Jump to content

Lamborghini Gallardo


Predator
 Share

Recommended Posts

ladnie tlko co mi nie pasuje: na pierwszym obrazku przy swietle lewym jest dziwny kant ale to chyba przez przypadek ;P, tylne swiatla za bardzo opadaja na boki, oraz wlot powietrza na drzwiach krzywy jakis, widac to na 1 linku

Link to comment
Share on other sites

Model robilem w maxie 6 a szyby poprostu jak to robie w modelach hi wycinalem a potem optymalizowalem otrzymana siatke, :) a co do krzywizn to moge zapewnic was ze takowych niema :] akurat ten model staralem sie wyjatkowo dobrze robic .

Link to comment
Share on other sites

jak na lowpoly to hym dziwnie to wyglada za duzo poly na masce dachu i na paru innych elementach spokojnie mozna by wywalic pare loopow i wzucic to na zaokraglenie nadkoli czy tez np poco na tej tylniej masce jest czy sa jakies wlociki pewnie lepiej by bylo to tekstura zalatwic.

Link to comment
Share on other sites

Szkoda tylko ze renderowales go z modyfikatorem mesh smoof, czy moglbyś pokazać rzeczywisty obraz obiektu bez tandetnych odbic renderowanych przez caly dzień i w wersji 5,5k trójkątów (najlepiej screen z wievportu). Czekam i pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Szkoda tylko ze renderowales go z modyfikatorem mesh smoof, czy moglbyś pokazać rzeczywisty obraz obiektu bez tandetnych odbic renderowanych przez caly dzień i w wersji 5,5k trójkątów (najlepiej screen z wievportu). Czekam i pozdrawiam.

 

 

przeciez dal siatke a model na renderze ejst bez MS ... przyjzyj sie dokladnie ...

 

Predzio dobra robota ;]

Link to comment
Share on other sites

Marcin zwróć uwagę na miejsca zaznaczone przeze mnie. W MeshSmooth kanciaste krawędzie przy grupach cieniowania można uzyskać za pomocą metody uśredniania Quad Output. Metoda ta jest niezła do robienia map normalnych właśnie na takich lśniących obiektach, przy niej wszystkie ostre krawędzie w miejscach styku różnych grup cieniowania zostają na swoich miejscach a reszta jest płynnie wycieniowania. Aktualnie robię na zamówienie model samochodu low poli i dlatego takie piękne cieniowanie przykuło moją uwagę.

Przy zaprezentowanym nam zagęszczeniu siatki wydaje mi się nieosiągalne uzyskanie płynnego cieniowania z takimi parametrami Glossiness i Specular, oczywiście mogę się mylić wtedy zwracam honor.

Link to comment
Share on other sites

Raven bzdury gadasz moze moje doswiadczenia z poligonami sa srednioniskie ale gadasz bzdury to co pokazales to wyglada jak projektowany spline troche dziwnie bo chyba Predator powienien uzyc do takiegos czego mapy powiedzmy tifka z kanalem alfa czemu wedlug siatki tak niejest to niemam pojecia. A pozatym to jeszcze malo widziales

Link to comment
Share on other sites

Witam dzieki za odpowiedzi. Model niema nalozonego modyfikatora MS [ na zadnym z elementow ] jak pisalem to jest LP :) A zaznaczone przez ciebie miejsca Raven uzyskalem tworzac za pomoca splajnow ksztalt szyby a nastepnie nakladajac na niego extrude ,wycielem boolenem z bryly samochodu . Zazwyczaj po wycieciu staram sie nadmiar samotnych wertexow usuwac a te ktore maja kluczoe znaczenie pozostawiam i lacze cutem. Wskazane przez Ciebie miejsce poprostu jest nie zoptymalizowane . Nizej zaprezentowalem w skrocie jak to zrobilem .

 

Szyba

 

Scrapek->kilka bitych godzinek.

Link to comment
Share on other sites

Guest Raffaello

Całkiem niezłe low poly ale jednak jestem zwolennikiem większej ilości faces'ow

 

Gratulacje za speeda!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy