RK Napisano 17 Wrzesień 2005 Napisano 17 Wrzesień 2005 Uj stary... masz od cholery cierpliwości do modelowania- wyrazy podziwu. Dawaj resztę sceny piorunem bo tu... tempus fugit :D
Gość _Kreska_ Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 troche rozwalki porobilem, jak myslice, nadaje sie? czy zbyt delikatna?
tweety Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 całkiem ładnie. ale chyba dodasz jakąś spaleniznę etc? czy to jedyne zniszczenia? może coś z lukiem załadunkowym? jakaś dziura po mikrometeorycie albo coś podobnego? Pozdrawiam
Gość _Kreska_ Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 no wlasnie sie zastanawiam co i jak jeszcze dodac. Wlasciwie to moglbym dojsc do samego luku z rozwalka (dobrze ze go wymodelowalem choc pusty jeszcze jest:) ) . Narazie mam taka koncepcje coby dodac ogniam, dymu i jeszcze raz ognia a pozniej jeszcze toche ognia i bedzie git:) a propo ognia, czy jak bym go zrobil w 2d to zlamalbym regulamin? musi byc 3d?
jaras Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 bardzo ładnie to wygląda ! mniam podoba mi się. Powodzenia z ogniem (nie wiem czy może być 2d ? - ja osobiście robię ogień do naszej sceny Phoenixem )
Gość _Kreska_ Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 a co myslisz o afterburnie? przypadek sprawil ze akurat mam go na kompie. nigdy nie uzywalem i nie wiem czy warto uzyc? a pheonix dobry i szybki jest?
tweety Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 z poprzedniej bitwy pamiętam że domalówki w PSie nie są mile widziane. skoro Bitwa 3D to i ogień 3D :]
jaras Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 możesz popróbować AfterB. ale Phoenix w/g mnie jest lepszy do płomieni (dym radziłbym AB albo Pyroclusterem ) tweety dobrze prawi - jak zrobisz ogień 3d to będziesz miał dodatkowe plusy (chyba) :)
tweety Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 no na pewno nie obejdzie się to bez echa przy ocenianiu. jeśli tylko użyjesz któryś z wyżej wspomnianych plugów a nie pobawisz się maxowym Particlem :]
RK Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 Bez przesady- tak czy tak niemało ludzi wykorzystuje fotki do tekstur i backgroundów, w poprzedniej bitwie nawet Vue było w użyciu - IMO tak długo jak tego rodzaju zmiany są dodatkiem a nie istotą sceny wszystko jest ok.
asfalton Napisano 20 Wrzesień 2005 Napisano 20 Wrzesień 2005 wow fajny model i teksturki, ciekawe jak wyjdzie Ci scenka :)
KoMic Napisano 20 Wrzesień 2005 Napisano 20 Wrzesień 2005 wszytko ladnie tylko troche pustawo, przeciez wachadlowiec nie jest balonem powieszonym na pretach, zrob w srodku jakies rurki przewody jakies drobiazgi fajnei to bedzie wygladalo, jesli chodzi o dym i ogien, to nie wiem zalezy jak to sobie wyobrazasz, jak dla mnie to AB by wystarczyl i jest wmiare prosty w obsludze, pozdro, PS pamietajmy ze akcja dzieje sie w prozni gdzie nie ma tlenu oraz, na ksztalt plomienia niezalezy od predkosci lotu.
bojar Napisano 20 Wrzesień 2005 Napisano 20 Wrzesień 2005 I tu się z Tobą zgadzam KoMic wypełniony środek dodał by smaczku i tak ciekawej już pracce oby tak dalej _Kreska_ powodzenia i czekam na "rurki" :)
Gość _Kreska_ Napisano 20 Wrzesień 2005 Napisano 20 Wrzesień 2005 no ruki by sie przydaly, zaraz zaczne nad jakimis walczyc. co do akcji to nie wiem na jakiej dokladnie wysokosci sie rozpadl ale chyba dosc "nisko" bo przeciez na pewno juz w atmosferze. ksztalt plomieni tez byl charakterystyczny dla czegos lecacego z duza predkosci, no tak mi sie wydaje, przynajmniej jak patrze na te fotke
bojar Napisano 20 Wrzesień 2005 Napisano 20 Wrzesień 2005 No ale to jest fotak juz po wszystkim jak juz z niego nic nie zostało ale co do atmosfery to chyba masz racjie jesli się rozbił niedaleko to płomienie będą mocno wydłóżone tak jak na fotce i do tego dymu dużo a tu kilka fotek z neta może coś się przyda ;) pozdrawiam
Gość _Kreska_ Napisano 20 Wrzesień 2005 Napisano 20 Wrzesień 2005 no tak , ale to po wszystkim bylo tylko chwilke przed rozpoczeciem rozpadu. Przeciez to wlasnie pod wplywem temperatury i pedu odpadl panel 8 (uszkodzony podaczas startu) w miejscu ktorego zrobila sie dziura. Tam to wlasnie wlala sie plazma topiac wszystko co stanelo naj jej drodze. chwile jeszcze trwalo zanim komp nie dal rady z poprawa trajektroi lotu i prom rozpadl sie w cholere. Sek tylko w tym w ktorym momencie to pokazac :D senks Bojar za foty
bojar Napisano 20 Wrzesień 2005 Napisano 20 Wrzesień 2005 hmmm no nie wiem wybierz może coś z tych slajdów najlepiej tak w 1/3 moze ;) pozdrawiam
Gość _Kreska_ Napisano 20 Wrzesień 2005 Napisano 20 Wrzesień 2005 no tak ale na te slajdy akurat przedstawiaja zupelnie inna sytuacje, zwroc uwage ze eksplozja zaczyna sie w tylnej czesci promu, a powierzchnia natarci (chyba tak to sie nazywa) skrzydla jest w ogle nie uszkodzona.
bojar Napisano 20 Wrzesień 2005 Napisano 20 Wrzesień 2005 hmm no tak masz racje to nie wiem przemyśl to jeszcze a jak mi coś wpadnie do głowy to dam znac :) pozdrawiam
zorazek Napisano 23 Wrzesień 2005 Napisano 23 Wrzesień 2005 Witam hmmm... nie było mnie tu tylko tydzień a tu takie postępy:eek: no cóż bardzo fajnie ci to wyszło _Kreska_ dodaj troche plazmy i walnij jakieś tło i bedzie fajne pozdrawiam
Gość _Kreska_ Napisano 23 Wrzesień 2005 Napisano 23 Wrzesień 2005 dzieki zorazek ale z tym "bedzie fajnie" to bedzie ciezko, pracka jak ktos juz wczesniej wspomnial jest jakas taka "gola", malo sie dzieje, mysle co by z tym zrobic. narazie poprawilem troche konstrukcjie skrzydla (pare rurek dodalem :)) , lekko okopcilem teksture skrzydla i bawie sie ogniem. Phoenix daje rade, nie ma co:D , puki co updeate jeszcze bez ognia
zorazek Napisano 23 Wrzesień 2005 Napisano 23 Wrzesień 2005 he, he... małe sugestie: 1. wstaw jakieś fajne tło, np. kawałek naszej planety a reszta jakieś gwiazdy czy coś... 2. wstaw wokół promu plazme oczywiście to tylko sugestia dolikatnie mówiąc początkującego grafika więc nie musisz sie mnie słuchać, ale dzięki takim wstawkom mogło by sie troche zapełnić na scenie pozdrawiam
Gość _Kreska_ Napisano 23 Wrzesień 2005 Napisano 23 Wrzesień 2005 wstawie, wstawie ale jeszcze nie teraz, plazme i tlo na koncu zrobie
Gość _Kreska_ Napisano 23 Wrzesień 2005 Napisano 23 Wrzesień 2005 iiitam, w porownianiu do innych pracek strasznie ubogo jest... ale co tam, narazie wstawilem sobie prom w tlo, tak luzno i szybko, bez uszkodzen i ognia.
bojar Napisano 24 Wrzesień 2005 Napisano 24 Wrzesień 2005 Ładnie ładnie :) _Kreska_ już nie moge się doczekać jak przedstawisz ten moment powodzenia i trzymam kciuki
Leru Napisano 24 Wrzesień 2005 Napisano 24 Wrzesień 2005 świetna Columbia panie _Kreska_ :) jest taka fajowa, że aż żal będzie oglądać ją stojącą w płomieniach. powodzenia w dalszej pracy. Przypominam o nominacjach, które odbędą się już za tydzień (i jeden dzień :P)
chveti Napisano 25 Wrzesień 2005 Napisano 25 Wrzesień 2005 kreska dziś stawiam obok Ciebie myślnik a po nim pierwszą trójkę ;]
Gość _Kreska_ Napisano 27 Wrzesień 2005 Napisano 27 Wrzesień 2005 dzieki wszystkim za dobre slowo:D tymczasem siedze od paru dni nad ogniem, od maxowych przez afterburna do pheonixa :), chyba zostane przy tym ostatnim a dym ab zrobie. najgorsze to to ze tak potwornie wydluzy mi sie czas renderingu :( narazie render bez srodka skrzydel i innych takich, trace cierpliwosc powoli ...
KoMic Napisano 27 Wrzesień 2005 Napisano 27 Wrzesień 2005 powiadacie ze to jest Phoenix ladnie, nawet bardzo ladnie... mowie o ogniu samym w sobie bo na maszynie wyglada zle, zeby nie mowic kiepsko No1. nieplonie pudelko zapalek tylko obiekt sporych rozmiarow, musisz znacznie zmniejszyc wielkosc ognia chodzi mi o elementy plomienia sa za duze No2. jak pisalem wczesniej... PS pamietajmy ze akcja dzieje sie w prozni gdzie nie ma tlenu oraz, na ksztalt plomienia niezalezy od predkosci lotu. hehe zignorowales obie rady, bo po pierwsze gdzie masz tu tlen aby ploien byl az tak intensywny oraz z kinematyki i dynamiki ukladu wynika ze jesli statek nie jest w atmosferze to nigdy tak sie plomienie nie uloza. zamiast tak efektownych fajerwerkow wiecej dymu ploien znikomy i we wszytkich kierunkach z lekka przewaga w kierunku tylu. Wiem ze sie dop uczysz tego plugsa, ale, ehhh sam nie wiem lepiej moze zeby tego nie bylo niz to skaszanic bo model z texturami jest swietny i mozna zrobic znich swietna prace, jak narazie plomienie baardzo mocno ja oszp3ecaja, pozdrawiam i czekam na poprawe: ] PS nawet gdyby poszly zbiorniki z tlenem (a nie wiem gdzie sie one znajduja) to i tak byla by to eksplozja a nie ulatniajacy sie gaz z kuchenki, jescze raz pozdrawiam: ]
Gość _Kreska_ Napisano 27 Wrzesień 2005 Napisano 27 Wrzesień 2005 no chyba to Ty zignorowales poprzedni moj post :) jaka proznia? to niby skad temperatura ktora spalila prom? to ta proznia tak rozgrzewa? przeciez to wlasnie tloczone przed promem powietrze powoduje ta wysoka temperature. prom rozpadl sie wchodzac w atmosfere przez ktora "spada" chyba cos kolo 14 minut. twoim zdaniem wpada on w te wysokie temeratury w prozni a pozniej "bec" i pojawia sie atmosfera a co za tym idze powietrze? przecieze oslona termiczna nie jest mu tak potrzebna w kosmosie tylko wlasnie w atmosferze i w zwiazku z tym w zderzeniu z powietrzem i innymi jakis tam... nie wiem co dokladnie jest wyzej, jaki znaczy sie sklad atmosfery ale pls. gadanie ze cos co leci 20000 km/ h w chyba najwiekszym obciazeniu aeorodynamicznym jakie poddawane sa twory czlowieka ma palic sie jak zapalka w bezwietrzny dzien albo jeszcze lepiej w prozni to troche... komiczne, nie uwazasz?
wesoledi Napisano 28 Wrzesień 2005 Napisano 28 Wrzesień 2005 zawsze to moze byc zbiornik z jakims ciklym paliwem a niekoniecznie tlen :) ogien mi sie calkiem podoba, aczkolwiek czegos mi tu w nim brakuje, wyglada dziwnie jakby przyklejony. pozar powiniene tez byc wiekszy lub bardziej zaznaczony przy tych zniszczeniach i byc niebieski. w koncu to miejsce zapalenia gdzie jest najgorecej i do tego jeszcze temperatura powstala po tarciu... chyba az zielony powienien byc ten plomien :) bo domyslam sie, ze plomienie na przodzie tez zrobisz pomaranczowe/zolte wiec w tym skrzydle bym dal wlasnie jakies cieplejsze. ale sie nie znam na tym, tylko tak mowie, warto poprzegladac jakies zdjecia, poszukac np na google. pozdrawiam
KoMic Napisano 29 Wrzesień 2005 Napisano 29 Wrzesień 2005 _Kreska_--> hehe musze przyznac Ci racje, troche sie pogobilem i wogole niepowiazalem Twojej pracy z tym wypadkiem. Dop jak czytalem Twoj post to zerknolem na temat, ehhh noobostwo wszylo ze mnie, sory. Lecz w takim razie jak to jest wchodzenie w atmosfere to statek jest w innej pozycji jest pod jakims sporym katem aby impet masy przyjac na spodnia strone i w takim razie na skrzydle bylo by oderwanie i plomien nieprzylegal by do skrzydla tylko bardziej do gory. pozdro i jesczze raz sorki za czesc bzdur jakie wypisalem, to przez nieuwage, cu: ]
Gość _Kreska_ Napisano 30 Wrzesień 2005 Napisano 30 Wrzesień 2005 no racja, racja, plomienie powinny odrywac sie od powierzchni skrzydel. przygotowalem 2 jpg coby pokazac jak mi to wychodzi, czasu coraz mniej i chyba sie nie wyrobie :( robilem to bez gi bo czas strasznie sie wydluza renderingu wiec sporo niedoswietlen jest, no i troche poprawek w ps bylo (tlo jest plaskie, reszta w 3d)
asfalton Napisano 30 Wrzesień 2005 Napisano 30 Wrzesień 2005 wow! to jest piekne czlowieku, ogien troche dziwny ale pewnie tak wlasnie wyglada, ufff, milo sie na to patrzy :D niesamowite kontrasty, i swietne rozgrzane powietrze czy cokolwiek to jest :D:D:D:D
KoMic Napisano 30 Wrzesień 2005 Napisano 30 Wrzesień 2005 IMo praca z tego postu 23-09-2005, 22:02 byla o niebo lepsza bardziej klimatyczna i duuuuzo lepiej zgrana, widac ze ogien jest na szybko i kiepsko wyglada, szkoda bo jak pisalem juz model i textury sa wysmienite. pozdro
Gość _Kreska_ Napisano 1 Październik 2005 Napisano 1 Październik 2005 a mi sie ta bardziej podoba :) , poza tym to ciagle ten sam ogien, siedze nad nim juz ze 4 dni, jak powinnien wygladac? bo sam sie juz pogubilem, na pewno nie moga to byc normalne plomienie asfalton, .:qba:. - dzieki
Gość Hordven Napisano 1 Październik 2005 Napisano 1 Październik 2005 witam , praca bardzo mi sie podoba , co do ognia pewnie dlatego tak wyglada poniewaz preskosc z jaka wchodzi prom kosmiczny jest dosc duza
KoMic Napisano 1 Październik 2005 Napisano 1 Październik 2005 nie, chyba sie zle zrozumielismy, hehe przeciez ja nei wiem jak ma to wygladac, problem tkwi w tym ze jest on malo plastyczny, a tak po prostu nie jest ladny, moze dalo by sie w PS go jakos dopracowac bo w maxach moze byc to strasznie trudne. pozdro
Azakiel Napisano 1 Październik 2005 Napisano 1 Październik 2005 Naprawde niezle ci to wyszło , ładnym model , dokładne textury dobra kompozycja i fajne płomienie , i tak nikt nie widział jak wyglądają w takich warunkach prawdziwe płomienie (- bo jakby widział to by to był pewnie jego ostatni widok ^_^ ) więc wszystkie dywagacje na ich temat mozna sobie w buty wsadzić, praca ma być ładna i cieszyć oko nie musi być zaraz hiperrealizm, a te płomienie są niezłe i tu bym nic nie ruszał. z rzeczy do poprawy to imho zbyt przepalone niebo z prawej strony kadru (robi sie biała plama )
Gość _Kreska_ Napisano 1 Październik 2005 Napisano 1 Październik 2005 dzieki za komentarze, co do plomieni to naprawde jestem otwarty na wszelkie sugestie (to nie tak ze bronie za wszelka cene tego co zrobilem). Naprawde caly czas zastanawiam sie jak to powinno wygladac. Narazie skorzystam z rady KoMica, a nawet przedobrze i zrenderuje zupelnie bez plomieni a pozniej poprobuje rozne wersje w ps.
Gość _Kreska_ Napisano 10 Październik 2005 Napisano 10 Październik 2005 zrobilem kolejna wersje, tlo troch einne i minimalnie inne ujecie. ale poprzednia chyba lepsza jest...
emer Napisano 10 Październik 2005 Napisano 10 Październik 2005 niby ładnie a jakoś atmosfery niema... :) a tak poważnie to chyba powinna byc taka niebieska poświata, sie stratosfera nazywa chyba (pracki z #84 są świetne). Chodzi mi o to ze nie powinno chyba byc chmur i nagle gwiazdy, próżnia, czarne niebo, ale to moje nic nieznaczące zdanie. :) pozdrawiam
Leru Napisano 10 Październik 2005 Napisano 10 Październik 2005 Próbowałeś dodawać jakiś dym ? Nie wiem czy to by było do końca logiczne i poprawne ale chodzi też tu o pewien efekt który może by dodał smaczku :) Dorzuciłbym też troszkę więcej odpadków, albo chociaż poexperymentował z nimi. Jakiś prosty PArray wyrzucający boxy, nic więcej :) Acha i na ostatnim renderze mam wrażenie, że prom się unosi,a on chyba spada ?
Gość _Kreska_ Napisano 10 Październik 2005 Napisano 10 Październik 2005 ano probowalem ale dym wyglada jakos glupio :), co do konta to moze i racja, za bardzo zadarl nosek :), pododaje jeeszcze tych odpadkow troche
Shogun 3D Napisano 10 Październik 2005 Napisano 10 Październik 2005 Ależ on właśnie spadał pod tym kątem, wszystko się zgadza. Można zmienic kadr, ale nie kąt spadania. Dym może być, ale ogień jest jeszcze za ciemny. Przecież to była dosłownie plazma. Smuga ognia jest za krótka, przecież kiedy on wybuchał to nadal miał prędkość ok. 5km/s Zresztą sam żar pod pokładem byl niesłychanie jasny, a nie takie blade zarózowienie. Na dobrą sprawę gdybyś miał oddać ralizm sceny to to by była nieomal jedna żarząca się kula. Astronauci z innych misji sami mówią, że podczas schodzenia do lądowania trzeba było zasłaniać okna, by nie oślepnąć od tego blasku.
Gość _Kreska_ Napisano 11 Październik 2005 Napisano 11 Październik 2005 dzieki za komnetarze :) zrobilem jeszcze jedna wersje tylko z czasteczkami maksowymi, sory za jakosc i brak paru czesci ale czasu malo...
Leru Napisano 11 Październik 2005 Napisano 11 Październik 2005 o, to również ciekawa propozycja :) Glow maxowy ? Trochę za delikatny IMHO ale kierunek jak najbardziej dobry, pracuj pracuj, szybciutko bo już tylko 5 dni.
Rekomendowane odpowiedzi