Predator Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 W ramach treningu w wolnej chwili wymodelowalem samochod Lamborghini Gallardo . W chwili obecnej caly model ma 5500 faces . Jesli bedzie taka okazja to wymodeluje silnik i wnetrze . Lamborghini Gallardo 1 Lamborghini Gallardo 2 Lamborghini Gallardo 3 Lamborghini Gallardo 4 Siatka Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sikham Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 ładnie ale mozesz dołożyć jeszcze pare poly tu i tam żeby niebyło widać tych kantów wszystkich chyba ze chciałeś zby model był ekstremalnie low poly :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
nielot007 Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 bardzo ladny model!! mam pytanie jak zrobiles to ze kanty na szybie sa zaokraglone a nie ma tam edgow?? pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
sikham Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 w maxe 7 cut'em zwykłym da sie tak zrobić :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRiPi Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 ladnie tlko co mi nie pasuje: na pierwszym obrazku przy swietle lewym jest dziwny kant ale to chyba przez przypadek ;P, tylne swiatla za bardzo opadaja na boki, oraz wlot powietrza na drzwiach krzywy jakis, widac to na 1 linku Link to comment Share on other sites More sharing options...
nielot007 Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 w maxe 7 cut'em zwykłym da sie tak zrobić :) no to trza sie na maxa7 przesasc:) predator przedni prawy wlot powietrza krzywyprawy dolny rog:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pionier Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 ladnie wyglada, tyle ode mnie bo na low polys sie nie znam, ale zaraz... przyczepie sie do jeden rzeczy: czemu takaa slaba jakosc tych renderow? Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Predator Posted July 13, 2005 Author Share Posted July 13, 2005 Model robilem w maxie 6 a szyby poprostu jak to robie w modelach hi wycinalem a potem optymalizowalem otrzymana siatke, :) a co do krzywizn to moge zapewnic was ze takowych niema :] akurat ten model staralem sie wyjatkowo dobrze robic . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hatred Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 bardzo fajny! solidne wykonanie chodz jesli juz tyle uzyes poly na lampy to mogl bys zrobic troche geometri w tych kolach :) b ladny model!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 fajna furmana ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bzyku Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 jak na lowpoly to hym dziwnie to wyglada za duzo poly na masce dachu i na paru innych elementach spokojnie mozna by wywalic pare loopow i wzucic to na zaokraglenie nadkoli czy tez np poco na tej tylniej masce jest czy sa jakies wlociki pewnie lepiej by bylo to tekstura zalatwic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noldomire Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Wyższy sample rate w renderingu poprosimy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sartr Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 a ja własnie poprosze nie o render a o screenshot z maxa(czy w czym tam robisz:) modelik fajny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hatred Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 nom tez jestem ciekaw jak screen z shaded wievporta bedzie wygladal :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BODJO Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 No No Calkiem Niezle, , Elgi Troche Sztuczne Ale , Jest Oki, Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raven Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Szkoda tylko ze renderowales go z modyfikatorem mesh smoof, czy moglbyś pokazać rzeczywisty obraz obiektu bez tandetnych odbic renderowanych przez caly dzień i w wersji 5,5k trójkątów (najlepiej screen z wievportu). Czekam i pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRiPi Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 hm mesh smooth?? to chyba low poly, po meshsmoth to by za bardzo nie wygladalo :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Szkoda tylko ze renderowales go z modyfikatorem mesh smoof, czy moglbyś pokazać rzeczywisty obraz obiektu bez tandetnych odbic renderowanych przez caly dzień i w wersji 5,5k trójkątów (najlepiej screen z wievportu). Czekam i pozdrawiam. przeciez dal siatke a model na renderze ejst bez MS ... przyjzyj sie dokladnie ... Predzio dobra robota ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
arcade Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 świetna robota, fajnie wygląda :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raven Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Marcin zwróć uwagę na miejsca zaznaczone przeze mnie. W MeshSmooth kanciaste krawędzie przy grupach cieniowania można uzyskać za pomocą metody uśredniania Quad Output. Metoda ta jest niezła do robienia map normalnych właśnie na takich lśniących obiektach, przy niej wszystkie ostre krawędzie w miejscach styku różnych grup cieniowania zostają na swoich miejscach a reszta jest płynnie wycieniowania. Aktualnie robię na zamówienie model samochodu low poli i dlatego takie piękne cieniowanie przykuło moją uwagę. Przy zaprezentowanym nam zagęszczeniu siatki wydaje mi się nieosiągalne uzyskanie płynnego cieniowania z takimi parametrami Glossiness i Specular, oczywiście mogę się mylić wtedy zwracam honor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 heh :> a co powiesz na quick cut i remove edge ? ;] kilka chamferow na vertexach i remove ;] poza tym mozliwe ze ta czesc (guma) jest z MS ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bzyku Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Raven bzdury gadasz moze moje doswiadczenia z poligonami sa srednioniskie ale gadasz bzdury to co pokazales to wyglada jak projektowany spline troche dziwnie bo chyba Predator powienien uzyc do takiegos czego mapy powiedzmy tifka z kanalem alfa czemu wedlug siatki tak niejest to niemam pojecia. A pozatym to jeszcze malo widziales Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scrapek Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Bardzo fajny modelik. Gratulacje z powodu umieszczenia na stronie głównej. Interesuje mnie jedna rzecz. Ile czasu to robiłeś?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Predator Posted July 14, 2005 Author Share Posted July 14, 2005 Witam dzieki za odpowiedzi. Model niema nalozonego modyfikatora MS [ na zadnym z elementow ] jak pisalem to jest LP :) A zaznaczone przez ciebie miejsca Raven uzyskalem tworzac za pomoca splajnow ksztalt szyby a nastepnie nakladajac na niego extrude ,wycielem boolenem z bryly samochodu . Zazwyczaj po wycieciu staram sie nadmiar samotnych wertexow usuwac a te ktore maja kluczoe znaczenie pozostawiam i lacze cutem. Wskazane przez Ciebie miejsce poprostu jest nie zoptymalizowane . Nizej zaprezentowalem w skrocie jak to zrobilem . Szyba Scrapek->kilka bitych godzinek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRiPi Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 eee no szybki jestes :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Raffaello Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Całkiem niezłe low poly ale jednak jestem zwolennikiem większej ilości faces'ow Gratulacje za speeda!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Predator Posted July 16, 2005 Author Share Posted July 16, 2005 Ponizej jeszcze kilka screnow bezposrednio z maxa. PrtScr 1 PrtScr 2 PrtScr 3 Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hatred Posted July 16, 2005 Share Posted July 16, 2005 bardzoladne :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now