Napisano 23 Lipiec 200519 l Taka mała praca do gry internetowej. Nie ma za dużo szczegułów gdyż w grze jeśli nawet się pojawi to w wielkości 100x100. W grze będzie zamieszczony obrazek a nie model 3d.
Napisano 23 Lipiec 200519 l rozumem ze ebdzie prerenderowany, bo jesli real time to nie powiedzail bym ze niema duzo szczegolow :) ale texturke to mogl byc jakas narysowac :) chyba ze taki styl i musisz do neigo nawiazac
Napisano 23 Lipiec 200519 l Nie ma za dużo szczegułów gdyż w grze jeśli nawet się pojawi to w wielkości 100x100. eeee ze co? szczegoly wielkosci 100x100? Chyba raczej textury, ale dobra nie wnikam, powiedz Ty mi jeszcze ile to ma poly? Bo cosik mi sie wydaje ze to nie jest low-poly, mozesz tez siatienczke pokazac;)
Napisano 23 Lipiec 200519 l Leleń :) - nie spij - to bedzie obrazek w grze internetowej - max 100x100px co prawda to prawda - za duzo detali tu nie zmiesciles prerenderowany rys prosilby sie o wyzsza jakosc - nie masz ograniczen zarowno jezeli chodzi o liczbe poly ani wielkosc tekstury - masz tylko jedno ujecie - nikt nie bedzie tego ogladal z roznych stron - mozna oszukiwac... to ci sie powinno przydac http://www.ran3d.com/tutorials/k-bar/k-bar01.asp
Napisano 26 Lipiec 200519 l gutek -> to nie jest noz kuchenny - chyba ze ktos ma szczury w domu ;) // dajcie sie rozgrzac astromagowi
Napisano 26 Lipiec 200519 l aha, obrazek tylko... no tak to mozesz miec poly ile chcesz:) nie doczytalem sie.. a texturki na twoim miejscu bym zrobil (2 textury? phiii). Pozdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto