bartonfink Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 Predator juz kiedys robil ten model - teraz moja wersja :) budynek - 350 Tris TX - 512*512 Barierka - 150 Tris - 128*256
Rafal Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 Bardzo fajne - wielkim plusem jest to że zagłębiłeś się w szczeguliki. pozdro
Christian Noir Stein Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 Czyżby to jakiś arttest był? :) Ta wersja bardziej mi się podoba - żywsza z realnym wnętrzem bradzo fajnie jedynie trochę za jaskrawy dach jak na moje oko.
Hatred Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 fajen wyglada jak bys texturke dziubal recznie :) a to dla mnie wielki plus (ale chyba do konca taka dziubana nie jest?) fajne zywe kolorki jak do komiksu :)
bartonfink Napisano 8 Lipiec 2005 Autor Napisano 8 Lipiec 2005 Christian Noir Stein -> Tak arttest :), Co do kolorow to mam stary monitor i bardzo zle odwzorowuje nasycenie :/ niestety czasem tylko sie domyslam jak to naprawde wyglada ;( Hatred -> troszke dziubania bylo :)
hcpiter Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 No super, bardzo fajny render z tymi texturami !
LISEK Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 Ja bym tez sie czepnal kolorkow, reszta good.. pozdro
Gość jagi Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 nom roznica kolosalna w porównaniu do wersji Predatora ;) - podoba mi sie pozdro
Kakrotto13 Napisano 9 Lipiec 2005 Napisano 9 Lipiec 2005 troche takie cartoonowe ale podoba mi sie ;)
kurt_hectic Napisano 9 Lipiec 2005 Napisano 9 Lipiec 2005 mi sie nie podoba dach... moze zamiast 2 zmixowanych lepiej by wygladal 1 : chodzi o dachowke, poza tym, to sa rendery :( . a to jest nie fair, tak w grze nie bedzie wygladac, ::: rozumiesz.
Christian Noir Stein Napisano 9 Lipiec 2005 Napisano 9 Lipiec 2005 kurt - a skąd wiesz jak tam będzie wyglądać? Może wyglądać nawte LEPIEJ (PS'y, environment map z CubeMappingiem, bump wyraźniej zaznaczony podkreślony specularem....). Więc zupełnie nie wiem na czym opierasz swoje stweirdzenie, że będzie gożej.
bartonfink Napisano 9 Lipiec 2005 Autor Napisano 9 Lipiec 2005 kurt_hectic -> Obrazek z jasnym tlem to render :) - ale ten z szarym tłem to zzut ekranu :) . W max r.7 jest zamiast "smooth and Highlights" wybierz "flat" :) jest to widok przygotowany specjalnie na takie okazje . Pozatym ten render to mialo byc takie szpanerstwo ;) bo wiem ze tak to nie bedzie wygladalo :) szczegolnie ze baking przy takim mapowaniu odpada :) Christian Noir Stein-> obawiam się ze ten silnik niema takich mozliwosci :D Ciesze sie ze sie podoba :) pozdro all :)
arcade Napisano 10 Lipiec 2005 Napisano 10 Lipiec 2005 bardzo dobra robota :) Świetnie to wyglada barton -> zdradzisz jak robisz tą siatke widoczną na modelu? tutaj akurat tego niema, chodzi mi o coś w stylu twojego "diabelskiego nasienia" :) pretty please :) pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się