Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Firma Techland (producent gier) poszukuje grafikow komputerowych 2D i 3D.

Wymagania:

 

- bardzo dobra znajomosc programow 3D (3D MAX), zarowno scen statycznych jak i animacji

- bardzo dobra znajomosc programow 2D (Photoshop, Gimp)

- inwencja tworcza i zmysl artystyczny

- umiejętnosc pracy w grupie

- zaangazowanie

- zamilowanie do gier komputerowych

 

 

Zainteresowanych prosimy o przeslanie portfolio na adres:

 

[email protected]

 

z tematem \'praca dla grafika\' (portoflio moze byc w formie URL\'a lub archiwum), lub o kontakt telefoniczny: (0 prefiks 62) 737 27 47 wew.45

 

 

pozdrawiam

 

Michal Rainert, TECHLAND

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 6,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

może nie jestem bezpośrednio zainteresowany tą ofertą, ale chciałbym prosić o jakieś przykładowe zadanie z grafiki komercyjnej, abym mógł się sprawdzić, z góry dziękuję

Napisano

cze

 

czy dostałeś od tej firmy jakiś projekt przy którym mógłbyś się sprawdzić?

 

 

 

 

 

Napisano

wlasnie nie bo se chyba polecieli... trza gdzei indziej poszukac

:)

Napisano

Zadanie jakie ja dostałem od kogoś to zrobić postać humanoidalną (niekoniecznie człowiejka), aby miała maksimum 2000 face\'ów, zmapować ją i oteksturować, a jako wiśienka na koniec to zaanimowaćsiadanie na podłodze bez użycia character studio

Napisano

Bez CS bo jeżeli chodzi o firme TECHLAND to będzie to postać do gry, a do gier nie używa się CS tylko własne kości bo max przy exporcie do 3ds nie uwzględnia CS.

 

BooM-Bel ile dali ci czasu na to zadanko ?

Napisano

Bez CS bo jeżeli chodzi o firme TECHLAND to będzie to postać do gry, a do gier nie używa się CS tylko własne kości bo max przy exporcie do 3ds nie uwzględnia CS.

 

BooM-Bel ile dali ci czasu na to zadanko ?

 

Napisano

hahaha ..usmialem sie czytajac teksty \"specow\" powyzej (sorry chlopaki, ale chyba nie macie o tym pojecia). ..powodzenia w testach :))

Napisano

sinclar nich sie chlopaki ucza na swoich bledach ...

 

[Edited on 5-4-2003 by MeG]

Napisano

spoko ..sorki za \"specow\". Wiele firm (interactiv media, techland, thgate..)uzywa cs\'a, kosci z ik uzywa sie opcjonalnie do postaci bardziej zlozonych - cs jest bardzo ograniczony, ale na poziomie postaci humanoidalnych rządzi. Faktem jest jednak, ze trzeba posiadac wiedze i umiejetnosci w zakresie tworzeniu szkieletu z ik.

Napisano

heh co do cs ...to czasem przez to dostalm tak zwanego kota .. jak mowisz czlek musi miec umiejetnoci .. ale tez czasem latwiej jest porobic szzkielet niz uzyc cs´a a to juz zalezy do czego i po co .. w sumie jesli chodzi o szybkosc to cs jest cool ja sie czlek spieszy jesli chodzi o quali to wole ik szkielety

Napisano

szkielety z ik postaci humanoidalnych sa troszeczke trudne do zrobienia ( mowie o alternatywie dla cs\'a ). O ile korpus, glowa i nogi sa do zrobienia to rece w szkieletach sa strasznie upierdliwe (cs swietnie to rozwiazal). Ale pewnie, ze jesli ktos zna skrypty to sobie z tym jakos poradzi (wlasnie zaczynam cos w tym kierunku dzialac ..swietna rzecz ..polecam)

Napisano

no problem lapek jest straszny .. czlowiek siedzi i sieszi i kurcze nigdy nic nie pasuje .... jak sie porzadnei wkurzy wywala caly szkielet i idzie do cs´a nieraz mi sie tak stalo ...

o fajnie jak skrypciki robisz cool

Napisano

ja uzuwam cs 4.0 max 5.1 - i all right!!! - exsportuje do filmikow gosci i wszystko dziala!!!!!!! - 3ds - to przedewszystkim animacja - sprawdzcie to !!!!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności