miwt Napisano 9 Lipiec 2005 Napisano 9 Lipiec 2005 siema...ostatnio postanowilem sie wziasc za kolejny samochod...bedzie to juz 3 w moim stazu...i do tego zamierzam sie naprawde przylozyc...poki co 2 wczesniejsze moje modele nie byly zbytnio rewelacyjne...tym razem postanowilem zrobic auto Volkswagena Phaetona według mnie bardzo ładne autko..jednak takze bardzo zadkie na drogach...prosze o wyrozumialasc..jest to niby moj 3 model..ale umiejetnosci za duzych nadal nie posiadam...ps..to samo auto robi takze moj kumpel...ktory zaczyna dopiero zabawe z pojazdami w 3d...pracke ma takze wrzucic na ta stronke:p...pozdro
hkropinski Napisano 9 Lipiec 2005 Napisano 9 Lipiec 2005 wspaniałe auto, życzę jak najleprzych rezultatów, pozdrawiam
Leleń Napisano 9 Lipiec 2005 Napisano 9 Lipiec 2005 no ja tez zycze powodzenia, choc auto mnie sie nie podoba zbytnio (kwestia gustu)... Ale tu sie o prace rozchodzi nie o auto:> pozdr
Hindus Napisano 9 Lipiec 2005 Napisano 9 Lipiec 2005 [not user friendly mode = on] bug na lampie(prawa strona) [not user friendly mode = off] ;)
GRiPi Napisano 9 Lipiec 2005 Napisano 9 Lipiec 2005 tak, jak wyzej, a poza tym juz widac pewne krzywizny w nadkolu :P powodzenia :)
mentaller Napisano 9 Lipiec 2005 Napisano 9 Lipiec 2005 ja bym radził przerobić parę tutków - bo inaczej mozesz nadbać złych nawyków ;-)
miwt Napisano 9 Lipiec 2005 Autor Napisano 9 Lipiec 2005 tutkow juz troche przerobilem...:pale jeszcze troche zostało do przerobienia:D
nielot007 Napisano 9 Lipiec 2005 Napisano 9 Lipiec 2005 rob wiecej i pk bo ter to cieko ocenic i dwj 2 polowki:)
GRiPi Napisano 9 Lipiec 2005 Napisano 9 Lipiec 2005 i daj jeszcze siatke po screen prawie taki sam jak poprzedni ;p
miwt Napisano 9 Lipiec 2005 Autor Napisano 9 Lipiec 2005 jak sie robi taki render??siatki:> '' http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=18968 ''
Bzyku Napisano 9 Lipiec 2005 Napisano 9 Lipiec 2005 bez zbednego tlumaczenia najprosciej plug Edgemap http://www.bytegeistsoftware.com/prod01.htm
David14 Napisano 9 Lipiec 2005 Napisano 9 Lipiec 2005 mi autko sie podoba, wogule wszystko co niemieckie mi sie podoba
miwt Napisano 11 Lipiec 2005 Autor Napisano 11 Lipiec 2005 kolejne screeny...jeszcze duzo pracy nad przodem...nad szczegolami...i grilem oraz dolnymi wlotami..a poki co daje renderki tak zebyscie mogli wytknac dotychczasowe bledy....
Bzyku Napisano 11 Lipiec 2005 Napisano 11 Lipiec 2005 robisz bez rzutu z gory a to widac bo splaszczyles mu dziób
miwt Napisano 12 Lipiec 2005 Autor Napisano 12 Lipiec 2005 kolejny elemencik zrobiony...pomału do celu:p...chodz droga jeszcze daleka
miwt Napisano 13 Lipiec 2005 Autor Napisano 13 Lipiec 2005 mam kolejny problem tym razem nie zwiazany z modelowaniem bo niedawno zaczalem dach...narazie jest bez chamferow itp...wiec nie zwracajcie naniego uwagi...ale mam pytanie co do renderu...renderuje mental rayem...i nie wiem czemu gdy renderuje jakies szpary ...to sa one dziwnie poszarpane...i nie widac całej lini szpary...tak jak w pierwszych 2 renderach umieszczonych ponizej
GRiPi Napisano 13 Lipiec 2005 Napisano 13 Lipiec 2005 to przez za male samplowanie aa. a jeszcze mam pytanie: czy miedzy maska a zderzakiwm jest szpara??
miwt Napisano 13 Lipiec 2005 Autor Napisano 13 Lipiec 2005 aha..a. jak to samplowanie zmienic...bo nie mam pojecia:(...narazie nie ma nigdzie szpar..zajme sie tym dopiero jak zrobie cały model...a narazie jestem minimalnie za maska..do ktorej i tak jeszcze musze wrocic...:p
GRiPi Napisano 13 Lipiec 2005 Napisano 13 Lipiec 2005 to samplowanie jest w glownym okne mr. a najlepiej to poczytaj user reference, albo chociaz poprzegladaj tutki dolaczone do maxa, bo tak na "zobaczymy co wyjdzie" ciezko sie mra nauczyc :P
miwt Napisano 26 Lipiec 2005 Autor Napisano 26 Lipiec 2005 siema...dawno nic nie wrzucałem wiec teraz zarzuce...obecny stan modelu...nie patzrcie na lakier i szyby bo to tragiczne materily...ale za cholre nie wiem jak zrobic cos lepszego wmental rayu?....po a tym nie wiem jak zrobic material szyb?....poki co kilka screenow
miwt Napisano 29 Lipiec 2005 Autor Napisano 29 Lipiec 2005 no dzieje sie dzieje...postaram sie poprawic...no i mam pytanko...jak zrobic material czyb zeby nie odbijały tak dziwnie wszytkiego...np...w ostatnim screenie zniebeiskim lakierem w szybie odbija sie przezciwn e nadkole...why?...pomozcie:(
miwt Napisano 5 Sierpień 2005 Autor Napisano 5 Sierpień 2005 kolejny screen z mojej pracki....musze sie przysiasc bo cos skonczyc nie moge...
xyrion Napisano 5 Sierpień 2005 Napisano 5 Sierpień 2005 nom to samo musze stwierdzic odnosnie swiatel i jedno niedopatrzenie, nie ma drzwi po drugiej stronie samochodu 8-) p.s.: nie chce mi sie googlowac ale to jakies takie dziwne coupe ??
mentaller Napisano 5 Sierpień 2005 Napisano 5 Sierpień 2005 xyrion phaeton to flagowy pojazd vw tak jak audi8 lub bmw serii7
miwt Napisano 5 Sierpień 2005 Autor Napisano 5 Sierpień 2005 no w sumie to moj dopiero 3 samochod i 1 do ktorego podeszłem na powaznie....i pierwszy w ktorym robie swiatła wiec nie wiem jak je zrobic...no jesli chodzi o drzwi to moze beda nie robie tego pokoleji...ale zobacze bo moj komp juz ledwo chodzi...wiec nie wiem....a ten model traktuje jako poprostu mozliwosc poprawienia słabych moich zdolnosci w robieniu w 3d...wiec nie wiem czy uda mi sie je zrobic i czy wgole bedzie mi sie chciało...bo w sumie ten model i tak jak na mnie i na moje nie duze zdolnosci modelownia mimo ze ma wiele beldow to jest dobry i wydaje mi sie ze bedzie jakims małym przełomem :D...ps...juz pomału w wip szkuje szkice na moj concept car...i do niego zamierzam sie jzu przylozyc bardziej niz do tego...pozdro:p
xyrion Napisano 5 Sierpień 2005 Napisano 5 Sierpień 2005 xyrion phaeton to flagowy pojazd vw tak jak audi8 lub bmw serii7 wiem co to za fura ale popatrz jak jest dziwnie zbudowany, albo po prostu brakuje ciec na drugie drzwi, bo skoro to limuzyna to pasazer z tylu powinien miec wlasne drzwi a nie wchodzic przez drzwi kierowcy !! rozumiesz o co mi chodzi ?
miwt Napisano 5 Sierpień 2005 Autor Napisano 5 Sierpień 2005 no powinien ale juz mi komp ledwo dyszy:p
xyrion Napisano 6 Sierpień 2005 Napisano 6 Sierpień 2005 Hehe ja znalazlem na to sposob ale nie odkrylem zadnego us. Chowam to co niepotrzebne czyli zaznaczam obiekt i hide unselected. W tym obiekcie zaznaczam okrag poly ktory bede poprawial i hide unselected. Do tego meshsmooth int 0 w viewporcie ale int 2 na renderze gdyz mam szybkiego kompa i szybko mi sie renderuje. No a jak chce ogladac to wylaczam f4 siatke wtedy chodzi jak zloto. (testowane na evo viii z 190k poly)
miwt Napisano 9 Sierpień 2005 Autor Napisano 9 Sierpień 2005 siema ..sory hinduz ze dopiero odpisuje ale ostatnio mam mało czasu...wiec jesli chodzi o te bledy co mi wskazałes to jest ich tam duzo ...niestety...ale nie mam sily juz ich naprawiac bo komp mi ledow chodzi...zeby nie było ze mi sie całkiem nic nie chce to kilka udało mi sie poprawic...jednak najgorszy blad to ten co mi wskazałes ze chcesz zobaczyc...jest tam dziwna sytuacja....gdyz na rogach kolo pierwszego nadkola i tylniego...kolo krawdzi dziwnie sie unosci karoeseria...i nie jest to kwesta chamferow ani polaczen vertexow bo wszytko jest good bo sprawdzałem wiec nie wiem:p...ps kolejny screen:p
miwt Napisano 12 Sierpień 2005 Autor Napisano 12 Sierpień 2005 siema wrzucam kolejny screen i odrazu mam pytanie model praktycznie uwazam za skonczony..choc duzo jeszcze brakuje ale komp mi jzu nie wybula.....co zorbic by render byl fajny:/...ja zrobic zeby w tle z jednej strony bylo np ciemne tło przechodzace w jasniejsze...prosze o pmomoc...plisss:(...renderuje mentalem....zawsze do sceny dorzucam skilighta....sory za render słabej rozdzielczosci...ale to wstepne a takie jeszcze dosc szybko sie renderuja:p
KamillM Napisano 12 Sierpień 2005 Napisano 12 Sierpień 2005 Dorzuć jeszcze Light Tracer - dłużej będzie się renderować, ale efekt bedzie lepszy ;) Przydałyby się jeszcze jakieś lepsze materiały ;) pzdr
miwt Napisano 12 Sierpień 2005 Autor Napisano 12 Sierpień 2005 szukałem tego osiwetlenia i go nie mam w standardzie ani w photometric...wiec nie wiem..hmm:/
miwt Napisano 12 Sierpień 2005 Autor Napisano 12 Sierpień 2005 a wogole ma ktos oze dobrego tutka do materilau szyb...bo po do daniu hdri to na szybach to hdri jakby sie rozmywa...i to tragicznie wyglada:(
KamillM Napisano 12 Sierpień 2005 Napisano 12 Sierpień 2005 Wciśnij F10 > zakładka Advanced Lighting > wybierz Light Tracer: odznacz Adaptive Supersampling - cienie lepszej jakości, dłuższy render ;) pzdr
Koniu_PL Napisano 12 Sierpień 2005 Napisano 12 Sierpień 2005 No. Przyglądałem sie od dłuższego czasu temu wątkowi i muszę przyznać, że czynisz postępy. Jako początkujący życzę powodzenia:)
miwt Napisano 12 Sierpień 2005 Autor Napisano 12 Sierpień 2005 owszem jest za niski i ma wiele beldow...ale coz i tak uwazam tenmodel za jakby mały przelom miedzy tym co bylo a co mam nadzieje bedzie...i mam wielkie problemy z renderingiem:(
Gość marcin_mocny Napisano 13 Sierpień 2005 Napisano 13 Sierpień 2005 nie no sorry, ale i ten model według mnie sobie odpuściłeś - naprawdę trudno w tym modelu rozpoznać VW Phaetona postaraj się więcej szczegółów zamieścić
miwt Napisano 13 Sierpień 2005 Autor Napisano 13 Sierpień 2005 hehe...nie odpuscilem sobie tylko narazie lepiej zrobic nie potrafie bo to 3 model dopiero i pierwszy na powaznie:(...jaki materiał swiateł najlepiej ustawic?
miwt Napisano 18 Sierpień 2005 Autor Napisano 18 Sierpień 2005 swiatła nie zostana bo własnie mam problem jaki zrobic ich materiał...poz a tym chciałe sie was spytac...skad bierze sie ten odblask na przedniej masce pod szyba:/
Kr3tz Napisano 18 Sierpień 2005 Napisano 18 Sierpień 2005 miwt, myśle że to odbicie w lakierze, też tak miałem w 120p, ale może i się mylę... z każdego ujęcia tak masz?
miwt Napisano 18 Sierpień 2005 Autor Napisano 18 Sierpień 2005 w envirnomencie jest biel....ale nawet jak zmienie ja na czern to ten odblask zosatje:/:(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się