Napisano 5 Sierpień 200519 l Witam. Tak dla odprężenia dokończyłem jakiś czas temu model broni. Nic szczególnego, ale myśle, że pokazać zawsze można. 1750 triangles Pozdrawiam!
Napisano 5 Sierpień 200519 l mie wiem z czego to wynika ale wygląda jakbyś baaardzo podciągnął kontrast. a można siateczkę? a teksturka jaka? no i trochę rażą puste płaszczyzny... jak to mówi mój artdir: ee.. takie coś to ja w sobotni wieczór w godzinkę...;)))))
Napisano 5 Sierpień 200519 l Autor ...Hehe to się nazywa szybka odpowiedź :D Co do kontrastu to fakt, a czy to źle? Silnik nie narzucał mi nic co do tekstur, więc w tym momencie są to 2x512/512 i 1x 128/128. A siateczke pokaże jutro bo teraz nie mam jej rendera dostępnego.
Napisano 6 Sierpień 200519 l wporzo jak to mlodzierz moowi - ale jakos tak lekko chaotycznie jak dla mnie :D (to chyba przez texturke bo sie mocno zlewa i nie widac poszczegolnych detali tylko jedna ciemna masa z jakimis wypustkami :D pozdro
Napisano 6 Sierpień 200519 l nom mi tez sie podoba :) chodz moze troche z ta czernia przesadziles i tu jest bolad? moze warto bylo by dac zamiast czystgo czarnego (ktory pochloni cale sswiatlo niewazne jak go oswietlisz) dac bardzo ciemny szary? ale to tego pewnien nie jestem :), troszke moz3e zaszalales z wypamaniem swiatla/cienia ale to moze pod specyficzny silnik co nie obsluguje specularow zadnych?, swiatel? jesli nie uzywasz alphy 1/0 to troszke wolniej bys rozproszyl ten promien lasera :) teraz tak sie poprostu urywa i koniec :) oglnie mi sied podoba , pozdrawiam!
Napisano 6 Sierpień 200519 l Autor Knysha => Spox Kakrotto13 => hahaha arbuzy może i trafiają się okrągłe, ale na pewno bronie bywają kańciaste ;] Ftorek => Racja. No w końcu człowiek musi popełniać jakieś błędy, żeby się czegoś na nich nauczyć ;). Tzn.: jak bozia 'da' to się kiedyś tego naucze :) Hatred => Silnik pod który zrobiłem ten model jest troszku przystarawy (tylko standardowe cieniowanie, żadnego speculara :/), a wszystkie badania kliniczne wskazują, że taki kontrast daje w tym przypadku porządany efekt. Ten promień lasera na tych skrinach to zwykły fake; prawdziwy pojawi się dopiero w grze uzyskany za pomocą spawnowania sprite'ów. Było to wymuszone brakiem kanału iluminacji, jedyny mu podobny dostępny to jest tryb renderowania addytywnego tekstury, ale to (jak wiadomo) kompletnie nie to co chciałbym uzyskać. A tu jeszcze siatka, którą obiecałem: Pozdrawiam.
Napisano 7 Sierpień 200519 l tak arbuzy ;D lubie arbuzy choc fajniej by bylo gdyby byly kwadratowe , latwie by sie kroilo ;] .... modelik mi sie podoba :] .... nie chce byc upierdliwy ale mogl bys dac jeszcze screena z przodu ?
Napisano 7 Sierpień 200519 l modelik ladny, texturka mniej (czarny kolor rozjasniony na krawedziach, jakos mi sie zlało to wszsytko:)
Napisano 7 Sierpień 200519 l A ja powiem tak że sptraciłeś wiele poly przez tą teksture jakbys dał ich o połowe mniej z ta samą texturką to chyba by nikt różnicy nie widział.
Napisano 9 Sierpień 200519 l Autor Hey wam. IKakrotto13 => ok, jutro ... tzn dzisiaj bo już świta :d wrzuce skrina skoro to 'proponujesz' Hatred => Thx sartr => Być może, chociaż nie do końca rozumiem o co chodzi. AGmakonts => Wątpie w to. Pozdrawiam!
Napisano 9 Sierpień 200519 l od siateczki sa inni ja jedynie powiem ze tekstuka mi jak najbardziej sie podoba pomijajac tylko gorna czesc gdzie rzeczywiscie gubi sie orientacje - ogolnie ladnie - twoja ksywka w przypadku tego modelu jest jak najbardziej na miejscu ;)))
Napisano 10 Sierpień 200519 l wymiata. chey bringer. byl bys tam mily i zrobiel kilkadziesiat tutoriali o texturowaniu ? he ?... no moze 1 starczy , pleasssssss
Napisano 10 Sierpień 200519 l Kurt a ostatnio mowiles ze jestes swietny w texturowaniu ;] co sie stalo czyzby ci talen uciekl ? ;]
Napisano 10 Sierpień 200519 l Autor rzuq => Ajaj faktycznie górna część jest nie za bardzo, tak na odwal ją zrobiłem :P 'twoja ksywka w przypadku tego modelu jest jak najbardziej na miejscu ;)))' - przyjemność po mojej stronie ;] kurt_hectic => Spokojnie kurt, bez przesadyzmu; słowo 'wymiata' zdaje mi sie być tutaj nie na miejscu. Co do tutoriala to już kiedys próbowałem zrobić; niestety mam klasyczny zespół braku zdolności dydaktycznych O_o ;) Kakrotto13 => oj żeś go podsumował... brutalnie ;) A i tu dla zainteresowanych obiecany widok z przodu. Szczerze mówiąc nie wiem co pokazanie go wnosi do tematu ... no ale zobaczymy.
Napisano 10 Sierpień 200519 l hyhy - no faktycznie malo wnosi - bardziej wyglada na jakiegos battlecruiser'a :D
Napisano 10 Sierpień 200519 l mam takiego :P [z reguły strzelanie, a dokładnie opieranie o ramię, przy długich seriach jest uciążliwe. Ale opracowaliśmy patent z kolegą, ja kucam i strzelam a on stoi za mną i podrzuca kamyk] [render jest w porządku] ;)
Napisano 10 Sierpień 200519 l Qrcze widzisz juz sam zapomnialem po co cie proslilem o ten widok z przodu ;] . Co kolwiek to bylo ucieklo jak talent kurta ;] Modelik jest super ;] tylko ta texturka na magazynku tak troche dziwnie przeskakuje ;] pozdro GW ;]
Napisano 11 Sierpień 200519 l Autor :) Ten efekt przeskoku teksturki to po prostu przez felerny odblask zrobiony na niej.
Napisano 11 Sierpień 200519 l Kakrotto13, a jak, ale wiesz, codziennie czytam tutoriale. nie no nie powiesz... uczyc trzeba sie zawsze i non stop, jestem zajebisty (:]) ale moge byc beter.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto