Ardeni Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 Niektórych samochodów to pewnie jeszcze setki ktoś zrobi, ja postanowiłem zrobić jakiś porządny samochód (tzn. skończyć go) i padło na nissana, blueprinty były ładne i sama bryła średnio skomplikowana. Jest jeszcze troche zadurzo tri,ale da się to szybko poprawić. Screeny z maxa: Próbne rendery: i jeszcze jeden printscreen z maxa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remedy Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 Idziesz całkiem dobrze. Jedyne co mnie się narazie rzuca w oczy to przednie słupki. Trza je chyba nieco w przód przesunąc na dole. Najlepiej od razu zacznij je spulchniać bo nic mnie tak nie wnerwia jak płaskie słupki (czytaj zrobione jakby z płaskowników). Zrób przetłoczenia na uszczelki itd. Zobaczysz, że się opłaci. :) PS. WOW 50-ty post :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ardeni Posted August 3, 2005 Author Share Posted August 3, 2005 zrobi się, ale czy nie jest za krzywo, ja nic nie widzę, ale jestem ślepy jak kret, piszcie czy są jakieś widoczne bugi, bo nie chcę je poprawiać kiedy bedę na 50 procencie modelu. Starałem się robić powoli i dokładnie, ale już niczego nie jestem pewny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReflectVision Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 zarzuc render z boku + siatke z boku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ardeni Posted August 3, 2005 Author Share Posted August 3, 2005 ale to dopiero jutro {zobacz podpis:( } Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReflectVision Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 hehe no mnie sie nie spieszy ;) za ten czas co nie masz neta to przejrzyj fotki nissana i staraj sie robic fure jak najblizsza orginalu pozdrawiam ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrkrzysiek Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 fajny model wybrałeś sobie, nie wiem może to złudzenie ale jakoś dziwnie się maska łamie i może kanty zrób ostrzejsze a i jeszcze to z przodu na bokach coś na światełka w oryginale trochę inaczej wygląda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReflectVision Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 wg mnie tak powinien wygladac ten znaczek .. zrobiles go na szybko po prostu ... Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ardeni Posted August 4, 2005 Author Share Posted August 4, 2005 mrkrzysiek --> sam nie wiem, oglądałem różne zdjęcie i wyglądało podobnie, ale jeszcze się napatrze .:qba:.-->dzięki za załącznik, teraz będę wiedział jak ładnie można to zrobić, żeczywiście to moje to do d**** tak na szybko zrobiłem, żeby było, sam nie wiem po co, (już nic nie wiem). Wczoraj zrobiłem swoją pierwszą w życiu uszczelkę i sam się dziwie dlaczego nigdy nie robiłem takich rzeczy. Daje następne rendery: Edit: -->mrkrzysiek--> jednak się myliłem ten migacz jest do poprawki Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReflectVision Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 popraw bledy ktore narysowalem Ci nizej z 2 perspektyw :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos18 Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 siema. ja jestem w trakcie "nierobienia" tego modelu(nie chce mi sie go dokanczac). twoj jest calkiem dobry tylko przod maski jest plaski (razi to w oczy) powinienes to poprawic. w realu maska "lagodnie opada" (oczywiscie nissan350z) pozdrawiam. a jeszcze jedno: przednia krawedz maski (zaraz ponizej znaczka) jest za bardzo wysunieta do przodu wzgledem bryly sam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos18 Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 to jest moja robota http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=15613 spojrz na przod maski http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=16271 http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=18507 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nielot007 Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 karlos--> po pierwsze masz krzywe drzwi i tyl ma duuuzo bugow a jak twoj model nie jest "idealny" to nie pokazuj go jako wzor lepiej pokaz jakies zdjecia a jest ich duuuzo tutaj http://www.google.pl :) pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos18 Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 hehe :) zle mnie zrozumiales. nikomu nie kazalem wypatrywac bugow w moim modelu tylko go podrzucilem tutaj zeby Ardeni mogl sobie zobaczyc co ma nie tak z przodem maski. owszem drzwi mam do popoprawy ale co do tylu to sie z toba nie zgodze. a poza tym po co mialem szukac zdjec na googlach skoro to mialem pod reka:) pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ardeni Posted August 5, 2005 Author Share Posted August 5, 2005 Dzięki za odpowiedzi. Daje ty następne rendery, ale muszą napisać, że zawsze moje odezwy będą spuźnione ponieważ na forum jestem max 1 raz dziennie i to nie zawsze. daje nowe renderki, z poprawionymi niektórymi błędami, następne poprawki w toku Z tyłu jest jeszcze krzywo, ale dopiero tył zacząłem robić I tu jest błąd, ale nie wiem jak go poprawić: Niby wszędzie są kwadraty, ale jakoś dziwnie to wygląda. jeśli ktoś może to niech mi narysuje w painie jak te edgi poprowadzić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hindus Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 albo brakuje 2 edge'ów przy tych vertexach po prawej albo nie powinny być pozostawione w ten sposób - spróbuj utworzyć dodatkowe edge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReflectVision Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 zwelduj wertexy z dokladnoscoą 0,1 tak zeby te widoczne sie nie polaczyly tylko te ukryte (podejrzewam ze takie sa) pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ardeni Posted August 5, 2005 Author Share Posted August 5, 2005 hindus-->próbowałem, ale... jeszcze popróbuje qba - ale tam na pewno nie ma ukrytych vertexów Link to comment Share on other sites More sharing options...
nielot007 Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 masz baaaardzo duzy chamfer (az 2) wiec to jest bardzo normalne pokaz siatke lekko z oddali:) napewno barkuje jakiegos edge:) czyli musisz stworzyc jakies edge:) jak dasz z dalszej odleglosci siatke to ci narysuje:) pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReflectVision Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 mnie sie wydaje ze w tamtym rogu nie moze byc kwadratu :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
xyrion Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 sproboj zrobic moze tak: zwelduj te wertexy ktore zmazalem i poprowadz dodatkowy edge w miejscu ktorym zaznaczylem na zielono Link to comment Share on other sites More sharing options...
nielot007 Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 na moje oko jak tak zrobi bedzie jeszcze wiekszy balagan:) pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReflectVision Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 oddal trochee widok w viewporcie i daj siatke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ardeni Posted August 12, 2005 Author Share Posted August 12, 2005 Dawno mnie tutaj nie było, ale pora dokończyć autko. 1 render z skylightem, ale nie wyszło zabardzo następne bez światła Spojler troche nie wyszedł, do poprawki tył troche mojej koncepcji, azle wzorowałem się na fotce Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrkrzysiek Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 Popraw światła, bo nie powinny się tak załamywać a miejsce na rejestracje powinno wyglądać trochę inaczej. Pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hkropinski Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 model może być, choć nie jest pierwsza klasa... zmień światła tylnie jakoś dziwnie ałamują się na środku, i ja też prosze o siatkę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ardeni Posted August 13, 2005 Author Share Posted August 13, 2005 mrkszysiek --> Wydaje mi się że to tak wygląda, ale się jeszcze przyjrze, a co do miejsca na tablice to jest to po trochu moja inwencja, hkropinski --> Rendery to jest ostatnia klasa bo szybkie, a mam jeszcze pytanie, jaką wartość ustawić przy natężeniu światła, bo 1 to chyba za mało, tak mi się wydaje, jakie są jeszcze inne sposoby żeby to w miare ładnie wyglądało Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReflectVision Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 no spojlerek kupiasty musze przyznac :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ardeni Posted August 22, 2005 Author Share Posted August 22, 2005 powiedzcie mi co to ma być : następne rendery z tym samym błędem: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurt_hectic Posted August 22, 2005 Share Posted August 22, 2005 nie mam pojecia, ale : szybe masz ok, ale cala reszte trzzeba by poprawic : rende glownie i odbicia na samochodzie > za bardzo rozmazale sa > psuje fx vizualny... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nielot007 Posted August 23, 2005 Share Posted August 23, 2005 tez mi sie tak nieraz pojawia ale nie mam pojecia dlaczego:) pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ardeni Posted August 23, 2005 Author Share Posted August 23, 2005 tu nie chodzilo mi przedstawienie tego modelu tak jak ma wygladac ale o pokazanie tych glopich cenzur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ardeni Posted August 27, 2005 Author Share Posted August 27, 2005 następne rendery i chyba to światło już zostanie dałem dużego plana nad samochodem (plane - rodzaj światła w vray) i chyba tak będzie już,ale się zobaczy\. jeszcze tylko lusterka i kierunki z tyłu, ale tył to puźniej pokaże. a to rozmycie na dachu to chyba wina hdri. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mentaller Posted August 27, 2005 Share Posted August 27, 2005 nie trać czasu na rendery tylko popraw z przodu światła i zderzak ;] porównaj z tym: http://speedycars.chinacars.com/wallpaper2/nissan/Nissan%20350Z%202003%20-%20005.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
hkropinski Posted August 28, 2005 Share Posted August 28, 2005 śwaita popraw w pierwszej kolejności bo najmocniej odbiegają od oryginału, no i te inne błędziki o których napisano ci wcześcniej. pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
ser ver Posted August 28, 2005 Share Posted August 28, 2005 chyba jest lekka niezgodność z oryginałem na światłach i zderzaku? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kemil Posted August 28, 2005 Share Posted August 28, 2005 łądnie ładnie. 8/10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
yarkee Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 witam:) jestem bardzo początkujący w 3ds max i chcę się nauczyć modelowania, zwłaszcza aut. czy możecie podać jakieś linki gdzie znajde tutoriale po polsku odnoszące się właśnie samochodów lub jeśli wy możecie takowe zamieścić na stronce. Nissan mi sie podoba:) gratulacje! Może właśnie Ty Ardeni mógłbyś przedstawić od początku jak robiłeś swoją 350Z krok po kroku? Bardzo byłbym wdzięczny za pomoc. pozdrowionka:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ardeni Posted March 7, 2006 Author Share Posted March 7, 2006 Ale się dokopałeś, nie łatwiej było zagadać na gg, albo tlena? ta 350 Z to już stare dawne czasy, musiałeś mi je przypominać ? :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
patry Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 Nie wiem dlaczego, ale w renderze gdzie auto jest pokazane z przodu widać tylnie koło (proponuje zrobić wnętrze). PS mógłbyś powiedzieć jak zrobiłeś materiał karoserii? (jest świetna) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hkropinski Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 patry... to co robisz jest denne... tylko w taki sposób umiesz sobie nabijac postu?? zalosne... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now