Skocz do zawartości

Moment krytyczny: "Columbia"


Gość _Kreska_

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 120
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość _Kreska_

no wlasnie sie zastanawiam co i jak jeszcze dodac. Wlasciwie to moglbym dojsc do samego luku z rozwalka (dobrze ze go wymodelowalem choc pusty jeszcze jest:) ) . Narazie mam taka koncepcje coby dodac ogniam, dymu i jeszcze raz ognia a pozniej jeszcze toche ognia i bedzie git:) a propo ognia, czy jak bym go zrobil w 2d to zlamalbym regulamin? musi byc 3d?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość _Kreska_

a co myslisz o afterburnie? przypadek sprawil ze akurat mam go na kompie. nigdy nie uzywalem i nie wiem czy warto uzyc?

a pheonix dobry i szybki jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady- tak czy tak niemało ludzi wykorzystuje fotki do tekstur i backgroundów, w poprzedniej bitwie nawet Vue było w użyciu - IMO tak długo jak tego rodzaju zmiany są dodatkiem a nie istotą sceny wszystko jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszytko ladnie tylko troche pustawo, przeciez wachadlowiec nie jest balonem powieszonym na pretach, zrob w srodku jakies rurki przewody jakies drobiazgi fajnei to bedzie wygladalo, jesli chodzi o dym i ogien, to nie wiem zalezy jak to sobie wyobrazasz, jak dla mnie to AB by wystarczyl i jest wmiare prosty w obsludze, pozdro,

 

PS pamietajmy ze akcja dzieje sie w prozni gdzie nie ma tlenu oraz, na ksztalt plomienia niezalezy od predkosci lotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość _Kreska_

no ruki by sie przydaly, zaraz zaczne nad jakimis walczyc. co do akcji to nie wiem na jakiej dokladnie wysokosci sie rozpadl ale chyba dosc "nisko" bo przeciez na pewno juz w atmosferze. ksztalt plomieni tez byl charakterystyczny dla czegos lecacego z duza predkosci, no tak mi sie wydaje, przynajmniej jak patrze na te fotke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale to jest fotak juz po wszystkim jak juz z niego nic nie zostało ale co do atmosfery to chyba masz racjie jesli się rozbił niedaleko to płomienie będą mocno wydłóżone tak jak na fotce i do tego dymu dużo a tu kilka fotek z neta może coś się przyda ;) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość _Kreska_

no tak , ale to po wszystkim bylo tylko chwilke przed rozpoczeciem rozpadu. Przeciez to wlasnie pod wplywem temperatury i pedu odpadl panel 8 (uszkodzony podaczas startu) w miejscu ktorego zrobila sie dziura. Tam to wlasnie wlala sie plazma topiac wszystko co stanelo naj jej drodze. chwile jeszcze trwalo zanim komp nie dal rady z poprawa trajektroi lotu i prom rozpadl sie w cholere. Sek tylko w tym w ktorym momencie to pokazac :D

senks Bojar za foty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość _Kreska_

no tak ale na te slajdy akurat przedstawiaja zupelnie inna sytuacje, zwroc uwage ze eksplozja zaczyna sie w tylnej czesci promu, a powierzchnia natarci (chyba tak to sie nazywa) skrzydla jest w ogle nie uszkodzona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość _Kreska_

dzieki zorazek ale z tym "bedzie fajnie" to bedzie ciezko, pracka jak ktos juz wczesniej wspomnial jest jakas taka "gola", malo sie dzieje, mysle co by z tym zrobic. narazie poprawilem troche konstrukcjie skrzydla (pare rurek dodalem :)) , lekko okopcilem teksture skrzydla i bawie sie ogniem. Phoenix daje rade, nie ma co:D , puki co updeate jeszcze bez ognia

 

 

shuttle374kv.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he, he... małe sugestie:

 

1. wstaw jakieś fajne tło, np. kawałek naszej planety a reszta jakieś gwiazdy czy coś...

2. wstaw wokół promu plazme

 

oczywiście to tylko sugestia dolikatnie mówiąc początkującego grafika więc nie musisz sie mnie słuchać, ale dzięki takim wstawkom mogło by sie troche zapełnić na scenie

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość _Kreska_

iiitam, w porownianiu do innych pracek strasznie ubogo jest... ale co tam, narazie wstawilem sobie prom w tlo, tak luzno i szybko, bez uszkodzen i ognia.

 

shuttleprobka4jf.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świetna Columbia panie _Kreska_ :) jest taka fajowa, że aż żal będzie oglądać ją stojącą w płomieniach.

 

powodzenia w dalszej pracy.

Przypominam o nominacjach, które odbędą się już za tydzień (i jeden dzień :P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość _Kreska_

dzieki wszystkim za dobre slowo:D

tymczasem siedze od paru dni nad ogniem, od maxowych przez afterburna do pheonixa :), chyba zostane przy tym ostatnim a dym ab zrobie. najgorsze to to ze tak potwornie wydluzy mi sie czas renderingu :( narazie render bez srodka skrzydel i innych takich, trace cierpliwosc powoli ...

 

shuttle385ud.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiadacie ze to jest Phoenix ladnie, nawet bardzo ladnie... mowie o ogniu samym w sobie bo na maszynie wyglada zle, zeby nie mowic kiepsko

No1. nieplonie pudelko zapalek tylko obiekt sporych rozmiarow, musisz znacznie zmniejszyc wielkosc ognia chodzi mi o elementy plomienia sa za duze

No2. jak pisalem wczesniej...

 

PS pamietajmy ze akcja dzieje sie w prozni gdzie nie ma tlenu oraz, na ksztalt plomienia niezalezy od predkosci lotu.

 

hehe zignorowales obie rady, bo po pierwsze gdzie masz tu tlen aby ploien byl az tak intensywny oraz z kinematyki i dynamiki ukladu wynika ze jesli statek nie jest w atmosferze to nigdy tak sie plomienie nie uloza. zamiast tak efektownych fajerwerkow wiecej dymu ploien znikomy i we wszytkich kierunkach z lekka przewaga w kierunku tylu.

 

Wiem ze sie dop uczysz tego plugsa, ale, ehhh sam nie wiem lepiej moze zeby tego nie bylo niz to skaszanic bo model z texturami jest swietny i mozna zrobic znich swietna prace, jak narazie plomienie baardzo mocno ja oszp3ecaja, pozdrawiam i czekam na poprawe: ]

 

PS nawet gdyby poszly zbiorniki z tlenem (a nie wiem gdzie sie one znajduja) to i tak byla by to eksplozja a nie ulatniajacy sie gaz z kuchenki, jescze raz pozdrawiam: ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość _Kreska_

no chyba to Ty zignorowales poprzedni moj post :)

jaka proznia? to niby skad temperatura ktora spalila prom? to ta proznia tak rozgrzewa? przeciez to wlasnie tloczone przed promem powietrze powoduje ta wysoka temperature. prom rozpadl sie wchodzac w atmosfere przez ktora "spada" chyba cos kolo 14 minut. twoim zdaniem wpada on w te wysokie temeratury w prozni a pozniej "bec" i pojawia sie atmosfera a co za tym idze powietrze? przecieze oslona termiczna nie jest mu tak potrzebna w kosmosie tylko wlasnie w atmosferze i w zwiazku z tym w zderzeniu z powietrzem i innymi jakis tam... nie wiem co dokladnie jest wyzej, jaki znaczy sie sklad atmosfery ale pls. gadanie ze cos co leci 20000 km/ h w chyba najwiekszym obciazeniu aeorodynamicznym jakie poddawane sa twory czlowieka ma palic sie jak zapalka w bezwietrzny dzien albo jeszcze lepiej w prozni to troche... komiczne, nie uwazasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawsze to moze byc zbiornik z jakims ciklym paliwem a niekoniecznie tlen :)

ogien mi sie calkiem podoba, aczkolwiek czegos mi tu w nim brakuje, wyglada dziwnie jakby przyklejony. pozar powiniene tez byc wiekszy lub bardziej zaznaczony przy tych zniszczeniach i byc niebieski. w koncu to miejsce zapalenia gdzie jest najgorecej i do tego jeszcze temperatura powstala po tarciu... chyba az zielony powienien byc ten plomien :)

bo domyslam sie, ze plomienie na przodzie tez zrobisz pomaranczowe/zolte wiec w tym skrzydle bym dal wlasnie jakies cieplejsze. ale sie nie znam na tym, tylko tak mowie, warto poprzegladac jakies zdjecia, poszukac np na google.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

_Kreska_--> hehe musze przyznac Ci racje, troche sie pogobilem i wogole niepowiazalem Twojej pracy z tym wypadkiem. Dop jak czytalem Twoj post to zerknolem na temat, ehhh noobostwo wszylo ze mnie, sory.

Lecz w takim razie jak to jest wchodzenie w atmosfere to statek jest w innej pozycji jest pod jakims sporym katem aby impet masy przyjac na spodnia strone i w takim razie na skrzydle bylo by oderwanie i plomien nieprzylegal by do skrzydla tylko bardziej do gory.

pozdro i jesczze raz sorki za czesc bzdur jakie wypisalem, to przez nieuwage, cu: ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość _Kreska_

no racja, racja, plomienie powinny odrywac sie od powierzchni skrzydel. przygotowalem 2 jpg coby pokazac jak mi to wychodzi, czasu coraz mniej i chyba sie nie wyrobie :( robilem to bez gi bo czas strasznie sie wydluza renderingu wiec sporo niedoswietlen jest, no i troche poprawek w ps bylo (tlo jest plaskie, reszta w 3d)

 

probkacopyc0uz.jpg

 

probkacopyb3kk.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi sie ta bardziej podoba :) , poza tym to ciagle ten sam ogien, siedze nad nim juz ze 4 dni, jak powinnien wygladac? bo sam sie juz pogubilem, na pewno nie moga to byc normalne plomienie

 

asfalton, .:qba:. - dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawde niezle ci to wyszło , ładnym model , dokładne textury dobra kompozycja i fajne płomienie , i tak nikt nie widział jak wyglądają w takich warunkach prawdziwe płomienie (- bo jakby widział to by to był pewnie jego ostatni widok ^_^ ) więc wszystkie dywagacje na ich temat mozna sobie w buty wsadzić, praca ma być ładna i cieszyć oko nie musi być zaraz hiperrealizm, a te płomienie są niezłe i tu bym nic nie ruszał.

z rzeczy do poprawy to imho zbyt przepalone niebo z prawej strony kadru (robi sie biała plama )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za komentarze, co do plomieni to naprawde jestem otwarty na wszelkie sugestie (to nie tak ze bronie za wszelka cene tego co zrobilem). Naprawde caly czas zastanawiam sie jak to powinno wygladac. Narazie skorzystam z rady KoMica, a nawet przedobrze i zrenderuje zupelnie bez plomieni a pozniej poprobuje rozne wersje w ps.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby ładnie a jakoś atmosfery niema... :) a tak poważnie to chyba powinna byc taka niebieska poświata, sie stratosfera nazywa chyba (pracki z #84 są świetne). Chodzi mi o to ze nie powinno chyba byc chmur i nagle gwiazdy, próżnia, czarne niebo, ale to moje nic nieznaczące zdanie. :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałeś dodawać jakiś dym ? Nie wiem czy to by było do końca logiczne i poprawne ale chodzi też tu o pewien efekt który może by dodał smaczku :)

Dorzuciłbym też troszkę więcej odpadków, albo chociaż poexperymentował z nimi. Jakiś prosty PArray wyrzucający boxy, nic więcej :)

 

Acha i na ostatnim renderze mam wrażenie, że prom się unosi,a on chyba spada ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ on właśnie spadał pod tym kątem, wszystko się zgadza. Można zmienic kadr, ale nie kąt spadania.

Dym może być, ale ogień jest jeszcze za ciemny. Przecież to była dosłownie plazma. Smuga ognia jest za krótka, przecież kiedy on wybuchał to nadal miał prędkość ok. 5km/s Zresztą sam żar pod pokładem byl niesłychanie jasny, a nie takie blade zarózowienie. Na dobrą sprawę gdybyś miał oddać ralizm sceny to to by była nieomal jedna żarząca się kula. Astronauci z innych misji sami mówią, że podczas schodzenia do lądowania trzeba było zasłaniać okna, by nie oślepnąć od tego blasku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności