Skocz do zawartości

Mini bitwa: Scena 3D: Wieża strażnicza


mkk3a

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 180
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hahahaha

mkk3a zlituj się!

- niekoniecznie stuprocentowa zgodność z załączonym konceptem, ale podobieństwo powinno być duże (i odpowiadając na pytanie hcpiter666: możesz wykazać sie inwencją i urozmaicić scene innymi elementami)

- to Twoje słowa o ile sie nie mylę ;)

A po za tym, co z tego, że rysunek został wykonany inną techniką? chodzi o to, żeby to odwzorować prawda? No chyba, że źle Cię zrozumiałem, ale jeśli tak, to wszyscy źle zrozumieli, bo uczestnicy tej mini bitwy odwzorowują pefekcyjnie aż miło! :]

a co do tego co napisał mlody_ ... podnosić POZIOM (nie skill) można owszem, ale to akurat małe wyzwanie- niewiele tutaj do modelowania, taką budę można poskładać jak z klocków...no ale juz się nie odzywam, bo nie mam prawa głosu z racji tego, że mi się nie podoba (tak często rozumują niektórzy jegomoście na tym forum jesli nie mają dośc kontrargumentów. Prawda mkk3a?) ...bez odbioru :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do tego co napisał mlody_ ... podnosić POZIOM (nie skill) można owszem, ale to akurat małe wyzwanie- niewiele tutaj do modelowania, taką budę można poskładać jak z klocków...

 

Dlaczego nie skill? Nie wiem moze nie znam j.ang, albo jakas nowa reforma weszla albo ktos jaka literowke zrobil, ale dotad Skills - "umiejetnosc, biegłość, wprawa" - więc mogłem tak napisać. Bo w końcu gdy coś robimy to sie uczymy, czyli nabierami umiejętności.

 

Co do modelowania - Jeżeli dla ciebie akurat by modelowanie było zabawa w kilka minut to się skup(W KUPIE SIŁA!) na texturowaniu, kompozycji i postprodukcji. Ja podcas tej bitwy chciałem się nauczyć mapować, ale odpadłem przy modelingu. Takie życie i doświadczenie. Dobra bo sie offtopic robi.

 

max_noob - całkiem całkiem -blacha mi sie nie podoba - nie chodzi o texture a raczej sposob wykonania, za bardzo rozciagnieta jest i za malo tych garbow i doli:) ze sie tak wyraze. to tyle poczekamy na textury hmm finalne

 

for life homie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!

 

Leleń - dzieki! staram sie jak moge! drzewa to plane z textura!

 

chveti - to nie maxowe textury! moj max jest jakis okrojony i nie ma textur, wszystkie pochodza ze stron ktore sa podane w bazie linkow na forum! buda z drewna wsadzona w mur zostanie bo tak mialem w planie od poczatku (przemysle to)!

 

mlody_ - masz racie, poprawie przy update!

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, miałem ochote napisać to samo co chveti - "max_noob nie taki noob" :)

- znów sie przyczepie do kadru

-tekstura drewna na ścianach jeszcze od biedy może być, ale ta na drzwiach kompletnie mi sie nie podoba. ogólnie ciezko wywnioskować, czy ten budynekma być nowy, czy jakiś stary i opuszczony...

-rynny mają za małą średnicę

- halogen. 1) nieco za duży, 2) zbyt obły - wygląda jak jeden element lowpoly z nałożonym meshsmoothem.

-tekstura na murze ma chyba zbyt niską rozdzielczosć

- drzewa w tle to zdjęcie, prawda? jeśli tak, to mozesz pokazac te fotke? mam wrażenie że drzewa są inaczej oświetlone, niż elementy 3D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mlody_ dlatego nie 'skill' , bo mamy polski odpowiednik i nie ma potrzeby wtrącać angielskich słówek. Ja wiem, że to jest teraz takie 'extra, cool, jazzi, na czasie, fancy zaje wypas' , ale po co? - pytam (to tak nawiasem tylko, bo nie jest to miejsce na taką dyskusje). a co to podnoszenia poziomu, to owszem zgodzę się, ma to sens, ale większy miało bym gdyby nie było takiego ograniczeni, jak juz ćwiczyć to wszystko - wyobraźnie tez. Po mco tak rzemieślniczo do sprawy podchodzić?;)

 

chveti , nie sądzę aby to co 'pierdziele' było bez sensu. A zaskoczyc owszem mam zamiar, ale nie w tej bitwie, ani zadnej innej, bo mi sie takie zawody rzemieślników nie podobają. Było by absurdem branie udziału w czymś co uważa się za bezcelowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uff... uznałem moją wersje wieży strazniczej za ukonczoną. pewnie jest jeszcze nieco błedów, ale nie chce mi sie juz ich poprawiać (zresztą i tak juz zrobiłem porządek z plikami)

 

Oto ostateczny render: http://www.mkk3a.republika.pl/[ControlTower].jpg

 

Siatka: http://www.mkk3a.republika.pl/[ControlTower]-wire.gif

 

Oraz nieoteksturowany model: http://www.mkk3a.republika.pl/[ControlTower]-mesh.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki wszystkim za miłe słowa :)

 

i teraz jeszcze odpowiadam na wątpliwosci Lelenia: to pomarańczowe coś, to jakaś rura. deszcze zrobiony tak: najpierw emiter cząsteczek (w sumie jakieś 5 renderów - na kazdym 20 tys. czasteczek - przy wiekszej ilosci komp mi sie sypał). renderowany po prostu na czarnym tle. potem w photoshope motion blur na jakieś 12-16 px i tryb warstwy screen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bysiu - czekamy, tzn ja czekam shit WSZYSCY CZEKAJA! Ludzie dawajcie cos - lukam tutaj co 30 minut i za kazdym razem modle sie by ktos zapodal tu posta, a juz blagam by byl to post z apdejtem. prooooooooooooooooooooooooosze (jek rozpaczy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Busiu - ozesz kurde i jego mac - bardzo duze sory! heheh a Bysiu...to moj kolega, a ksywy wasze sa nieco podobne(sprubuj zaprzeczyc!). Ale i tak moja wina...Prosze o pokute i rozgrzeszenie....

 

ps - a co powiecie na to by dedlajnem byl 30 sierpnia? wiem ze to duuuzo czasu jeszcze i ja sam nie moge sie doczekac wiecie czego, ale mi sie wydaje optymalny termin. W koncu jeszcze miech i kazdy bedzie mial czas by skonczyc etc etc....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to czy bedziesz dedlajn czy nie, to chyba zależy od organizatora (czyli ode mnie :P )

żadnego nie przewiduje, bo licze na rozsądek uczestnikow i że nie będzie to trwało do świąt albo i jeszcze dłużej...

chveti - mogłbyś dać jakieś update'y - coś dawno nic nie było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, Simple_man!

troche późno dołączyłeś, ale mam nadzieje, ze sprawnie Ci pojdzie praca nad tym budyneczkiem. jak na razie tylko 2 osoby ukonczyły swoje prace, więc aż takiego pospiechu nie ma (aczkowiel przeczytaj moj poprzedni post :) )

 

a jeśli chodzi o sam render - no na razie ciezko cos powiedziec... poczekam na wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:)

 

Simple_man - hmm koniec modelowania? ja bym jeszcze porpawil co nieco, np ta ramke na drzwiach - za gruba, na wiezy - jak to sei nazywa...powiedzmy ramka od okien - tez za gruba, szeroka, i troche dach bym wyciagnal dalej nad drzwi. hmm i chyba bug jest na blasze(tak sie to pisze? chodzi o blache na dachu) na dachu. hm i jeszzcze cos, ale to tak szczegolowo juz - na rogu na pierwszym planie, na tej dluzszej scianie brakuje deski - tzn deska jest ale za szeroka - podziel to na 2 rowne czesci :) o tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mlody_ - nie przeklinaj ;)

 

co do dziury i konceptu - wg mnie na koncepcie to nie jest dziura, choć w sumie cięzko jednoznacznie powiedzieć co to jest, wiec spokojnie mozesz robic tak, aby dobrze wyglądało. mozesz nawet zrobić drzwi bez zadnych bajerów. teksturka już lepsza niz poprzednia, ale teraz troche zbyt podobna do ścian - gdyby nie te oscieznice, to w ogole nie byłoby widać drzwi.

poprawiłbym jeszcze nieco proporcje górnej części wieży (szczególnie tam gdzie są okna).

blacha falista jest nieco dziwna. czy ona ma self-illumination czy mi sie tylko wydaje? oświetlenie mniej wiecej takie samo bedzie w ostatecznym renderze, czy to tylko prowizorka?

bardzo podobają mi sie te drewniane schodki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności