Napisano 3 Sierpień 200519 l Niektórych samochodów to pewnie jeszcze setki ktoś zrobi, ja postanowiłem zrobić jakiś porządny samochód (tzn. skończyć go) i padło na nissana, blueprinty były ładne i sama bryła średnio skomplikowana. Jest jeszcze troche zadurzo tri,ale da się to szybko poprawić. Screeny z maxa: Próbne rendery: i jeszcze jeden printscreen z maxa
Napisano 3 Sierpień 200519 l Idziesz całkiem dobrze. Jedyne co mnie się narazie rzuca w oczy to przednie słupki. Trza je chyba nieco w przód przesunąc na dole. Najlepiej od razu zacznij je spulchniać bo nic mnie tak nie wnerwia jak płaskie słupki (czytaj zrobione jakby z płaskowników). Zrób przetłoczenia na uszczelki itd. Zobaczysz, że się opłaci. :) PS. WOW 50-ty post :D
Napisano 3 Sierpień 200519 l Autor zrobi się, ale czy nie jest za krzywo, ja nic nie widzę, ale jestem ślepy jak kret, piszcie czy są jakieś widoczne bugi, bo nie chcę je poprawiać kiedy bedę na 50 procencie modelu. Starałem się robić powoli i dokładnie, ale już niczego nie jestem pewny.
Napisano 3 Sierpień 200519 l hehe no mnie sie nie spieszy ;) za ten czas co nie masz neta to przejrzyj fotki nissana i staraj sie robic fure jak najblizsza orginalu pozdrawiam ;)
Napisano 3 Sierpień 200519 l fajny model wybrałeś sobie, nie wiem może to złudzenie ale jakoś dziwnie się maska łamie i może kanty zrób ostrzejsze a i jeszcze to z przodu na bokach coś na światełka w oryginale trochę inaczej wygląda.
Napisano 3 Sierpień 200519 l wg mnie tak powinien wygladac ten znaczek .. zrobiles go na szybko po prostu ... Pozdrawiam
Napisano 4 Sierpień 200519 l Autor mrkrzysiek --> sam nie wiem, oglądałem różne zdjęcie i wyglądało podobnie, ale jeszcze się napatrze .:qba:.-->dzięki za załącznik, teraz będę wiedział jak ładnie można to zrobić, żeczywiście to moje to do d**** tak na szybko zrobiłem, żeby było, sam nie wiem po co, (już nic nie wiem). Wczoraj zrobiłem swoją pierwszą w życiu uszczelkę i sam się dziwie dlaczego nigdy nie robiłem takich rzeczy. Daje następne rendery: Edit: -->mrkrzysiek--> jednak się myliłem ten migacz jest do poprawki
Napisano 5 Sierpień 200519 l siema. ja jestem w trakcie "nierobienia" tego modelu(nie chce mi sie go dokanczac). twoj jest calkiem dobry tylko przod maski jest plaski (razi to w oczy) powinienes to poprawic. w realu maska "lagodnie opada" (oczywiscie nissan350z) pozdrawiam. a jeszcze jedno: przednia krawedz maski (zaraz ponizej znaczka) jest za bardzo wysunieta do przodu wzgledem bryly sam.
Napisano 5 Sierpień 200519 l to jest moja robota http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=15613 spojrz na przod maski http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=16271 http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=18507
Napisano 5 Sierpień 200519 l karlos--> po pierwsze masz krzywe drzwi i tyl ma duuuzo bugow a jak twoj model nie jest "idealny" to nie pokazuj go jako wzor lepiej pokaz jakies zdjecia a jest ich duuuzo tutaj http://www.google.pl :) pozdro
Napisano 5 Sierpień 200519 l hehe :) zle mnie zrozumiales. nikomu nie kazalem wypatrywac bugow w moim modelu tylko go podrzucilem tutaj zeby Ardeni mogl sobie zobaczyc co ma nie tak z przodem maski. owszem drzwi mam do popoprawy ale co do tylu to sie z toba nie zgodze. a poza tym po co mialem szukac zdjec na googlach skoro to mialem pod reka:) pozdrawiam
Napisano 5 Sierpień 200519 l Autor Dzięki za odpowiedzi. Daje ty następne rendery, ale muszą napisać, że zawsze moje odezwy będą spuźnione ponieważ na forum jestem max 1 raz dziennie i to nie zawsze. daje nowe renderki, z poprawionymi niektórymi błędami, następne poprawki w toku Z tyłu jest jeszcze krzywo, ale dopiero tył zacząłem robić I tu jest błąd, ale nie wiem jak go poprawić: Niby wszędzie są kwadraty, ale jakoś dziwnie to wygląda. jeśli ktoś może to niech mi narysuje w painie jak te edgi poprowadzić.
Napisano 5 Sierpień 200519 l albo brakuje 2 edge'ów przy tych vertexach po prawej albo nie powinny być pozostawione w ten sposób - spróbuj utworzyć dodatkowe edge.
Napisano 5 Sierpień 200519 l zwelduj wertexy z dokladnoscoą 0,1 tak zeby te widoczne sie nie polaczyly tylko te ukryte (podejrzewam ze takie sa) pozdrawiam
Napisano 5 Sierpień 200519 l Autor hindus-->próbowałem, ale... jeszcze popróbuje qba - ale tam na pewno nie ma ukrytych vertexów
Napisano 5 Sierpień 200519 l masz baaaardzo duzy chamfer (az 2) wiec to jest bardzo normalne pokaz siatke lekko z oddali:) napewno barkuje jakiegos edge:) czyli musisz stworzyc jakies edge:) jak dasz z dalszej odleglosci siatke to ci narysuje:) pozdro
Napisano 5 Sierpień 200519 l sproboj zrobic moze tak: zwelduj te wertexy ktore zmazalem i poprowadz dodatkowy edge w miejscu ktorym zaznaczylem na zielono
Napisano 12 Sierpień 200519 l Autor Dawno mnie tutaj nie było, ale pora dokończyć autko. 1 render z skylightem, ale nie wyszło zabardzo następne bez światła Spojler troche nie wyszedł, do poprawki tył troche mojej koncepcji, azle wzorowałem się na fotce
Napisano 12 Sierpień 200519 l Popraw światła, bo nie powinny się tak załamywać a miejsce na rejestracje powinno wyglądać trochę inaczej. Pozdro.
Napisano 12 Sierpień 200519 l model może być, choć nie jest pierwsza klasa... zmień światła tylnie jakoś dziwnie ałamują się na środku, i ja też prosze o siatkę
Napisano 13 Sierpień 200519 l Autor mrkszysiek --> Wydaje mi się że to tak wygląda, ale się jeszcze przyjrze, a co do miejsca na tablice to jest to po trochu moja inwencja, hkropinski --> Rendery to jest ostatnia klasa bo szybkie, a mam jeszcze pytanie, jaką wartość ustawić przy natężeniu światła, bo 1 to chyba za mało, tak mi się wydaje, jakie są jeszcze inne sposoby żeby to w miare ładnie wyglądało
Napisano 22 Sierpień 200519 l Autor powiedzcie mi co to ma być : następne rendery z tym samym błędem:
Napisano 22 Sierpień 200519 l nie mam pojecia, ale : szybe masz ok, ale cala reszte trzzeba by poprawic : rende glownie i odbicia na samochodzie > za bardzo rozmazale sa > psuje fx vizualny...
Napisano 23 Sierpień 200519 l Autor tu nie chodzilo mi przedstawienie tego modelu tak jak ma wygladac ale o pokazanie tych glopich cenzur
Napisano 27 Sierpień 200519 l Autor następne rendery i chyba to światło już zostanie dałem dużego plana nad samochodem (plane - rodzaj światła w vray) i chyba tak będzie już,ale się zobaczy\. jeszcze tylko lusterka i kierunki z tyłu, ale tył to puźniej pokaże. a to rozmycie na dachu to chyba wina hdri.
Napisano 27 Sierpień 200519 l nie trać czasu na rendery tylko popraw z przodu światła i zderzak ;] porównaj z tym: http://speedycars.chinacars.com/wallpaper2/nissan/Nissan%20350Z%202003%20-%20005.jpg
Napisano 28 Sierpień 200519 l śwaita popraw w pierwszej kolejności bo najmocniej odbiegają od oryginału, no i te inne błędziki o których napisano ci wcześcniej. pozdr
Napisano 7 Marzec 200619 l witam:) jestem bardzo początkujący w 3ds max i chcę się nauczyć modelowania, zwłaszcza aut. czy możecie podać jakieś linki gdzie znajde tutoriale po polsku odnoszące się właśnie samochodów lub jeśli wy możecie takowe zamieścić na stronce. Nissan mi sie podoba:) gratulacje! Może właśnie Ty Ardeni mógłbyś przedstawić od początku jak robiłeś swoją 350Z krok po kroku? Bardzo byłbym wdzięczny za pomoc. pozdrowionka:)
Napisano 7 Marzec 200619 l Autor Ale się dokopałeś, nie łatwiej było zagadać na gg, albo tlena? ta 350 Z to już stare dawne czasy, musiałeś mi je przypominać ? :P
Napisano 8 Maj 200618 l Nie wiem dlaczego, ale w renderze gdzie auto jest pokazane z przodu widać tylnie koło (proponuje zrobić wnętrze). PS mógłbyś powiedzieć jak zrobiłeś materiał karoserii? (jest świetna)
Napisano 8 Maj 200618 l patry... to co robisz jest denne... tylko w taki sposób umiesz sobie nabijac postu?? zalosne...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto