Skocz do zawartości

Lamborghini Gallardo


Predator

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ladnie tlko co mi nie pasuje: na pierwszym obrazku przy swietle lewym jest dziwny kant ale to chyba przez przypadek ;P, tylne swiatla za bardzo opadaja na boki, oraz wlot powietrza na drzwiach krzywy jakis, widac to na 1 linku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model robilem w maxie 6 a szyby poprostu jak to robie w modelach hi wycinalem a potem optymalizowalem otrzymana siatke, :) a co do krzywizn to moge zapewnic was ze takowych niema :] akurat ten model staralem sie wyjatkowo dobrze robic .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na lowpoly to hym dziwnie to wyglada za duzo poly na masce dachu i na paru innych elementach spokojnie mozna by wywalic pare loopow i wzucic to na zaokraglenie nadkoli czy tez np poco na tej tylniej masce jest czy sa jakies wlociki pewnie lepiej by bylo to tekstura zalatwic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko ze renderowales go z modyfikatorem mesh smoof, czy moglbyś pokazać rzeczywisty obraz obiektu bez tandetnych odbic renderowanych przez caly dzień i w wersji 5,5k trójkątów (najlepiej screen z wievportu). Czekam i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko ze renderowales go z modyfikatorem mesh smoof, czy moglbyś pokazać rzeczywisty obraz obiektu bez tandetnych odbic renderowanych przez caly dzień i w wersji 5,5k trójkątów (najlepiej screen z wievportu). Czekam i pozdrawiam.

 

 

przeciez dal siatke a model na renderze ejst bez MS ... przyjzyj sie dokladnie ...

 

Predzio dobra robota ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin zwróć uwagę na miejsca zaznaczone przeze mnie. W MeshSmooth kanciaste krawędzie przy grupach cieniowania można uzyskać za pomocą metody uśredniania Quad Output. Metoda ta jest niezła do robienia map normalnych właśnie na takich lśniących obiektach, przy niej wszystkie ostre krawędzie w miejscach styku różnych grup cieniowania zostają na swoich miejscach a reszta jest płynnie wycieniowania. Aktualnie robię na zamówienie model samochodu low poli i dlatego takie piękne cieniowanie przykuło moją uwagę.

Przy zaprezentowanym nam zagęszczeniu siatki wydaje mi się nieosiągalne uzyskanie płynnego cieniowania z takimi parametrami Glossiness i Specular, oczywiście mogę się mylić wtedy zwracam honor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raven bzdury gadasz moze moje doswiadczenia z poligonami sa srednioniskie ale gadasz bzdury to co pokazales to wyglada jak projektowany spline troche dziwnie bo chyba Predator powienien uzyc do takiegos czego mapy powiedzmy tifka z kanalem alfa czemu wedlug siatki tak niejest to niemam pojecia. A pozatym to jeszcze malo widziales

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dzieki za odpowiedzi. Model niema nalozonego modyfikatora MS [ na zadnym z elementow ] jak pisalem to jest LP :) A zaznaczone przez ciebie miejsca Raven uzyskalem tworzac za pomoca splajnow ksztalt szyby a nastepnie nakladajac na niego extrude ,wycielem boolenem z bryly samochodu . Zazwyczaj po wycieciu staram sie nadmiar samotnych wertexow usuwac a te ktore maja kluczoe znaczenie pozostawiam i lacze cutem. Wskazane przez Ciebie miejsce poprostu jest nie zoptymalizowane . Nizej zaprezentowalem w skrocie jak to zrobilem .

 

Szyba

 

Scrapek->kilka bitych godzinek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

Całkiem niezłe low poly ale jednak jestem zwolennikiem większej ilości faces'ow

 

Gratulacje za speeda!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności