerwami na sranie, sklep, obiad

Napisano

Nie ulega wontpliwości że mkkea jest tu favorytem ale przecież tu o zabawe chodzi więc się włanczam. Jak narazie czas wykonania to jakieś prawie całe popołudnie :P poly około 5000.

Napisano

Witam ! Mam zamiar przyłączyc sie do bitwy tylko mam pytanie czy do tej wieży można dodać jakies obiekty ??

Napisano

faworyt faworytem - ja sie bynajmniej nie poddam - btw to co zrobilem to z zalozenia low poly mialo byc - teraz widze ze daleko nie zajde wiec zaczynam od nowa...od jutro albo po jutra. a tylko pamietajcie ja w 3d jakies 2/3 tygodnie siedze;p ta bitwa ma mnie zmotywowac do odkrywania maxa;]

 

hcpiter666 : lepiej bedzie jak bedziemy sie opierali na koncepcie...ofkoz procz zolnierza

 

pozdro zapraszamy dalej!

Napisano

A sorki że sie tak zapytam bo ja pierwszy raz w takim czymś biore udział. Trza tu texturować i całą scene robić czy tylko modela ? :>

Napisano

hmm... no bez tekstur to tu jest jakies 20 minut modelowania, wiec nie mialoby to sensu. ;)

Napisano
  • Autor

wizz - teksturować oczywiście trzeba, nie pisałem o tym, bo myslalem ze to oczywiste :) żołnierz nie jest obowiązkowy, natomiast tło - albo własne, albo wkomponowanie w zdjęcie

Napisano

Ja też bym chętnie wziął udział w bitwie,prosił bym o dopisanie mnie na listę :)

Napisano

No fajnie sobie tu wiezyczkujecie. ;)

Chveti, kibicuje Ci, wiec staraj sie. :)

 

pozdrawiam

Napisano

no fajnie fajnie, mozna dla rozrywki pobawic sie w modeling wiezy... moge tez wziasc udzial?

Napisano

RA - dzięki.

 

 

 

dobra , kilka desek zrobionych.

następny update to będzie już 80% finished.

 

ps. na drzwiach pod wentylacją jest okienko czy kartka? ja mam wrzażenie że tam gwoździe są wbite.

 

edit------------------------------------

dodaje kilka renderow reszta w nastepnym poscie.

Napisano

dobra jakies 96% finished , jeszcze pare dupereli (antenki itp.) i po modelowaniu budynku. calosc okolo 3h20min.Później jakieś pagórki pustynne , textury i finish.

 

PS. RA odezwij sie na gg w wolnej chwili :)

Napisano

nie no to juz jest przesada :p

chventi - niezaduzo detali ty chcesz zobaczyc te śróbki (chyba w rozdzielczosci 3000 x 3000) jak tam chcecie work

Napisano

Ok teraz moja kolej, nieprzesadzałem z szczegułami jak niektórzy, to jakiec 80 % modelingu, ja zamierzam bardziej zająć sie sceną niż samą wieżą... cdn

Napisano
  • Autor

o kurde, ale luda sie zgłosiło :)

teraz juz na pewno nie jestem faworytem - ale to w koncu dobrze: bede miał wiekszą motywacje (gdyby nie Chveti, to pewnie bym miał modeling w 99%, ale chyba chyba jednak jeszcze dużo do poprawy jest)

no ale koniec tego gadania, czas na render (pierwszy po zmianie renderera ze scanline'a na v-raya :))

Napisano

dobra lecą kommenty ode mnie :D :

Młody - nie ma desek ;)

mkk3a - bardzo fajny początek

wizz - bardzo ładnie , daj jakiś większy render

Busiu - również ładnie , ten klimatyzator(?) na zewnątrz dopracuj , góra wieży chyba za niska (spróbój dopasować bipeda , musi mieć okno na wysokości bioder).A tak to super ;)

 

inne odpowiedzi:

Leleń - dzięki

wizz - dzięki

Busiu - dzięki , musiałem wstawiać śrubki bo tu nie ma na co detali dawać.Szczegółów będzie więcej bo później do portfolio close-upy porobie.

 

pozdr.

 

EDIT---------------------------

 

mkk3a - wypas :) myślę tylko że deski za równe i za dużo kamer a tak to nice.

Przez Ciebie będę musiał robić środek wieży....osz ty wrrrr ;)

Napisano

No panowie bardzo ladnie :D. Przylaczylbym sie, ale widac, ze juz konczycie, wiec dam sobie spokoj :>.

Napisano

ja tez tak mysle ale jest termin nieograniczony, wiec se powolku bede robil bez stresu;)

Napisano

No no niezłe postępy tu widze :D więc i ja nie pozostaje w tyle. taadaa ! :D

Napisano

ładnie wizz , ładnie - jedna uwaga oni tam nie mają okien - tam jest szkło wstadzone w drewnianą ramę ;) to jest jakieś zadupie i chatka z drewna :D

Napisano

widzicie tylko mkk3a zaczął coś grzebać w środku ..musiałem wnętrze otworzyć i w efekcie progres spadł do jakiś 85% :P Nakombinowałem się nad otwarciem w cholere bo miałem wszystko jako 1 obiekt (wieza + domek) Tutaj taki malutki updacik :Antena , to coś na wiatr (nie pamiętam nazwy) , kawałek środka.

 

pozdr.

Napisano

Ta a tom brabinke w środku to na bank bedzie widac :] ale jest cool :)

Napisano

Równierz postanowiłem przyłaczyc sie do mini bitwy, przedstawiam wam moj skromniutki projekt:

Napisano

Ostatnio sie martwiłem bo tu sie nic nie działo a tu prosze, niezła jazda :D ( zaczołem juz robić pare texturek, choć u mnie z tym kiepsko )

Napisano

o ja równiez boje sie texturowania bo z tym to u mnie bardzo kiepsko :(

Napisano

textury - to na czym polegne :[

 

EDIT - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

a nie mówiłem :[

Napisano
  • Autor

JunioR - witam w minibitwie :) popraw nieco proporcje (wieza wydaje sie troche gruba), chyba ze to celowy zabieg ;)

 

z tym texturowaniem to równe szanse, bo prawie wszyscy mowią ze na tym etapie polegną, ja tez :P

Napisano

Busiu troche za ciemne rendery, mało widać :(

A co do wiezy to chciałem ją zrobić troche taką przysadzistą.

Napisano

za duży bump , zwiększ powtarzalność bo się trochę rozciąga.Deski tak nie wyglądają :P Spróbój znaleźć kilka zdjęć desek i z nich sklecić texturę.

 

u mnie textura wygląda tak jak w załączniku

 

EDIT----------------------

 

A tu tak się bawiłem z nieudanym efektem :P

Napisano

z przykroscia to musze powiedziec: nie moge wziasc udziala w mini-bitwie, czas mi nie pozwala za duzo pracy mam przy bitwie 3d nie zdaze.. mysle ze mnie nie pobijecie.. jeszcze raz sorki. Pozdrawiam i zycze milej zabawy oraz powodzenia wszystkim:)

Napisano

Ok karzdy sie chcwali teksturamki to teraz ja ...

(prosze o ocene i komentarz)

Napisano

DonVito Corleone - dzięki ;)

 

dobra , ja tu pokazuje w 60% otexturowaną wieżę.

Po bitwie udostępnie texturki.

 

btw.zna ktoś jakieś linki do HQ zdjęć pod environment?

Napisano

DonVito Corleone - masz racje te deski sa bardziej do podłogi niz do zewnątrz ale zmienie lekko odcien z/w bije piane do placka :]

Napisano

Ale jesteście kolesie, pieprzycie wszyscy że texturowanie to przerąbane i że nikt nic nie umie a tu takie texturki widze :O hohoh :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności