Gość MichalR Napisano 5 Lipiec 2002 Share Napisano 5 Lipiec 2002 Firma Techland (producent gier) poszukuje grafikow komputerowych 2D i 3D. Wymagania: - bardzo dobra znajomosc programow 3D (3D MAX), zarowno scen statycznych jak i animacji - bardzo dobra znajomosc programow 2D (Photoshop, Gimp) - inwencja tworcza i zmysl artystyczny - umiejętnosc pracy w grupie - zaangazowanie - zamilowanie do gier komputerowych Zainteresowanych prosimy o przeslanie portfolio na adres: [email protected] z tematem \'praca dla grafika\' (portoflio moze byc w formie URL\'a lub archiwum), lub o kontakt telefoniczny: (0 prefiks 62) 737 27 47 wew.45 pozdrawiam Michal Rainert, TECHLAND Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pileq Napisano 13 Lipiec 2002 Share Napisano 13 Lipiec 2002 może nie jestem bezpośrednio zainteresowany tą ofertą, ale chciałbym prosić o jakieś przykładowe zadanie z grafiki komercyjnej, abym mógł się sprawdzić, z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szelix Napisano 26 Sierpień 2002 Share Napisano 26 Sierpień 2002 cze czy dostałeś od tej firmy jakiś projekt przy którym mógłbyś się sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pileq Napisano 27 Sierpień 2002 Share Napisano 27 Sierpień 2002 wlasnie nie bo se chyba polecieli... trza gdzei indziej poszukac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BooM-Bel Napisano 17 Wrzesień 2002 Share Napisano 17 Wrzesień 2002 Zadanie jakie ja dostałem od kogoś to zrobić postać humanoidalną (niekoniecznie człowiejka), aby miała maksimum 2000 face\'ów, zmapować ją i oteksturować, a jako wiśienka na koniec to zaanimowaćsiadanie na podłodze bez użycia character studio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 18 Wrzesień 2002 Share Napisano 18 Wrzesień 2002 Bez CS to chodzi, że szkielet miałeś sam zrobić? To bez sensu. Po co sobie utrudniać pracę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anonymous Napisano 2 Październik 2002 Share Napisano 2 Październik 2002 Bez CS bo jeżeli chodzi o firme TECHLAND to będzie to postać do gry, a do gier nie używa się CS tylko własne kości bo max przy exporcie do 3ds nie uwzględnia CS. BooM-Bel ile dali ci czasu na to zadanko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafal Napisano 2 Październik 2002 Share Napisano 2 Październik 2002 Bez CS bo jeżeli chodzi o firme TECHLAND to będzie to postać do gry, a do gier nie używa się CS tylko własne kości bo max przy exporcie do 3ds nie uwzględnia CS. BooM-Bel ile dali ci czasu na to zadanko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sinclar Napisano 4 Kwiecień 2003 Share Napisano 4 Kwiecień 2003 hahaha ..usmialem sie czytajac teksty \"specow\" powyzej (sorry chlopaki, ale chyba nie macie o tym pojecia). ..powodzenia w testach :)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MeG Napisano 5 Kwiecień 2003 Share Napisano 5 Kwiecień 2003 sinclar nich sie chlopaki ucza na swoich bledach ... [Edited on 5-4-2003 by MeG] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sinclar Napisano 8 Kwiecień 2003 Share Napisano 8 Kwiecień 2003 spoko ..sorki za \"specow\". Wiele firm (interactiv media, techland, thgate..)uzywa cs\'a, kosci z ik uzywa sie opcjonalnie do postaci bardziej zlozonych - cs jest bardzo ograniczony, ale na poziomie postaci humanoidalnych rządzi. Faktem jest jednak, ze trzeba posiadac wiedze i umiejetnosci w zakresie tworzeniu szkieletu z ik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MeG Napisano 8 Kwiecień 2003 Share Napisano 8 Kwiecień 2003 heh co do cs ...to czasem przez to dostalm tak zwanego kota .. jak mowisz czlek musi miec umiejetnoci .. ale tez czasem latwiej jest porobic szzkielet niz uzyc cs´a a to juz zalezy do czego i po co .. w sumie jesli chodzi o szybkosc to cs jest cool ja sie czlek spieszy jesli chodzi o quali to wole ik szkielety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sinclar Napisano 9 Kwiecień 2003 Share Napisano 9 Kwiecień 2003 szkielety z ik postaci humanoidalnych sa troszeczke trudne do zrobienia ( mowie o alternatywie dla cs\'a ). O ile korpus, glowa i nogi sa do zrobienia to rece w szkieletach sa strasznie upierdliwe (cs swietnie to rozwiazal). Ale pewnie, ze jesli ktos zna skrypty to sobie z tym jakos poradzi (wlasnie zaczynam cos w tym kierunku dzialac ..swietna rzecz ..polecam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MeG Napisano 11 Kwiecień 2003 Share Napisano 11 Kwiecień 2003 no problem lapek jest straszny .. czlowiek siedzi i sieszi i kurcze nigdy nic nie pasuje .... jak sie porzadnei wkurzy wywala caly szkielet i idzie do cs´a nieraz mi sie tak stalo ... o fajnie jak skrypciki robisz cool Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 26 Wrzesień 2003 Share Napisano 26 Wrzesień 2003 ja uzuwam cs 4.0 max 5.1 - i all right!!! - exsportuje do filmikow gosci i wszystko dziala!!!!!!! - 3ds - to przedewszystkim animacja - sprawdzcie to !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damian Napisano 27 Styczeń 2004 Share Napisano 27 Styczeń 2004 :) sami spece :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 27 Styczeń 2004 Share Napisano 27 Styczeń 2004 Damian, na milosc boska..... zmarlych sie nie rusza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi