Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Prosto z mostu jest potrzeby jakis 3d Master :D. Jesli ktos zna sie na animacjach 3D i chce pokazac swe umiejętności w filmie opartym na podstawie gry QUAKE2 to prosze o zgłoszenia. Glownym założeniem tego filmu ma byc pokazanie ze Polacy tez znają sie na editingu video i animacjach 3D. Jesli ktos bedzie zainteresowany prosze o zgłoszenia reszta szczegolow jest poprostu do uzgodnienia :].

Glownym watkiem filmu będą najlepsze fragi graczy, pokaz mam nadzieje ciekawych efektow oraz animacji wlasnie o tematyce QUAKE2.

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mozna najprościej powiedzieć napewno ktos ta osoba by była wymieniona w intrze oraz w napisach koncowych. A co do opłaty to wszystko do uzgodnienia , ale najlepiej jakby ktos by chciał pokazac sowje umiejętności :P

Napisano

fajnie by było pokazać też że Polacy potrafią myśleć i stać ich na jakąś dobrą fabułę, a nie kolejną rombankę 3d jakich pełno w sieci....

Napisano

Ja osobiscie sie nie znam na 3D, ale widząc inne zagraniczne filmy z seri QUKAE2 i nie tylko to patrząc na Polskie movie nikt nie wykorzystuje 3D jedynie ostatnio yaix.

Jak by ktos chcial to jest ten film do zassania.

 

http://q2scene.net/ds/index.php?op=dd3&id=1122198700

 

Osobiscie mam stworzone projekty, do ktorych juz mam plany i wlasnie potrzebuje do tego kogos kto zna sie na 3Dmax. Myslalem o stowrzeniu scenki z kulą ktora np: leciała by w strone danego modela czyli cos w stylu al'a "Matrix".

Napisano

niezły kwas...

najchętniej za darmo...

ale kwas...

hmm...

może by tak po prostu zapytać "Czy jest tu jakiś maniak Quake'a...?.. bo chcemy się polasować z kolegami przy filmiku..?...""aha.. i najchętniej to mu nie zaplacimy za jego czas bo przecież uwielbia Quake'a i satysfakcja mu wystarczy..."... "..no i w drodze wyjątku moznaby umieścić go w napisach końcowych..."...

kwas niejeden raz...

Napisano

no dobra żartowałem...

 

żarty żartami... ale dla jakiejś Zachęty to by sie przydał jakiś bardziej rozwinięty koncept niż efekt kuli z matrixa...

scenariusz może...

szkice reżyserskie...

ciężko jest namówić kogoś do pracy przy kiepskim pomyśle...

pozdrawiam

Napisano

Ejj chlopcy zrobmy super film co wy na to ? ja bede scenazysta a wy charujcie przy grafice i muzie .. ja to sprzedam i uciekne z forsa .. w nagrode pozwole wam umiescic sie samym na koncu filmu .. no a ten co zaplaci mi najwiecej bedzie na poczatku ;D co wy na to !!!

Napisano

E no chłopaki ja za 10 tysięcy mogę postawić ścianę z boxa, ale taka zajebista długa i gruba będzie, że żadna rakieta jej nie powali:> a widz będzie myślał, że to pustak...oczywiście, zrobienie teksturki będzie dodatkowo płatne, bo płacone tylko miałbym za postawienie boxa(ale mówie, wam chłopaki taki zajebisty by był) w kolorze zielonym, no po znajomości przezroczysty mógłbym postawić.....

A teraz serio....pomysł ciekawy, ale fachowców by się przydało....oczywiście jakby się animka udała to pewnie ktoś by propozycje jakiejś pracy dostał(ta, już to widze:>), ale pomysł godny pochwały....sam bym się za to wziął jakbym umiał(a, jak!)....ale quake the movie jest w sumie dobrym pomysłem bo gra to hit(zwłaszcza sieciowy i głównie sieciowy:>) to animka pewnie też by była pobierana, ale recenzje ciekawe jakie....?? autor tego topicu jak może to niech z łaski swojej się zgłosi do mnie na GG: 5860974(często gęsto ukryty jestem, a zwłaszcza dla nieznajomych)

Napisano

No pomysł dobry, ale trzeba mieć na uwadze że tego typu filmiki to pokazy umiejetności gry/tricków/lucky strike'ów itp. Trzeba mieć materiały, znaczy się trzeba umieć grać. Bardzo lubie tego typu filmiki mam ich 6GB o trickach w Q3. Większość z nich (tak jak w/w przykładzie) to raczej postprocesing więc 3D jest w nim raczej mało. Niemniej jeśli ktoś ma ponagrywane fajne demka to chętnie podejmę się zmontowania tego materiału i/lub dodania efektów specjalnych. Dobry postprocesing to 2/3 sukcesu :P

Napisano

Rowniez oglądam filmiki poswięcone grom, a szczegolnie dobre są te zagraniczne tricki i fragsy i dlatego pomyslalem z moją ekipą zróbmy cos takiego :D.

A w sprawie demek to stoją one na wysokim poziomie, mamy fragi czołowych playerow Q2 z Polski. Na editingu video mamy nieco doswiadczenia , a niezłym dodatkiem do Quake2 Movie były by animacje 3D :P. Jakby co zglaszac sie na gg to co pisalem wczesniej i pisac na forum.

Napisano

W naszym zespole potrzebny nam juz tylko grafik 3D, noi mogłaby się przydać jeszcze jedna osoba ktora zna sie na Adobe After Effect i Premiere, która zajełaby sie efektami. Jakby ktos by byl zainteresowany pomocą w tym filmie niech sie odeziwe na gg -4863384. :]

 

Oto linki do screenow:

http://www.republika.pl/eternal2005/843.jpg

http://www.republika.pl/eternal2005/183.jpg

http://www.republika.pl/eternal2005/211.jpg

 

A tu 2 projekty robione w 3dmaxie:

http://www.republika.pl/eternal2005/chain1.max

http://www.republika.pl/eternal2005/q2.max

Napisano

No widze ze nic z 3D masterow niebedzie, ale jeszcze czekamy :D . Moze chociaz jest ktos co zna sie dosyc dobrze na Adobe After Effect, co moglby nam podpowiedziec pare rzeczy. Z gory dziękuje :].

Napisano

Śmieszne. Robiąc jeszcze jeden, kolejny (jakich setki) filmik z pokazaną grą ludzi chcecie pokazać, że Polacy znają się na edycji i animacji ? Nie mając nawet nikogo od 3D ? I mając nadzieję, że ktoś pomoże w AE ? ;)

Napisano

Hej, forum czytuje od dawna, ale dopiero postanowilem sie zarejestrowac i zapostowac, chcialem tylko napisac, aby Fatum nie pisal "A tu 2 projekty robione w 3dmaxie:", poniewaz te dwie rzeczy to sa tylko modele z q2 wyciagniete milkshapem i wstawione do maxa, q2.max to standardowy quad, a chain1.max to chaingun wyciagniety z beefquaka. Sorry, moze troche to smieszne, ale dla mnie to zabrzmialo jakbys sie podpisal pod tymi modelami.

Napisano

No oczywiscie przeciez pisalem ze sie nieznam na 3dmax i dlatego kogos szukam do pomocy przy filmie. Wyciagnalem je dzieki programowi modeler ktory zmienia md2 na pliki ktore moze odtworzyc 3dmax tylko zminiłemw 3dmaxie ruchy tego modelu i to wszystko :]. A co do Adobe to napisałem ze przydal by sie ktos z doswiadczeniem co by podpowiedział jakis pomysl z efektem w AFX.

Napisano

biorąc pod uwagę Twój poziom chętnie pomogę przy filmie. Jestem w stanie tworzyć, animować, teksturować i oświetlać modele do filmu, oraz posługiwać się ae. za swoją pracę przy filmie oczekuję 15000 złotych. pozdrawiam

kontakt: e-mail: [email protected] gg: 2621125 - niewidoczny

Napisano

moim zdaniem jak to jest twoj film, czy tam chlopakow z skadstam to powinniscie go sami zrobic, jak nie potrafisz maxa albo ae to poducz sie (na necie jest duzo tutoriali), albo wykorzystaj inny program, bo mi sie wydaje, ze beznadziejna rzecza jest jak ktos mowi, ze zrobi wlasny film, a prosi o ta najtrudniejsza czesc kogos innego. To nie film z cs'a reprezentacji skad tam, ze musi wygladac jak cos niewiadomo co. I tak wiekszosc efektow zrobisz, np. w vegasie albo premiere, jedynie 'jakis bajer' jak intro, niektore wstawki mozna zrobic np. maxem. Moim zdaniem wieksosc efektow w filmach q2 jest dzieki dobrym recamom + efekty w programach do obrobki obrazu, z czego vegas jest dziecinnie prosty w obsludze i mozna w nim zrobic naprawde duzo rzeczy, nawet napis do intra. Sorry, ze tak pisze, ale jak wypuscielm swoj film q2, to wiele osob sie do mnie odzywalo, ze chca zrobic wlasny film, ale potrzebuja troche pomocy, jak pytalem sie m.in. jakiej to wymieniali wszystko od a do z, nawet z zamiana fragow na avi i zlozeniem do kupy, jeden byl na tyle upierdliwy, ze na odczepne zrobilem mu na szybkiego jakis napis do intra ;/

 

moze plote bez sensu, ale z nudow napisalem sobie posta ;)

Napisano

Na Adobe Fx znam sie dosyc dobrze conajmniej tak uwazam :D tylko szukam czegos nowego czego jeszcze nikt nie widzial w senssie efektów.

Thx hkropinski, ale na nasze fundusze nie są tak bogate. Juz mamy grafika 3D i dziekuje za wszystkie opowiedzi na tym topicu. Jesli byl bys tak chojny moze masz jakies tutoriale do Adobe FX :D.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności